X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לצבועים מן השמאל הקיצוני בקרבנו יש לומר: א. השמאל הקיצוני בישראל מסוכן יותר מאשר הימין באירופה. ב. הימין באירופה פחות אנטי ישראלי ופחות אנטישמי מאשר השמאל באירופה וממדיניות האיחוד האירופי המתפורר. ועוד: מדוע, מנקודת ראות של גזענות וזכויות אדם, לא ייתכן יישוב שבו ערבים אינם רשאים להתגורר, אבל ייתכן שייתכן שיהיו חבלי ארץ שלמים שבהם יהודים אינם רשאים להתגורר, וזה לא ייחשב כגזענות אלא כליברליות, כנאורות וכשלום?
▪  ▪  ▪
קו אנטישמי [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

עסקני השמאל הקיצוני והארגונים העוינים הממומנים על-ידי הקרן לישמעאל חדשה ומסוכנת עוסקים לאחרונה במנהג חדש: תקיפת הממשלה על כך שהיא מקדמת קשרים עם מדינות ידידותיות באירופה, רק בגלל שהן נשלטות בידי מפלגות ימין, שהגיעו לשלטון בבחירות דמוקרטיות. טענתם היא שמדובר במפלגות אנטישמיות.
גישתם של הנ"ל לוקה בצביעות כפולה:
א. הם עולים לרגל שוב ושוב ומתרפסים בפני הפריץ מרמאללה, גדול האנטישמים ומכחישי השואה בשנים שאחרי רב-המרצחים ערפאת, מעלימים עין ממשנתו הקיצונית, מתייחסים אליו כאל מתון ומכבדים אותו יותר מאשר את ראש ממשלת ישראל. זאת בשעה שמטרתו האמתית אינה שונה מזו של החמאס. התאומים עבאס/חמאס חותרים לחיסולה של ישראל ולגירוש תושביה היהודים, לא רק מיהודה ומשומרון, אלא מארץ ישראל כולה.
ב. הם מעלימים עין מכך שדווקא "מעצמות" אירופה בכלל, וצרפת במיוחד, מובילות את הקו האנטישמי הדוגל אף הוא באיסור גזעני על יהודים להתיישב במולדתם. אין מדובר בהתנגדות למדיניותה של ישראל אלא בהתנגדות לזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני אויביה השואפים להשמידה. הם, וגם ממשלתה "הימנית" של ישראל, מעלימים עין מן הבחישה המתמדת של האיחוד האירופי המתפורר בענייניה של ישראל ובפוליטיקה הפנימית שלה, מן הבנייה הערבית הבלתי-חוקית במימון אירופי בשטחי C, מן הלחץ שלא לקיים את החלטות בית המשפט העליון כאשר הן מתייחסות לפינוי ערבים ממגוריהם.
רק השבוע התייצבו המעצמות הקולוניאליסטיות לשעבר, אלה שזרעו את זרעי הסכסוכים במזרח התיכון בגלל אי-הבנתן את המציאות באזור, ודרשו מישראל שלא לסלק קבוצת בדואים שכל תפקידה הוא למנוע רצף בין ירושלים לבין מעלה אדומים, שמא ייפגע הסיכוי ל"פתרון שתי המדינות", המתכון התורן לחיסולה של מדינת היהודים.
מדיניות ישראלית אחראית צריכה:
א. להבהיר שאחרי רבע מאה של עיסוק במצעד האיוולת של "פתרון שתי המדינות" יש לסתום עליו את הגולל.
ב. למנוע כל התעסקות אירופית בעניינינו, לא בפוליטיקה הפנימית, לא בבנייה בלתי-חוקית בארצנו ולא במעורבות בתהליך מדיני כלשהו, כי כל התערבות שלהם רק מסבכת מציאות שהיא סבוכה בלאו-הכי.
ג. לא להיאבק באנטישמיות באירופה, כי אכן אין זה ביתם ומקומם של היהודים, אלא לעודד את יציאת אירופה, ובלבד שהיעד יהיה ישראל.
ד. לעודד עלייה ארצה מארצות אירופה בכלל ומצרפת בפרט, כי התפרצות אנטישמית בהן היא רק עניין של זמן, לא רב.
ה. להימנע מלהתייחס בשוויון נפש לירידה לחו"ל בכלל ולגרמניה בפרט. התנהגותם של ישראל ושל הישראלים כלפי תופעה זו מעידה שהאמירות מסוג "לזכור ולא לשכוח" הן אמירות ריקות ונבובות. בהקשר זה לא מיותר להזכיר את מורשת רבין האמתית: הגדרת היורדים כנפולת של נמושות. יורדים הם יורדים הם יורדים, ולא כאלה שעושים relocation בהתאם ללעז המכלה בשפתנו. גדול המחדלים של ממשלת "הימין" היא ההסתפקות ב-30 אלף עולים בשנה. היעד צריך להיות לפחות 100 אלף בשנה, כי הקרקע באירופה שוב בוערת, ובעיקר במדינות שאינן נמנעות מללחוץ על ישראל ומלהתערב בענייניה.
לצבועים מן השמאל הקיצוני בקרבנו יש לומר:
א. השמאל הקיצוני בישראל מסוכן יותר וגזעני יותר מאשר הימין באירופה.
ב. הימין באירופה פחות אנטי ישראלי ופחות אנטישמי מאשר השמאל באירופה וממדיניות האיחוד האירופי המתפורר.
שאלה למי שבאמת דוגל בשוויון זכויות - להבדיל מהצבועים מן השמאל הקיצוני, שמבחינתם יהודים אינם ראויים לזכויות אדם אלא לגירוש: מדוע, מנקודת ראות של גזענות וזכויות אדם, לא ייתכן יישוב שבו ערבים אינם רשאים להתגורר, אבל ייתכן שייתכן שיהיו חבלי ארץ שלמים שבהם יהודים אינם רשאים להתגורר, וזה לא ייחשב כגזענות אלא כליברליות, כנאורות וכשלום? הן זה הבסיס ל"פתרון" שתי המדינות וחלילה גם ל"עסקת המאה" של טראמפ, ואת זה ראש הממשלה נתניהו חייב להסביר לנשיא האמריקני טראמפ. זה אפילו חשוב יותר מאשר הסעיף השנוי במחלוקת בחוק הלאום.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  11/07/2018   |   עודכן:  11/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביעותם אומנותם
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
מלים כדורבנות!! ל"ת
יהודי מפוכח  |  11/07/18 19:22
2
אמת!!! בעקר, הסיפא של דבריך ל"ת
וינטר הניה  |  11/07/18 20:33
3
אפליה מתקנת היא אפליה
פרופ' אלישע האס  |  11/07/18 21:55
4
יישר כוח לד"ר רון בריימן
דוד איש  |  11/07/18 23:08
5
אין מניעה
ערב  |  12/07/18 07:40
 
