X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: מערכת ההוראה - לא נכים על זרי הדפנה אומן לא בכל מחיר ולקינוח לא לשבתון
▪  ▪  ▪
הסרת סטיגמות [צילום: עבד ראחים חטיב/פלאש 90]

שילוב מורים נכים
לקראת פתיחת שנת הלימודים פורסם שֶרק 20 מורים נָכים עובדים במערכת ההוראה. אַתם קוראים נכון. אם אתם שם למעלה רוצים שילוב של תלמידים בעלי מוגבלויות בבתי ספר רגילים, תתחילו במורים. כי לא סוד הוא, הכל מתחיל בחינוך. והמורים הם מודל חינוכי ממדרגה ראשונה.
שילוב מורים נכים בבתי הספר וּבגנים ללא ספק יתרום בראש וּבראשונה להסרת סטיגמות ודעות קדומות כלפי ציבור הנכים בכלל, ותלמידים נכים בפרט, כמו גם לצמצום הרתיעה מהם. השילוב יביא לקבלת האחֵר וּלעזרה לו ולזולת. עם כל הכבוד לגישה ש"לי זה לא יקרה", יש לזכור שלאיש אין חסינוּת, או תעודת ביטוח, שבמשפחתו לא יהיו נכים אם מלידה או בגלל תאונה או מחלה. אז כדאי שהגישה החברתית והחינוכית תשתנה מראש.
נפתלי בנט, שר החינוך, אתה שומע?
שְאל את האישה
מדי ראש השנה נוהגים חסידי ברסלב לעלות לקבר רבי נחמן שבאומן, כמצוות רבם, טקס שהתרחב מאוד לכל רובדי העם, והפך כבר לטרנד בשנים האחרונות.
ראוי לציין, כי בניגוד לדיעה הרווחת, נשות החסידים האמוּנוֹת על מסורת זו, שותפות לנסיעת הבעלים מתוך אהבה, ורואות בה חווייה מתקנת בעלת השפעה חיובית לכל המשפחה.
יתר על כן, במשפחות רבות נסיעת הגברים לאומן לקראת החג משמשת הזדמנות מצויינת לאיחוד האגף הנשי של המשפחה המורחבת. עם זאת, אם נשים מתנגדות לנסיעת הבעל, אין ספק שעל הבעל להישאר בבית בחג מפני שלום בית, כפי שפסק מרן הרב עובדיה זצ"ל. כמו-כן לא נראה לי נכון לבקש צדקה לצורך מימון הנסיעה. ובא לציון גואל.
לא לשבתון
ועדת הכנסת אישרה לאחרונה את הצעת החוק, לקבוע יום שבתון בבחירות המקומיות, בדומה לבחירות הארציות.
עם כל הכבוד מדובר בהצעה פופוליסטית, עתירת רייטינג, שאין לה כל הצדקה ריאלית. הסיבה לאחוז הצבעה לא גבוה היא אדישות הציבור בגלל העדר מוטיבציה, על-רקע בחירות בלתי מאתגרות ולא הלחץ בקלפיות, שהוא בעיקר בשעות הערב גם בבחירות הכלליות. עובדה היא שההצבעה המאסיבית בערב היא שהכריעה את הבחירות לטובת ברקת בירושלים בבחירות קודמות (גם אחוז ההצבעה במועצות האזוריות היה גבוה יחסית 64%). לעומת זאת לא אחת גם הבחירות לכנסת עמדו על הצבעה נמוכה.
אי לכך, יש לבטל את יום השבתון בבחירות, הארציות והמוניציפליות כאחת, אשר מסֵב לקופת המדינה הפסד כספי ניכר של כמה מיליארדי שקלים, ומנוצל ליום בילויים. את זכות ההצבעה אפשר לממש לפני העבודה, אחריה או במהלכה. כדי למנוע לחץ בתורים לקלפי ראוי להנהיג שעה חופשית בעבודה לפי בחירה לנוחות העובדים, שבה יוכלו ללכת לבחור. האם לא די בימי החופשה של העובדים, ובהשבתות המשק הנכפות על הציבור, הגורמות לגרעון כספי אדיר, שנוספו גם ימי השבתון בבחירות? די לבזבוז!

תאריך:  06/09/2018   |   עודכן:  06/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
תפקיד מערכת בתי הספר ומוסדות הלימוד הוא חינוך והוראה, כשחינוך הוא תחום הנחלת הערכים והוראה מכוונת לתחום הנחלת הידע    ללא הסכמות בשאלה מהם הערכים ומהם יעדי הנחלת הידע, שום מערכת לא תוכל לתפקד היטב ולהשיג את יעדיה    משרד החינוך חייב להיות מורה הדרך והיזם ליצירת המענה לשאלות: "מדוע"? ו"בשביל מה"?
חובב לויטס
השבת גופות החללים והנעדרים הוא תנאי מקדים, בל יעבור, לעצם פתיחתו של דיון עם חמאס בנושא הסדרה    מעבר לאספקט האנושי, מוכרחים לאותת לעולם שישראל מבינה דבר או שניים בדיפלומטיה מזרח תיכונית    כך מצהיר פרופסור עוזי רבי ראש מרכז משה דיין ללימודי המזרח התיכון
עמוס גלבוע
ההישג הגדול ביותר: שלא נגררה להרפתקאות ו"השתגעה"    ההימור של נתניהו על טראמפ הצליח    נכשלנו בהתמודדות עם השריפות, תוצר העפיפונים
עו"ד אברהם הללי
התורה מהוה יסוד קיומו של עם ישראל ובלעדי קיום האמור בתורה לא היה מתקים עמנו מתקים אלפי שנים
יובל לובנשטיין
בחג האחרון הגזימו הרשתות ופעלו בפזיזות רבה, והורידו באופן מלאכותי את מחירי המוצרים אותם חשבו שיכללו בסל הנבדק ויום לאחר פרסום הסקר, העלו מחירים בצורה קיצונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il