X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: כתות ונפגעות - הקורבן כמשל מיהו נהג מונית? ולקינוח רולטה רוסית - תרמילאים לאן?
▪  ▪  ▪
טעם רע [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

תופעה ידועה
הקורבן של כת ה-17 משפחות התראיינה בכלי התקשורת והפריכה את כל הטענות והידיעות שהתפרסמו בעיתונות על פגיעה כלשהי בה מצד ראש הכת והעידה על עצמה שהיא בחרה להיות חברה בכת בגלל האווירה הסולידרית בה. את מי היא מייצגת? נראה שאת עצמה בלבד.
המרואיינת לא לבד. זו תופעה פסיכולוגית ידועה, המאפיינת הן כתות והן נפגעות פרטיות, שעיקרה: לא אחת נפגעות מגינות על התוקף ומכחישות כל פגיעה בהן, אם מפני אימת הראש ואם משום שהן חשות זיקה אליו. כזכור, גם אחדות מהמעריצות הנפגעות של גואל רצון נקטו קו זה. המשטרה וגורמי הרווחה מודעים לתופעה זו ואינם מתרגשים ממנה. בסופו של דבר הראיות המוצקות הן הקובעות.
טוב שההגה
לא סוד הוא כי בצד נהגי המוניות הידידותיים, שהם סוג של פוליטיקאים קטנים ומביני עניין, המפתחים שיחה ומפגינים בקיאות באקטואליה (אולי אפשר לקרוא לכך חוכמת בעלי המוניות), אי-אפשר להתעלם מאותם נהגים נרגנים ובלתי נעימים, החושבים שהם מלכי הכביש ושהלקוח בכיסם (תרתי משמע). הם דופקים קופה על חשבון הלקוח, ובמקום לשרת אותו באדיבות, הם סבורים שהלקוח צריך לשרת אותם ואת כל גחמותיהם בנאמנות ללא סייג, ומשאירים טעם רע בפה (ובכיס) של הנוסע.
השחקן מאור זגורי תיאר אפוא בצורה חיננית ומשעשעת דיאלוג בין נהג לנוסע (הפעם זה זגורי כדוגמה מייצגת), המשקף היטב סיטואציה בלתי נעימה זו ונותן מענה לשאלה האולטימטיבית, מדוע הנוסע נכנס למונית במצב קרבי. לתשומת לב נהגי המוניות.
רולטה רוסית
טיול תרמילאים או רולטה רוסית? זו השאלה שעולה לנוכח יצר ההרפתקנות והריגוש המניע אנשים רבים לטייל במקומות מסוכנים.
כך לא אחת נספו מטיילים במפולת הרי נפאל הקסומים, ביערות הג'ונגל ובקולומביה שורצי השודדים השתויים והמסוממים. הוא הדין למקומות המיועדים לאסונות טבע ןלטיולים מסוכנים במדבר יהודה (הגירסה המודרנית של 'הים האדום' כבר אמרנו?). טיולים שמתבררים בסופו של דבר כמסע חד סטרי אל המוות. סוג של התאבדות מראש. למען הבטיחות והחיים האם לא עדיף להימנע מהרפתקה מסוכנת זו?
ואולי כדאי שמשרד התיירות יקבע תקנים לטיולים מותרים, יביא לידיעת הציבור סכנות צפויות ויצא בקמפיין ציבורי בנושא, כדי למנוע הישנות אסונות בעתיד?

תאריך:  10/06/2018   |   עודכן:  10/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
איך מירי איך תפצי על החלום של הילדים שכך התנפץ באחת? ואיך תפצי על אלפי השקלים לכרטיס שנשדדו על-ידי הספסרים?
דוד בדין
סוכנות אונרא היא המעסיקה הגדולה ביותר של ארגון הטרור חמאס    יש למנוע משכורות של אונרא מ-20,000 חברי ארגון הטרור חמאס המועסקים על-ידי אונרא
יעקב קורי
דוברי הממשלה מצהירים במשחקי הרהב שלהם שירושלים על ראש שמחתנו, במקום להצניע עד כמה שאפשר את טקסי העברת השגרירויות לירושלים, כי הרי זו צריכה להיות השיגרה, וצריך להצניע בעשיה במקום להתרברב ולנכס כל הצלחה
רפי לאופרט
לאחרונה הותקפה התודעה הישראלית החפה מפשע באירועים שמתייחסים "התייחסות א-סימטרית להצלחות וכישלונות" - ההצלחות מוגברות ומדובררות יותר מדי והכשלים מוצנעים, מונחתים ומעוררים לפעולה פחות מדי    מה בכל זאת ראוי לעשות כאשר תפקוד המערכת מתברר כלקוי?
עמי דור-און
אם חברת חשמל הייתה עסק פרטי היא מזמן הייתה פושטת רגל, כי היקף חובותיה הנצברים מגיע ליותר מ-80 מיליארד ש"ח. אבל חברת החשמל היא מונופול השייך למדינה והיא ממשיכה להתקיים מבלי להתרגש יותר מדי מן החוב הכבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il