X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
חללית מול עפיפון - זהו באופן ציורי "ההבדל הקטן" בין התרבות הישראלית לבין התרבות של אויבינו. בעוד אנחנו עוסקים בפיתוח, ביצירה, בקידמה, הערבים הפלשתינים "שוברים את הראש" איך לפגוע בישראל, להקיז דמה וללקק פצעיה
▪  ▪  ▪
חללית ישראלית לירח. סיבה לגאווה [צילום: פלאש 90]

בשבוע שעבר התבשרנו, כי בעוד כמה שבועות תשוגר אל מחוץ לכדור-הארץ חללית ישראלית. היא אמורה לנחות על הירח כעבור חודשיים. בכך תהיה ישראל למדינה הרביעית - אחרי ארה"ב, רוסיה וסין - שמפתחת ומנחיתה חללית על הירח. מה תעשה החללית שם לאחר נחיתתה? תנסה "לפענח את תעלומת המגנטיות המיוחדת של סלעי הירח".
הנה סיבה לגאווה ישראלית, שמיתוספת לעוד אלף ואחת סיבות דומות לגאווה על הישגי טובי המוחות שלנו, הפיתוחים וההמצאות בתחומי המדע, המדע השימושי, ההיי-טק, הרפואה, החקלאות, הצבא ועוד, שבהם ישראל הולכת לפני המחנה של מדינות תבל.
הבשורה על השיגור הישראלי לירח מחדדת עוד יותר את התמיהה, על אלפי שיגורים אחרים השמימה, בגבול ישראל בדרום. זה החודש הרביעי שהעזתיים מתעתעים בנו בהפרחת עפיפונים ובלונים, שמבעירים את שדותינו ויבולנו בימי קיץ לוהטים אלה. מה אנחנו "נושאים אל על מבט עינינו", הפלשתינים נושאים עינם ליישובינו, ומפעילים את הטרור הפרימיטיבי הזה, שלמרבה התמיהה, עדיין לא נמצא לו מענה.
ליצירת החללית ולשיגורה נדרשו עשרות מיליוני דולר (מתרומות פרטיות) - ההשקעה בעפיפון אחד מסתכמת ב-3-4 שקלים בלבד. אכן, יצירה פלשתינית למופת. אנחנו עסוקים בפתרון תעלומות מדעיות ובפיתוח - הם משקיעים מירצם והונם בהרס, בהצתה, בשנאה.
החוצפה הישראלית בטכנולוגיה, במדע ובחלל - עומדת מול החוצפה הפלשתינית בתחום היחיד שהם מתמחים בו: טרור בכלל וטרור עפיפונים בפרט. ראינו את ההסלמה הקיצונית בסוף השבוע - כאשר הפלשתינים חזרו לנשק ה"בטוח" יותר, ירי הרקטות, ותגובת חיל-האוויר בהתאם. ראינו גם את גל ההצתות הגובר. ואכן, מערכת הביטחון עמלה במרץ רב, כך קראנו, למציאת פתרון לאתגר עפיפוני התבערה, שבינתיים מופרחים להם בקלילות ממערב למזרח ועדי חבל לכיש הגיעו.
חללית מול עפיפון - זהו באופן ציורי "ההבדל הקטן" בין התרבות הישראלית לבין התרבות של אויבינו. בעוד אנחנו עוסקים בפיתוח, ביצירה, בקידמה, הערבים הפלשתינים "שוברים את הראש" איך לפגוע בישראל, להקיז דמה וללקק פצעיה. במקום להשלים עם מה שכבר יש להם - אוטונומיה ביהודה ושומרון, ומדינה הלכה למעשה ברצועת עזה, הם לא ינוחו ולא ישקטו עד שישיגו, לפי שגעונם וסבלנותם, את המטרה האולטימטיבית - קץ היישות הישראלית.
