X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בדרום מתנהלת מערכה צבאית, כשהחבל הדק שלה עלול בכל רגע להיקרע ישראל תיטיב לעשות אם לא תיכנס קרקעית לעזה
▪  ▪  ▪
כאב ראש [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

בין הפסקת-אש לירי מאסיבי של שני הצדדים היריבים ברצועה, מתנהלת בחזית הדרום מערכה אינטנסיבית, שהיא ממש על סף-מלחמה. ראוי ליציין שהן ישראל והן חמאס מודעים לעובדה שהם מהלכים על חבל דק, העלול בכל רגע להיקרע.
החמאס מנצל בינתיים היטב את העובדה שישראל אינה מעוניינת ללכת עד הסוף ולהיגרר בעל-כורחה למלחמה, ומרשה לעצמו, לפיכך, למתוח את החבל עד קצהו, תוך שהיא מכניסה בכך את ישובי העוטף לאי-שקט מתוח ולחרדה על מה שצפוי בהמשך, כשהנסתר עדיין רב על הנגלה.
יש למנוע
הדברים אמורים בנזק שגורמים עפיפוני ובלוני התבערה שמפרחים הפלשתינים לשדות ולחורשות סביב ישובי עוטף עזה. והיה, ובכל זאת יאבדו שני הצדדים את השליטה על האש, יביא הדבר למפלה מוחצת של החמאס, כאשר ישראל תכתוש ותכתוש בו עד שירים לבסוף את ידיו. אלא שבה בעת שישראל זוקפת לזכותה ניצחון צבאי מרשים -היא גם נקלעת, שלא בטובתה, לשליטה על העיר עזה.
את כאב הראש הזה לא רק כדאי, אלא גם צריך, למנוע ללא כל דיחוי נוסף. אחרי ככלות הכל, ישראל אינה יכולה להרשות לעצמה ליטול אחריות על מה שמתחולל בעיר הדרומית, המקוללת,כל כך, שאין בה אף רגע של שקט. חלילה לכן לישראל ליפול למלכודת הזו, שממנה יוצאים רק מוכים וחבולים.
ישראל הוכיחה עד כה שהיא בתבונה צבאית בישובי עוטף עזה, ואת מלוא השבחים יש לזקוף לזכותו של הרמטכ"ל גדי איזנקוט, שתודות למתינות הרבה שהוא מפגין במדיניות ההבלגה שלו בדרום - הגענו בבל זאת למה שהגענו.

תאריך:  23/07/2018   |   עודכן:  23/07/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
זוהר בן-אשר
מעבר לכך שהקביעה ההזוייה של חוק הלאום שמדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי ושלפיו כל מי שאינו יהודי הוא אזרח מדרגה מופחתת, הצליחו כל שונאי הבג"ץ שהמציאו את חוק הלאום בין השאר כדי לנסות להתגבר עליו דווקא לחזק את הבג"ץ השנוא עליהם
עומר כרמון
ביקורת חריפה על תמונה שפרסם פעיל הימין, אריה קינג, בה הוא מתגאה בהחרמת דוכן בייגלה של ערבי שמכר את מרכולתו ליד שער יפו בצהרי תשעה באב    ח"כ מוסי רז: "אם בגלל שנאת חינם חרבה ירושלים. באנשי ימין כמו קינג יש מספיק שנאה כדי להחריב אותה בשלישית"    קינג: "יש מי שדואג לשמור על אופיה היהודי של ירושלים"
עומר כרמון
השגרירות הפלשתינית: נבדק האם מדובר בדליפת גז או חיסול של המוסד    לפני שלושה חודשים חוסל בבירת מלזיה בן דודו של בכיר הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה
יוני בן-מנחם
דובר צה"ל הזהיר בסוף השבוע את מנהיג חמאס יחיא סינוואר מפני האפשרות כי יחוסל בידי ישראל, האם ישראל תחדש את מדיניות הסיכול הממוקד בראשי הטרור? בחמאס אומרים כי התגובה על צעד כזה תהייה חריפה אך לישראל אסור לוותר על הנשק שממנו חוששים ראשי הטרור
יוני בן-מנחם
הסתיים סבב נוסף של עימות צבאי בין ישראל לחמאס ברצועת עזה, הושגה הפסקת אש שברירית ללא ערבויות שחמאס תפסיק את טרור ההצתות    הזרוע הצבאית של חמאס דוחפת להסלמה כדי לאלץ את ישראל להסיר את המצור, היא מנסה לייצא את טרור ההצתות גם לשטחי הגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il