X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עם צאת שבת קודש, נדהמתי לראות כיצד נמשכים הרפיון, החידלון וחוסר האונים מצד ישראל ה"ריבונית" רוצחי החמאס ו"פלגים" נוספים, ישמעאלים כולם, עושים בנו שפטים ושבים ושמים אותנו ללעג ולקלס פעם אחר פעם
▪  ▪  ▪
תקיפה של חיל האוויר בעזה [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

ראשי החמאס מחוסלים, מאות רבות עד כדי אלפים מהמחבלים מתים, נזק מאסיבי לתשתית, ניתוק אמיתי מעזה וחיסול מעבר סחורות במעברים, העברת מלט וכסף לרוצחים ועוד פעולות ממשיות בהם יש כדי להכריע את האויב.
עם צאת שבת קודש, נדהמתי לראות כיצד נמשכים הרפיון, החידלון וחוסר האונים מצד מדינת ישראל ה"ריבונית". רוצחי החמאס ו"פלגים" נוספים, ישמעאלים כולם, עושים בנו שפטים ושבים ושמים אותנו ללעג ולקלס פעם אחר פעם.
ואין תגובה!
אם לדייק, כי אז נאמר שיש תגובה, אך "תגובה" כזו, עדיף שלא הייתה כלל. דובר צה"ל וגורמי צבא בכירים מנסים לחפות על חדלונם באמצעות מלל רב, דברת מייגעת המתישה את הכוחות, מדכאת את היהודים ומצחיקה עד דמעות את האויב הערבי.
"ההישגים שהושגו היו משמעותיים. תקפנו שתי מנהרות היקפיות עליהן עבד חמאס מזה מספר חודשים, תקפנו את מפקדת הגדוד של גדוד בית לאהיא - השמדנו את כל מפקדת הגדוד. למעלה מ-20 מטרות בתוך מפקדת הגדוד, חמ"לים תשתית קרקע, משרדים ומחסנים לוגיסטיים. תקפנו מבנה רב קומות בשאטי ששימש כמתקן אימונים של חמאס ותקפנו מספר מחסני אמל"ח, כולל אמל"ח רגיש של הארגון". - עד כאן הודעת צה"ל.
ולטרחנים כמוני המבקשים לדלות עוד פרטים, מתברר שאת המבנה הרב קומתי הפציץ צה"ל לאחר שהתריע מבעוד מועד על ההפצצה על-מנת שתמנע פגיעה פיזית באויב ובלוחמיו וכי הביטויים "תשתיות", "מפקדת הגדוד", "מחסנים לוגיסטיים" וכיוצא באלה, מלמדים על המשך המדיניות הנפסדת אותה מוביל הפיקוד הבכיר של צה"ל - שאיננו רוצה להכריע ולנצח.
ככה זה כאשר הפיקוד הבכיר עסוק מבוקר עד לילה בקידום אג'נדה פוסט מודרנית וליברלית בצבא. זה המחיר ליצירת 10 גדודים מעורבים, לעיסוק בשיבוץ נשים בטנקים, להעסקת מכוני חוץ אולטרה שמאלניים בחינוך המפקדים ולכניעה למשפטנים המכתיבים את הפעילות המבצעית (או את היעדרה, אם לדייק).
כאשר האויב מכה, מפציץ, שורף את שדותינו ושולח רבבות ומאות אלפים למקלטים ואנו "מכילים" - ברור כשמש שפוגעים פגיעה חמורה בריבונותנו. כאשר מנהרות נחפרות מתחת לאף, עפיפונים משוגרים מעבר לגבול, פצצות עפות מעל לגדר ואנו יורים "ליד" המשגרים ובלבד שלא נפגע בהם חלילה - זו פגיעה בריבונות. וכאשר באותו זמן ולאחר שלמעלה מ-30 אלף דונם נשרפו במשך יותר משלושה חודשים, מצהיר הרמטכ"ל - "לא נאפשר פגיעה בריבונות", הרי זה הרבה מעבר לפגיעה בריבונות - כאן מדובר בפגיעה קשה בביטחון המדינה - פגיעה שתעלה לנו ביוקר - בדמים רבים חלילה, ואינני מתכוון לכסף...
ועל הממשלה אינני רוצה לדבר, שכן אינני רוצה להפריע למנוחת השרים וראש הממשלה המצויים בתרדמת עמוקה, מנותקים ממציאות החיים וחיים בסרט כלשהו - סוג של טרגדיה כמעט סוריאליסטית. הראו לי מדינה אחת בעולם שהייתה נוהגת כמונו. טורקיה? רוסיה של פוטין? אמריקה של טראמפ? צרפת? מיקרונזיה? אולי מיקרונזיה, גם לגביה אינני בטוח...
רבותי, זה כבר לא מצחיק, זה גם לא עצוב. זה מסוכן!! אינני רוצה לחשוב על המלחמה הבאה בה ניאלץ לקחת חלק. עם פיקוד בכיר כזה כנראה שמרכז הכובד צריך לעבור לתפילות, שהרי להילחם אינם רוצים או שאינם מסוגלים. יש לציין, שהרפיסות הזו, הרישול הזה והשיתוק שאחז בהם, מקרב את המלחמה ולא מרחיק אותה.
וכך יוצא, שבעוד אנו שומעים את המנטרה המייגעת - "איננו מעוניינים בהסלמה". כל יום נוסף של הכלה, איפוק וחידלון, מקרב אותנו אל המלחמה. זה לעומת מצב בו היינו מכים בחמאס מכה אנושה כבר לפני זמן רב - שאז היה מורתע באמת (ולא כפי שטיפת המוח של דובר צה"ל על ההרתעה שכביכול קיימת).
באומרי מכה אנושה, אני מתכוון למשהו כגון מה שיתואר: ראשי החמאס מחוסלים, מאות רבות עד כדי אלפים מהמחבלים מתים, נזק מאסיבי לתשתית, ניתוק אמיתי מעזה וחיסול מעבר סחורות במעברים, העברת מלט וכסף לרוצחים ועוד פעולות ממשיות בהם יש כדי להכריע את האויב.
האמור משקף מצב דמיוני ביחס למציאות הנוהגת, שכן אין בפיקוד הבכיר של צה"ל ולו אחד הרואה בכך ההכרח והמוכן לפעול לשם נקיטת הצעדים המתבקשים.
זה מה שקורה כאשר כל הפיקוד הבכיר בצה"ל קיבל במשך כמעט שנות דור חינוך קלוקל ברוח הקרן לישראל חדשה, על גרורותיה המפיצות באופן המזכיר מחלה ממאירה את תפישת העולם הזו הרחוקה מאוד, באופן המסכן אותנו, כאמור, מרוח קרב יהודית.