הם בשלהם אבל גם ישראל בשלה. הם במאמצי הרס והרג, נחלשים וצונחים - ואנחנו במאמצי פיתוח, מתחזקים ונוסקים. במקום להשלים עם מה שכבר יש להם, במקום להינות מפירות היצירה, הכלכלה, המדע, הרפואה, הטכנולוגיה, התעשיה, החקלאות הישראלים, במקום לדאוג לרווחת אוכלוסייהם ולעתיד הדורות הבאים שלהם - הפלשתינים שמים יהבם על תוקפנות חוזרת ונשנית בכל הכלים העומדים לרשותם, חולמים את חלום השיבה המדומה והקמת "פלשתין" מן הים עד המדבר.
הווילה הישראלית רק מעוררת את קנאתם ותיסכולם של שוכני הג'ונגל מסביבנו. יותר מאשר נס הקידמה הישראלית בפיתוח ושיגור חללית לירח, בהישגי המדע שלנו - צריכה לעורר השתאות יכולתה של ישראל, בעצם שלל האיומים עליה, להגיע להישגים מדהימים בכל תחומי החיים.
זאת - בעוד אלפי קיני שיגור של טילים מכוונים לשטחנו מלבנון, אירן מאיימת בנשק גרעיני מרחוק ומקרוב, טורקיה בוחשת בקדרה, ה"תנזים" ביו"ש זומם לחדש את הרציחות, ואילו החמאס בעזה לרגע אינו שוקט על שמריו. הוא מנסה כל אמצעי כדי לפגוע באזרחי ישראל, בירי רקטות, במינהרות-תופת ובהפרחת עפיפונים, כדי להשמים את הפורח.
עתה, כך קראנו, מתכננים העזתיים להכניס לזירה נשק נוסף נגדנו - רחפנים. אמצעי מתקדם יותר מעפיפון, בשירות הטרור הפלשתיני, כנגד המדינה שמציתה את קינאתם וזעמם. נקווה רק, כי עד שתנחת החללית הישראלית על קרקע הירח - יימצא פתרון לבעיית העפיפונים, הבלונים והרחפנים. המוח הישראלי ימציא לנו פטנטים, גם בתחום זה.
לא כן בתחום החשיבה המעוותת של אויבינו. ספק אם אי-פעם יימצא פתרון לאש השנאה היוקדת בקדקדם לעם היהודי ולמדינתו. וקודם שזה יקרה - נישא מבטנו לירח, בציפיה לנחיתה רכה שם של חללית השלום והקידמה, שדגל כחול-לבן מוטבע בה.

פורסם לראשונה במעריב, 16.7.18.
תאריך:  17/07/2018   |   עודכן:  17/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חללית מול עפיפון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
האפיפון הפשוט הזה גרם להרס רב
מבחן התוצאה  |  17/07/18 10:38
2
הכותרת מתאימה הרבה יותר,
מצחיק  |  17/07/18 13:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך-כלל, בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי או עניינו אותי    והפעם: התעלמות, התערבות מיותרת, אחיזת חנק, כישלון, הנצחה ומוכרים
פרופ' עודד מודריק
ציון ימי החורבן חשוב מאין כמותו שכן הוא מציב קבל עם ועולם את החוט המקשר שמגשר על שנות אלפיים של אובדן ריבונות יהודית עם חידושה לעת הזאת
יוני בן-מנחם
בישראל יש אופטימיות בכל הקשור לסיכומים בין הנשיא טראמפ לנשיא פוטין על הנוכחות הצבאית האירנית בסוריה. הדברים שאמרו שני המנהיגים במסיבת העיתונאים המשותפת צריכים להדאיג את אירן שמתכננת להפוך את רמת הגולן לחזית נוספת נגד ישראל
עמי דור-און
יתכן שלא יהיה לישראל מנוס ממלחמה נוספת שתחייב כניסה צבאית לשטחי עזה. אבל זה יהיה אפשרי רק כאשר הישראלים תושבי עוטף עזה יתחילו לנטוש ולחזור לתל אביב
מנחם רהט
בליכוד חולמים על חיזוק הרשימה לכנסת הבאה באיילת שקד, אבל היא עצמה לא תיתן יד למהלך המשתק הזה. השר יריב לוין כמשל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il