X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - לא הרסו, בדק-בית, לפגוע בראש הנחש וחסו
▪  ▪  ▪
טרור האש

א. שוויון
תחת לחץ בינלאומי כבד (כנראה, שוב האיחוד האירופי), למרות הוראת בג"ץ, השעה ראש הממשלה את ההוראה להרוס בתים, שבנו בדואים, ללא אישור בנוואג'עה, סמוך לסוסיא, ביוזמת רשות הטרור הפלשתינית. משמע, יש לראש הממשלה אפשרות לא למלא את צווי בג"ץ, אך הוא מפעילה רק למען ערבים ולא למען יהודים.
ב. שערוריית דומא
קשה להבין את הרשע, את הזדון ואת רוע-הלב בחקירת פרשת דומא. נראה שמישהו איבד את הצפון, ולפיכך הרשה לעצמו, או לאנשיו, להתעלל בנערים בצורה סדיסטית חמורה, כדי לסחוט מהם הודאה.
קשה לפרט בעניין, למרות שהמדיה החברתית מלאה בפרטים, כיוון שמערכת הביטחון מחפה על מחדליה ועל מעלליה בפרשה באמצעות צו איסור פרסום. השיא [כמובן] בהחלטת השופטים לפסול חלק ניכר מההודאות, שנגבו אחרי עינוי הנחקרים. מעניין למה לא נפסלו כל ההודאות של המעונים?!
מתקשה להאמין שבכך הושם סוף לבריונות החוקרים, שזוכה לתמיכה מלאה של הפרקליטות, שמאבדת צלם אנוש בחקירת יהודים.
כתבתי כבר לא-אחת, שבידוי ראיות בידי החוקרים ובידי הפרקליטות מאפשר לפושעים האמיתיים להמשיך להסתובב בקרבנו. כשנאשם מוכה עד שהוא מבכר להפליל את עצמו, מחפים החוקרים על פושע; והייתי בודק את מניעיהם.
יכול להיות שזה שידור חוזר של פרשת עיזאת נאפסו, שנחשפה יחד עם פרשת קו 300 - שעת כושר לבדק-בית דחוף ב׳מחלקה היהודית׳ בשב"כ, שפרקה כל עול בהשתוללותה. במרדפה אחרי מחבלים יהודיים כביכול הסירה כל מגבלה מעל עצמה. כעת כשהעביט המצחין הוטח בפניה בפומבי, צריכה המחלקה לבדוק את עצמה ולתקן את מעשיה. מה שנחשף מעורר דאגה, בעיקר, עקב הליווי המשפטי, שגם הוא שערורייתי. והכשיר כל זוועה. "הכל נעשה בליווי פרליטות המדינה", טוענים החוקרים, שמעלו בתפקידם; וזה אומר דרשני.
ג. עפיפונים והיי-טק
לא הצלחתי להבין את שוויון הנפש, של המתייחסים אצלנו לטרור החקלאי ולטרור האש. כנראה, דמעותיו של החקלאי, הזורע בדמעה, אינן מדברות אל מי שרוצים "להכיל" את האיום.
האמריקנים כמעט נכשלו בפלישתם לנורמנדיה ביוני 1944 בגלל הסתמכות יתר על עדיפותם הטכנולוגית. כך מצטט ג'ון סי מקמאנוס, היסטוריון צבאי אמריקני, שספרו ('המתים, ואלה העומדים למות') על הנחיתה בחוף אומהה הופיע באחרונה במקומותינו.
אותו הדבר קרה לצבאנו במלחמת יום הכיפורים, טען רוברט בוליה, חוקר במכון של חיל-האוויר האמריקני, במאמר, שפרסם בכתב-העת היוקרתי 'פאראמטרס' (קיץ 2004). ואלו רק שתי דוגמאות בעניין הזה, שעלו בזיכרוני לנוכח התגובה הישראלית הרופסת לטרור העפיפונים ולאש ששולחה בשדותינו.
למחבלים למיניהם יש יתרון אדיר בהפעלת טכנולוגיות פשוטות וזולות, תוך כדי למידה מתמדת. כדי לענות על הטכנולוגיה הנמוכה של המחבלים, מטכסים טובי הטכנולוגים שלנו עצה מה לעשות נגד העפיפונים - במקום לפגוע מיד בראש הנחש פגיעה קשה ונחושה, ולהצמית את הנשק הזה ואת מפעיליו מיד עם הופעתו. "הכלת" טרור העפיפונים מזכירה לי את הירי המפואר של צבאנו למגרשים ריקים בעזה בתחילת המהומות.
ד. דיווח אמת
הערה קלה על דיווחי אמת של צבאנו: הוא התפאר בהריסת בית מחבל, אך האומנם נהרס הבית (כפי שהיו עושים לבית יהודי, שבג"ץ בחמתו הורה להורסו), או שמא חסו כוחותינו על משפחת המנוול, והרסו רק חדר?!

תאריך:  24/06/2018   |   עודכן:  24/06/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העומדים למות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דיווחי אמת לא קימים
אורי מילשטיין  |  26/06/18 08:23
2
1. כן,הרסו קצת קירות.יש צילום.
נתין מדמנת ישראל  |  26/06/18 09:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רותי איזיקוביץ
אילו הייתי תושבת עטוף עזה, ונתונה תחת אש יחד עם בני משפחתי במשך 3 חודשים, הייתי מקצרת את זמן המשחק באש, גם בלי שריקת הסיום של הרמטכ"ל ומשפטניו
אסתר שניאורסון גרי
הפעם נפלו לידיכם נערים צעירים, נערי גבעות, דתיים מאוד, מתנחלים, וזה היה האות להוציא את כל האכזריות בנפש הבהמית שטמונה ברבים רבים    ולא ניכר עליכם שיש בכם נפש אלוק ממעל, שכביכול יש בכל יהודי
ראובן לייב
טרור העפיפונים הבלתי-פוסק יצר אווירת הסלמה, שבה העניין כבר איננו שדות שרופים, אלא איום על חיי אנשים, כשעשרות רקטות משוגרות ליישובי עוטף עזה מדי יום
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מתקשה בשכנוע כמה ממנהיגי ערב להסכים ל"עסקת המאה" בגלל חששם לצאת נגד העמדה הפלשתינית    אש"ף וחמאס, בתמיכת אירן, מתנגדים בתוקף לתוכנית האמריקנית שבראייתם נועדה לחסל את הבעיה הפלשתינית
רון בריימן
לאחרונה (19.6.13) יוסי ביילין פרסם בישראל היום מאמר תחת הכותרת "הגנה על שדותינו מול החוק הבינלאומי", בשעה שהנושא האמיתי הוא הגנה על שדותינו מפני החוק הבינלאומי, "החוק" שקובע למעשה שליהודים אין זכות להגן על עצמם מפני היורים בהם, המציתים את שדותיהם והמאיימים להפיל את הגדר ולפלוש לישראל דרך הגדר, מתחתיה ו/או מעליה
רשימות נוספות
מחבל דרס 3 חיילים ליד ביתר עילית  /  עידן יוסף
עו"ד פליציה לנגר הלכה לעולמה  /  עומר כרמון
45 רקטות שוגרו; צה"ל תקף 25 יעדי טרור   /  מחלקה ראשונה
האויבים שלנו  /  איתמר לוין
די לקרקס "הריסת בתי מחבלים"  /  עליס בליטנטל
טרור ההצתות יוביל למלחמה  /  יוני בן-מנחם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il