תאריך:  16/07/2018   |   עודכן:  16/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פשיטת רגל ביטחונית
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
יש להחליף דיסק
בר ברע  |  16/07/18 12:04
2
בעז-
אבנר צפוני  |  16/07/18 12:26
 
- יש מי שנושא באחריות ?
ארי כספי  |  16/07/18 15:57
 
- מה אפשר לצפות מאיש של פייקלין?
ארטיק קרח  |  16/07/18 16:25
 
- לאבנר צפוני- קצת עברית
חובב עברית ועברים  |  17/07/18 03:52
 
- לא ראית
שזהו ציטוט  |  17/07/18 12:11
3
ככה זה בשלטון הימין הסהרורי
הירונימוס  |  16/07/18 13:57
4
אי אפשר לומר
באום  |  16/07/18 14:29
 
- צה"ל אשם,
והמפכ"ל אשם,  |  16/07/18 16:21
 
- היה זה הרמטכ"ל
באום  |  16/07/18 19:13
 
- אי אפשר
לתקוף,ממשלת  |  17/07/18 06:47
5
ביבי נוכל שמאלני
חשדנית  |  16/07/18 17:02
 
- ביבי חייזר אמפיבי
דן החשדן  |  16/07/18 19:55
 
- הצעה לך......
יהודי אחד  |  17/07/18 10:36
6
הבעיות בחוק הלאום-עדיף ללא חוק
חשדנית  |  17/07/18 09:37
 
- את צריכה להעביר את הסעיפים
ל"חשדנית"  |  17/07/18 19:42
 
- נראה לך שהם לא יודעים ?
חשדנית  |  17/07/18 20:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בצלאל לביא
כתבי האישום הם תוצר עבודתו של רוברט מולר החוקר המיוחד שמונה להתחקות אחרי פרשה זו שעלולה להעיב על המשך נשיאותו ואף בנסיבות מסוימות אף להביא להדחתו של טראמפ
משה חסדאי
תודה לארטו פאסלינה שכתב את רב המכר העולמי 'שנת הארנב', ובו פרק 13, המקור לסיפורו של העורב השחור    זהו כמובן, משל ונמשל
אברהם פכטר
החוק מגיע לישורת האחרונה, באיחור רב אבל עדיין צריך לעבור כמה מכשולים    החוק בא כדי לעגן את הזהות הלאומית הציונית יהודית בחוק יסוד    יש לחוק מתנגדים שהם תומכי מדינת כל אזרחיה, פוסט ציוניים, ערבים כמובן, ויפי נפש יהודים שנפש יהודי לא הומיה בהם
ראובן לייב
שני הצדדים היריבים שומרים לעצמם את הזכות שלא להגיב במלוא העוצמה ולהתנהל, בינתיים לפי מה שקורה בשטח
יוני בן-מנחם
בגבול רצועת עזה שוררת הפסקת אש שברירית, טרור ההצתות נמשך ונוצר מצב של "הרתעה הדדית" בין ישראל לחמאס. החזרת היוזמה לידי ישראל ושבירת כללי המשחק החדשים של חמאס יכולה להיעשות רק באמצעות פגיעה בראשי הטרור ברצועת עזה או בעימות צבאי כולל יזום ע"י ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il