- הערבים הם הכובשים בארץ ישראל ל"ת
סב  |  16/07/18 16:38
6
בין מתיישב יהודי לערבי
סלומאה  |  12/07/18 08:19
7
כתיבה ימנונית מטונפת
הירונימוס  |  13/07/18 19:26
8
הם בכלל לא צבועים
פנחס  |  13/07/18 20:13
9
הסכמה מוחלטת עם כל משפט
כל מילה אמת  |  13/07/18 21:15
10
פעם הם היו צבועים היום הם אויב
קורןנאוה טבריה  |  14/07/18 08:33
11
כרגיל, מאמר מבוסס על הטעייה
בריימן כרגיל מטעה  |  14/07/18 16:29
 
- ניסית לגור בכפר קאסם או ב
גדעון אמיר  |  14/07/18 21:37
 
- גזען, אתה רוצה לאסור על יהודים
יהודי מפוכח  |  15/07/18 21:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
מצרים מחדשת את תפקידה כמתווך האזורי בין ישראל לחמאס ובין פתח לחמאס ומחזקת את מעמדה    מחמוד עבאס יביא את נושא מדיניות הרש"פ כלפי רצועת עזה לדיון במועצה המרכזית של אש"ף בחודש הבא
יעקב עמר
יואיל הקורא להתעלם מדעותיו הפוליטיות של "הנשיא" ולהתבונן בשקר הנשיאות ללא מורא    ימין או שמאל יסכימו כי כספי ציבור בסכומי עתק שכאלה יכלו לשמש למטרה נאותה יותר מאשר ההצגה הפוליטית הקרויה "נשיאות"
פרופ' אפרים ענבר
הודו וישראל, הממוקמות באזורים שונים של הגלובוס, שותפות לחששות דומים בנוגע להתפתחויות במערכת הבינלאומית ולאיומים שמקורם במזרח התיכון
אלברט שבות
תאר לך שיגש מישהו ברחוב ויחטיף לך סטירה: העולם יקום, המשטרה תגיע, האנשים ברחוב יעצרו וינסו לתפוס את הסוטר או יקחו איתו סלפי; העניין בקיצור לא יעבור בשקט
עמנואל נבון
בהתמודדותה עם אירופה, ישראל צריכה ויכולה למנף את עוצמתה הטכנולוגית, את מומחיותה בלוחמה בטרור ואת נכסיה האנרגטיים    עליה לדרוש עקיבוּת מן הנציבות האירופית ומממשלות אירופה בנוגע למימון עמותות פוליטיות ולסימון מוצרים משטחים שנויים במחלוקת    כמו-כן, על ישראל לנקוט משנה זהירות בנוגע לממשלות ולמפלגות הפופוליסטיות באירופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il