X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כך אמר שגריר ספרד בישראל, מנואל גומז אסבו, בקבלת פנים שערך למשתתפים הישראלים בכנס השנתי Smart city, שייערך בנובמבר בברצלונה
▪  ▪  ▪
זינגר. בחר בחינוך [צילום: פלאש 90]

"לישראל יש מקום נכבד בקידום החדשנות בתחום הערים החכמות והנוכחות שלה בכנס Smart city בברצלונה. השנה, כמו בשנים קודמות, תהיה בכנס תשומת לב גדולה לחברות הישראליות ולאורחים מישראל", כך אמר (יום ג', 19.6.18) שגריר ספרד בישראל, מנואל גומז אסבו, באירוע קבלת פנים שערכה השגרירות לקראת הכנס השנתי, שיתקיים בנובמבר במרכז הכנסים FIRA בברצלונה.
באירוע השתתפו כמה עשרות מוזמנים - מנהלים, מנמ"רים ונציגי חברות שמתעניינות בתצוגה בתערוכה שמתלווה לכנס. השגריר אמר כי "לספרד ולישראל יש הרבה מהמשותף בכל מה שקשור לחדשנות ולקידום נושאים שונים". הוא ציין ש-"נושא העיר החכמה תופס תאוצה בכל העולם, אולם ברצלונה היא המקום שבו נפגשים נציגי המדינות, יוצרים קשרים ולומדים האחד מהשני".
אסבו הוסיף כי "ערים חכמות מסמלות את הגלובליות, את הורדת המחיצות והגבולות, והעיר החכמה נוגעת בכל אחד מתחומי החיים. תפקידן לעשות את החיים של כל אחד מאתנו טובים ונוחים יותר. כך, למשל, ברצלונה משקיעה משאבים רבים בתשתיות דיגיטליות וטכנולוגיות, שנועדו למשוך עסקים לעיר ולעודד את החדשנות".
"הנוכחות הישראלית בכנס צומחת בקצב מהיר"
סרג'יו ויניצקי, נציג מרכז הירידים FIRA, שיזם ומארגן את השתתפות ישראל בתערוכה, אמר באירוע שנוכחות הישראלים בכנס ממשיכה לצמוח בקצב מהיר. הוא ציין שהתערוכה הקרובה תהיה גדולה הרבה יותר מבחינת שטחי התצוגה ושיהיה בה חידוש: לצידה יהיו שתי תערוכות נלוות, בתחום המובייל ובתחום המים - שני נושאים שלדבריו קריטיים לערים חכמות.
ויניצקי דיבר גם על הנוכחות הישראלית בכנס ובתערוכה בשנה שעברה ואמר כי היא "הייתה מרשימה ביותר, עם משלחת מאוד מכובדת של ראשי ערים ומנהלים בכירים בשלטון המקומי, כמה מאות מבקרים מישראל, ודוברים ישראלים במליאות ובכנסים שמלווים את התערוכה". הוא דיבר בהקשר זה על התצוגות של עיריית תל אביב-יפו, שבאופן מסורתי מגיעה לברצלונה עם שטחי תצוגה גדולים, רשויות מקומיות אחרות שהגיעו במסגרת ישראל דיגיטלית וסטארט-אפים, שלקחו חלק בביתן של מכון היצוא.
הוא ציין את השותפות הפעילה של שגרירות ספרד בישראל עם החברות הישראליות, כמו גם את הסיוע של שגריר ישראל בספרד, דניאל קוטנר, ואת השותפויות עם מרכז השלטון המקומי; ד"ר עדנה פשר, שעומדת בראש המכון הישראלי לערים חכמות; מכון היצוא; וקבוצת אנשים ומחשבים, שמלווה את הכנס מזה שלוש שנים.
עיריית רמת גן חוזרת להציג בתערוכה
בדבריו ציין ויניצקי שהשנה חוזרת לאירוע עיריית רמת גן, שהשתתפה בו לפני שנתיים. ראש העירייה, ישראל זינגר, שנכח בקבלת הפנים אמר כי "כל עיר בוחרת את הדגשים היכן להשקיע בתחום הגדול שנקרא עיר חכמה. אנחנו בחרנו בחינוך. לפני שנתיים הצגנו את הקונספט שלנו בנושא וזכינו להתעניינות מכל העולם, וגם השנה נשתתף בתערוכה ונציג את החידושים שקרו מאז. זאת, בנוסף לפרויקטים שונים שהעירייה יישמה בתחומי התחבורה, שיפור השירות לאזרח, מיכון השירותים ועוד. אולם, החינוך הוא הבסיס ליתר הדברים שקשורים בעיר החכמה".
שלמה דולברג, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, אמר שגם השנה תייצג את ישראל משלחת מכובדת של ראשי ערים ומנהלים בכירים במגזר המוניציפלי בארץ. "המשלחת תהיה אמצעי חשוב להטמעת נושאי הכנס והאירועים הנלווים לכל עובדי השלטון המקומי", אמר דולברג. "ננצל את האירוע על-מנת להיפגש עם קולגות מכל רחבי העולם ולהחליף עימם ידע, כי בסופו של דבר, האתגרים בניהול עיר זהים בכל העולם".
דוברים נוספים שבירכו בקבלת הפנים היו יצחק בורבה, יו"ר איגוד מנהלי החברות העירוניות; ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו ויו"רית פורום המנמ"רים בשלטון המקומי; הוגו ולנטי, מנהל התערוכה; הילה אורן, מנכ"לית קרן תל אביב; נציגים של מכון הייצוא והנספחות המסחרית של שגרירות ספרד בתל אביב; ופלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

תאריך:  21/06/2018   |   עודכן:  21/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ישראל זינגר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לישראל יש מקום נכבד בקידום החדשנות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
אמריקה הגדולה, תרתי משמע, איך הורידו אותך אל שפל כזה, איך גמלו על היותך הדמוקרטיה הקדמית בחזית האנושות, בכלובים לילדים... איכה היית לאסירת השומרים שאיבדו כל גבול על הגבול המעמידים כלובים לילדים בשמך...
גרשון הכהן
טרור העפיפונים אינו מהווה איום קיומי, אך בהפיכתו את מרחב הספר סביב רצועת עזה לישימון ובערערו את יכולתה של מדינת ישראל להעניק לתושבי הספר ביטחון ויציבות, הוא מציב איום החייב להיות מוסר בהקדם האפשרי
מנחם רהט
הישגו הגדול של טראמפ בפיסגת סינגפור עלול לקדם את 'דיל המאה', לכינון 'מדינה מינוס' פלשתינית בארץ ישראל
ציפי לידר
בשולי הכותרות: אראל סגל פצצת רייטינג    גבאי שכח מה זה להיות יהודי    ולקינוח רשתונאי כמשל
יוני בן-מנחם
חמאס מנסה להכתיב לישראל כללי עימות חדשים ברצועת עזה ונחושה "ללכת עד הסוף" כדי להביא להסרת המצור    עדיף שישראל תיקח את היוזמה הצבאית לידיה עכשיו, מדיניות האיפוק וההכלה לא תוכל להימשך עוד זמן רב מכיוון שהיא מתפרשת כחולשה על-ידי חמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il