X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מסיבות מועדון - מספיק עם הבלוף הזה

רוב המבצעים הקיימים, אינם מבצעים אמיתיים לטובת הצרכן, אינם חדים ואינם פרי עבודת קניינות מעמיקה, אלא יותר מבצעים חשבונאיים של אותיות קטנות ושל תעלולי מחירונים ותמחיר
▪  ▪  ▪
פצלו קניות [צילום אילוסטרציה: נתי שוחט/פלאש 90]

זה הפך כבר לשגרה, מעצבנת, לרוב לא אמינה וכל פעם עטופה באריזה חדשה, מושקעת ונוצצת (כמובן על חשבוננו...).
לאחרונה זה נהפך כבר מבול של מסיבות, לא מספיקים לנוח מהסייל של סופר-פארם, עוברים למסיבה של שופרסל ובין לבין קופצים לעזריאלי סייל ואפילו לא מוצאים זמן להחליף את הבגדים המהודרים (לא נעים... מה יחשבו השכנים שאין לנו מספיק בגדים יפים וחגיגיים ליציאה?! לא יפה).
מה זה בדיוק 30% הנחה? האם זה מהמחיר שהיה אתמול על המדף, או שייקרו אותו בימים לפני המבצע באופן קיצוני על-מנת להראות את "החיסכון".
רוב המבצעים הקיימים, אינם מבצעים אמיתיים לטובת הצרכן, אינם חדים ואינם פרי עבודת קניינות מעמיקה, אלא יותר מבצעים חשבונאיים של אותיות קטנות ושל תעלולי מחירונים ותמחיר.
קוראי ומכובדי, רשתות המזון מייקרות את המוצרים ללא הפסקה ולאחרונה תם סבב העלאות מחיר במיוחד במוצרי המותג הפרטי "אשר אין לא מתחרים זהה באריזתם" על המדף, מחירים שלעיתים אף עולים על מחירי המותג המוביל?! זאת ועוד אנו מתבשרים שזה רק קצה הקרחון ושהתייקרות מוצרי החלב והבשר בדרך.
האם לנו הצרכנים יש מה לעשות? בוודאי והמון.
ראשית, לא להתעצל ולפצל קניות, אולם נראה שכמו בכל דיאטה, ספורט זה חשוב, אך לא המרכיב הבסיסי, שהוא צמצום כמות האכילה ובהקבלה צמצום כמויות הקניה. יש להתחיל לרוקן את המזווה הביתי, להפסיק לאגור ולהפסיק לחשוב במושגי צנע ואיומים קיומיים - ופשוט להפסיק לקנות "מבצעים" ועוד עלאק "מבצעים" ולהשאיר את הבלוף הזה על המדף שיעלה אבק במקום אחר ולא אצלנו בבית.
ולסיום ברצוני להזכיר לעוסקים במלאכת הפרסום היחצנות "והמסיבות" - שלא לעולם חוסן ושכנראה המחאות הבאות תהיינה כנראה הרבה יותר כואבות.

תאריך:  21/06/2018   |   עודכן:  21/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסיבות מועדון - מספיק עם הבלוף הזה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אכן מרמים את הציבור והקהל
לובנשטיין צודק  |  25/06/18 05:13
2
הכל בלוף ע"מ לגזול את כספנו
alice  |  26/06/18 21:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
ריבוי המותגים והפעילויות, מעמיד את קבוצת ויזל כשוכר הגדול ביותר בכל פעילות קמעונאית קיימת, דבר אשר גורר בעקבותיו מספר היבטים מעבר לשכפול / ולשעמום הצרכני אשר נתקל באותו "הרכב" חנויות בכל מרכז קניות
עמוס גלבוע
זהו טרור הצתות" וכך צריך לכנות אותו    ממשלת ישראל בוגדת במחויבות הבסיסית שלה להגן על רכושם של אזרחי הספר של המדינה    הנזק התודעתי שבכך הוא הרבה יותר חמור מכל נזק פיזי הנגרם לשדות
ראובן לייב
התוכנית לפנות אותו בסוף השנה האזרחית הקייימת ייחשב לפגיעה אנושה הן לתושבי אילת, הרואים בו תחנה מרכזית, והן לתושבי תל אביב, שייאלצו לכתת רגליהם עד נתב"ג
רפי לאופרט
לאור הדוח האחרון של "אמנסטי אינטרנשיונל" הגיע הזמן להציב לארגון אולטימטום: חזרה לאמת, להגינות ולדיווח אמין, או ניתוק הקשרים ואיסור פעולת הארגון בישראל
יהודה קונפורטס
כך אמר שגריר ספרד בישראל, מנואל גומז אסבו, בקבלת פנים שערך למשתתפים הישראלים בכנס השנתי Smart city, שייערך בנובמבר בברצלונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il