X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רצח אישה בחדשות - איפה הנורות האדומות? סבא רזי, סבתא הילרי ולקינוח הטוב לתקש
▪  ▪  ▪
אורבך ז"ל [צילום: פלאש 90]

הכתובת זעקה על הקיר
למרות שהכתובת הייתה על הקיר, שוב נרצחה אישה אתיופית בידי בעלה בחיפה. היכן היו שירותי הרווחה, המשפט והמשטרה, כאשר הבעל היה בעל עבר אלים, ואשתו התלוננה נגדו במשטרה, והוא היה אפוא מוּכר לרשויות. מדוע הוא שוחרר ממאסר? עם כל הכבוד לצו ההרחקה נגדו מהבית, האם כרוניקת הרצח העגומה עדיין לא לימדה אותם, שאקדח (או סכין) המונח, כדברי המשורר, במערכה הראשונה, סופו שירצח, למרות הצו, במערכה השלישית?
סבתא הילרי
וּממה מתרגש שועל התקשורת הוותיק, רזי ברקאי, שחי ונושם עיתונות בלי הפסקה? תתפלאו, מנכדיו. והוא לא לבד. תשאלו את הילרי קלינטון.
אולי לא ידעתם, אולם כשנולד נכדה של הילרי, לאחר שכבר הודיעה שתתמודד לנשיאוּת ארה"ב, הכריזה המועמדת, בסוג של נבואה עצמית, קבל עם ועֵדה אמריקנית, כי טייטל הסבתאוּת קודם לטייטל הנשיאוּת. דומה כי בהצהרה זו קבעה מודל חדש לפמיניזם בפרט, וּלסולם ערכים בכלל, מודל מסורתי - שהמשפחה לפני הקריירה.
אכן, תרצה או לא, בדיוק זה מה שזימן לה הכישלון בבחירות - הזדמנות פז לחזור להיות אמא נהדרת לבתה צ'לסי, וסבתא טובה ומאושרת לשני נכדיה.
הטוב לתקשורת
אין ספק שהעיתונאי, הסופר והח"כ אורי אורבך, שלא מכבר מָלאו שלוש שנים למותו, היה איש נעים הליכות, ואפילו את שבט לשונו וּביקורתו החריפה אמר בנועם וּבלי התלהמות, וּכדרכו בתיבול הומור משובח.
מי שטבע את המונח "הטובים לתקשורת", ובעקבותיו דתיים רבים השתלבו מאז במיינסטרים של העיתונאות, ידע גם לנהל תקשורת אישית וחברתית נאותה עם כל גוני הקשת הפוליטית, הדתית והחילונית. מעֵבר לכך, בזכות מתינותו בהשקפותיו הפוליטיות (כאיש ימין-מרכז) והדתיות, שבהן דבק ללא פשרות, הצליח להדביק גם את הקולגות שלו בתוכנית 'המילה האחרונה', וּביניהם הידוענים אברי גלעד ועירית לינור, שחצו את הקווים משמאל ימינה והחלו לגלות פתיחוּת דתית.

תאריך:  13/06/2018   |   עודכן:  13/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
ידי רועדת, כאשר אני מוציא מתחת ידי את המשפט פשע מלחמה    בכאב אני כותב את המשפט, שהריסת חייהם של קהילות רועים וחקלאים וגירוש תושביהם זה פשע מלחמה
אליקים העצני
"הרוח האחרת" - היא שעושה את כל ההבדל. אילו לא הייתה בנו, בחסדי שמים, אותה רוח אחרת וכ-700,000 יהודים לא היו יושבים היום בירושלים וביהודה ושומרון - מה היה צפוי למדינת החגבים שנתנה ראש וחזרה לקו הירוק?
רפי לאופרט
המטריד ביותר איננו שראש הממשלה בחן אפשרות להפעיל את יכולות השב"כ בכדי להבטיח אינטרסים לאומיים מהמעלה הראשונה, כשחשב שנשקפת להם סכנה    המטריד ביותר הוא שיש מי שסבור שאין זה בסמכותו ובאחריותו ועדיין חושב עצמו לדמוקרט ורציונלי ולא לאנרכיסט קיצוני
ניסן יואלי
פסיקת הלכה, או השגחה על תהליכי ייצור מזון, או עריכת חופות, איננה פעולה טכנית - זו לא "חוות דעת מומחים", אלא דבר ה'    השגת גבולו של מי שממונה על דבר ה', איננה רק חוצפה כלפי ה"מרא דאתרא", אלא גם מרידה בקב"ה - בנותן התורה, שמביאה בוודאות לטעות מובנית בהסקת המסקנות ההלכתיות, והכשלת הרבים
ראובן לייב
תא"ל עופר וינטר לא קודם, בין השאר, על-ידי הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, משום שחרג מרוח הדברים המקובלת שבה נוהג מפקד בצה"ל לפנות לפקודיו ביום קרב, וגם בשל השגות על תפקודו המבצעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il