X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה שדי ברור להדיוט כמוני הוא שהמעבר העקבי והמתמשך של רוב היהודים בישראל למחנה הלאומי נראה על-ידי כבל ושכמותו ומחלחלת אליהם התובנה שבאם הם עדיין רוצים להתקדם בחיים הפוליטיים, כי אז הם חייבים לזוז ימינה
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

חונטת מדינת כל אזרחיה לא תניח לאיש מבין חבריה לנטוש את הספינה הטובעת של השמאל, בוודאי ללא קרב. מה לא עושים שם בשמאל כדי לשמור בחיים את האשליה האופפת אותם כמעט שנות דור. אופפת אותם ורוצחת בנו....
סערה בשמאל. עדיין לא טייפון אך גם לא בכוס מים... איתן כבל מהוותיקים במפלגת העבודה (המתחזה כיום ל"מחנה הציוני") זרק פצצה פוליטית לחלל והצהיר (במילים שלי) שתהליך אוסלו מת וכי גושי ההתנחלויות יסופחו להיות חלק מישראל הריבונית. הזדחל אחריו נחמן שי הלוטש עיניים לראשות העיר ירושלים ומפלגת העבודה צהלה ושמחה.
האם ההצהרה אמתית, האם היא אכן מלמדת על תפנית, על התפכחות, שמא כבל והמזדחל אחריו הן הסנוניות הראשונות? קשה לדעת.
מה שדי ברור להדיוט כמוני הוא שהמעבר העקבי והמתמשך של רוב היהודים בישראל למחנה הלאומי נראה על-ידי כבל ושכמותו ומחלחלת אליהם התובנה שבאם הם עדיין רוצים להתקדם בחיים הפוליטיים, כי אז הם חייבים לזוז ימינה.
השמאל האומלל והמנוכר ללאומיותו (וליהדות) מתייצב ללא דיחוי להוקיע את כבל. נטען כלפיו שהוא נכנע, שהוא מבזה את המחנה בו הוא חבר, שעליו לעבור למפלגה אחרת ועוד... מעניין יהיה להיווכח עד כמה המכבש השמאלני יעיל כדי להשיב את כבל אל המסלול "הנכון" מנקודת ראותם של חבריו בשמאל.
הרי כוח רב מאוד יש להם - רוב ערוצי התקשורת, בוודאי רוב העיתונות, מערכת המשפט וחלק מגורמי הביטחון - כולם חברים של כבוד בחונטת מדינת כל אזרחיה. עבור החונטה הזו המציאות אינה חשובה - רק החלום על השלום, הכמיהה הלירית לשלום עם הברברים הערבים הרוצחים בנו, תאווה לסדר עולמי חדש, משהו נוסח אובמה ושות'.
ואין זה משנה כלל וכלל ש"המזרח התיכון החדש" התגלה כבית מטבחיים לבני אדם, שהסכם אוסלו הביא אלפי נרצחים ופצועים יהודים, שהערבים מוכיחים פעם אחר פעם כי כל רצונם הוא השמדתנו וסילוקנו מהמרחב. תמנון הרצח האירני שולח זרועות מוות לכל סביבתנו, החיזבאללה מתעצם במאה אלף טילים, החמס שולח רבבות אל הגדר במטרה לחצותה ולשחוט יהודים... והשמאל בשלו.
תמימים? מטורפים? מנותקים מהמציאות? או הכל ביחד... יש בקרבנו גורמים פוליטיים המסרבים להכיר במציאות, להתפכח ולחזור בהם מדרכם הסהרורית לעבר מחוזות הגיוניים יותר, שלא לדבר על לאומיים יותר ויהודיים יותר.
יהיה מעניין לעקוב אחר איתן כבל וגורלו הפוליטי והאישי. סמכו על השמאל וחברי החונטה שלא יניחו לו ללא קרב. עד כמה הקרב יהיה מכוער, עד אנה ירד בשפלותו ואלו "כלי נשק" יישלפו נגדו על-מנת "ליישרו" ו"להחזירו למוטב" - אינני יודע. גם את תוצאות הקרב הזה אינני יודע לחזות.
נעקוב יחדיו, יהיה מעניין.

תאריך:  28/05/2018   |   עודכן:  28/05/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איתן כבל התפכח או נכנע
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כמההערות :
אבנר צפוני  |  29/05/18 09:25
2
השמאלנים יודעים שאוסלו כישלון
מקס פאואר   |  29/05/18 17:05
3
שוב השקרים המתועבים של הימין
משה דב  |  29/05/18 18:25
4
כבל איתן
באום  |  29/05/18 18:44
5
מי זה איתן כבל
אני, רק שאלה  |  30/05/18 08:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מירב ארד
אמר עם יציאתו מבית החולים: "העיקר שהפלשתינים יגישמו את חלומם בהקמת מדינה עצמאית"
יוני בן-מנחם
ישראל וחמאס לומדות את ההצעות השונות להסכם "הסדרה" ברצועת עזה שיעסוק בהסרת המצור והפסקת אש בגבול. הסכם "הודנה" ארוך טווח ל-10 שנים איננו אפשרי, ישראל לא מוכנה לשלם את המחיר המדיני שדורשת חמאס, במקרה הטוב תושג הפסקת אש זמנית
שאול מנשה
יש לדבר גלויות: מי שגרם לנזקים בנושא הפלשתיני, הם מנהיגי הפלשתינים וחלק ממנהיגי ערב    אין כמו הערבים שמאבדים הזדמנויות ובמיוחד בתחום הבעיה הפלשתינית
יוסי אחימאיר
אלא שאצלנו קמו רודפי שלום מדומה, חולמים בהקיץ, מגובים בתמיכה של שונאי ישראל ופאציפיסטיים אירופיים ואחרים בעולם, שמנסים למכור לנו כבר 51 שנה את התזה ההזוייה
עידן יוסף
השר לביטחון הפנים החליט למנוע ממחבלי חמאס הכלואים בבתי הסוהר לצפות בטורניר הכדורגל    "מי שדבק בתרבות של רצח וטרור - לא אמור ליהנות מתחרות ספורט בינלאומית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il