X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מוכיח שוב ושוב כי הוא ניצב לצידה של ישראל במאבקים הבינלאומיים הקשים בהם בפניהם היא ניצבת
▪  ▪  ▪
טראמפ. ידיד [צילום: סוזן וולש/AP]

שקרים, פרי דמיון פלשתיני
לפני ימים אחדים נמסר במדיה וגם פורסמו צילומים, על הריגתו של הנער אחמד אבו טיור בן ה -17, בסמוך לגדר הגבול ברצועת עזה. בצה"ל כבר הזדרזו ומיהרו להודיע על חקירת האירוע. אני ממליץ מאוד לאותם גורמים חרוצים, האמונים על החקירות הללו, לגלות זהירות רבה, מיוחדת, הן בתהליך הבדיקה והן בפרסום התוצאות, לכשיהיו. ומדוע?
האירועים הללו מזכירים לי אירוע אחר שהסתיים במפלה הסברתית קשה לישראל. מדובר ב"הריגת" מוחמד א-דורא, על-ידי אש ישראלית כביכול (שבדיעבד לא הייתה ולא נבראה). עלילה דם קשה שמלמדת אותנו עד כמה ניתן להאמין ל"הסברה" הערבית. מתברר כי אסור בשום פנים להאמין לדיווחים מסוג זה, כפי שהם.
עתונאית חרוצה, אסתר שפירא, גרמניה ממוצא יהודי, בערוץ טלוויזיה בארץ מולדתה, בעזרת גורמים ישראלים לא רשמיים, ביצעה מחקר מעמיק ומדוקדק בפרשה ההיא. ממצאיה קבעו שמדובר באוסף שקרים, פרי דמיון פלשתיני, וגם כמה עצוב, בפה הגדול והנמהר של קומץ קצינים ישראלים, שמיהרו להודות באשמה שלא הייתה ולא נבראה. האירוע הגיע לממדים קיצוניים אפילו בתחומים הידועים של תרבות השקר. לא נחזור על כל הפרטים שכבר כתבנו עליהם כאן בעבר. נזכיר רק כי האב של מוחמד ש"חשף" לטלוויזיה הצרפתית צלקות על זרועותיו, וטען כי הם פגעי הירי של כוחותינו, נאלץ להודות אח"כ, כי הצלקות הללו נוצרו בעקבות ניתוח מוצלח, שעשה בו אורטופד יהודי שעמל להצילו. ניתוח זה בוצע בו לאחר שנפגע מעונשם של סכיני החמאס (כן!), כמה שנים קודם לכן...
אל תחזרו על הטעות הזו שוב!
פעילות בדלנית במיוחד, של הערבית המשותפת
ד"ר גיא בכור הוא מומחה מהשורה הראשונה לנעשה במדינות ערב. לא אחת הוא מדווח בהוצאה לאור האינטרנטית שלו, ג׳יפלאנט - gplanet, על אירועים בעלי חשיבות רבה במזה"ת, אירועים שלעיתים קרובות אינם מדווחים במדיה האלקטרונית וגם לא בפרינט שניהם קפוצי הפה הידועים שלנו. הם מתקשים בבליעה, במיוחד באשר למידע שלחלקים במערכת הפוליטית שלנו, במיוחד בשמאל, אכן לא ניתנים לבליעה.
עכשיו פורסם באתר הזה לראשונה על פעילות בדלנית במיוחד (שלא לומר חתרנית) של "המנהיגות הבדלנית של ערביי ישראל". כפי שמגדירה ד"ר בכור. הכותב מגלה לנו כי "מנהיגות זו התכוונה לדרוש מעמד של מיעוט לאומי, רק לאחר הקמת המדינה הפלשתינית, על-פי תורת השלבים. אך חוק יסוד "מדינת הלאום", גרם להם לחשוף את המזימה הזו עכשיו, בפני מעריצת האייטולות, מוגריני (שרת החוץ של האיחוד האירופי - מ.ל.), לתמימים, שלא הבינו עד כמה חוק היסוד הזה חשוב. לא "שוויון", הם רוצים, זו העמדת פנים. אלא את סילוק הלאום היהודי מארצו. לא יעזור להם, מסיים ד"ר בכור, "עמדנו בפני אויבים גדולים יותר והציונות מנצחת". כך בכור.
3. ארה"ב מחדשת את הברית עם ישראל
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, מוכיח שוב ושוב כי הוא ניצב לצידה של ישראל במאבקים הבינלאומיים הקשים בהם בפניהם היא ניצבת.
בעבר הקרוב, חוותה ישראל התדרדרות מהירה ביחסיה עם המעצמה הגדולה בעולם. הדבר קרה בשלהי כהונתו של הנשיא ברק אובמה, עת אירוע קשה פגם אנושות ביחסי ישראל - ארה"ב.
ביום ששי, לפני כשנתיים הועלתה לדיון במועצת הביטחון הצעת החלטה נגד ההתנחלויות. ההחלטה דאז איימה לסבך את ישראל מבחינה משפטית. למרבה האכזבה ארה"ב סרבה להטיל וטו ובכך איפשרה את קבלתה. הפלשתינים בירכו על ההחלטה וכינו אותה: "יום של ניצחון".
זה היה יום הניצחון האחרון לו זכו הפלשתינים. הוא הסתיים מהר עם עלייתו של דונלד טראמפ לנשיאות. מאז, טראמפ אינו פוסק מלהפעיל מדיניות פרו-ישראל ברורה. החשובה שבהחלטותיו העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, נתנה גושפנקא ליחסיה של ישראל עם מדינות חשובות בעולם, ובכללן מדינות, שפסחו שנים רבות על שני הסעיפים. כמה ערביות, הודו ומדינות במזרח אירופה. וכך, בעוד מדינות במערב אירופה "תופסות מרחק מישראל", מתקרבות אליה מדינות אחרות במזרחה. טראמפ מחזק מגמה זו. במידה רבה וגם בזכותו, ישראל פרצה את הבידוד המדיני שנכפה עליה. לראשונה גם מסתמנת מפלה מוחלטת של הפלשתינים במלחמה המדינית, שהם הכריזו ושהם מבצעים בפועל נגד ישראל, באו"מ ובמוסדותיו (כולל אונסקו), במערב אירופה ובעוד מקומות ברחבי העולם.
הנה כי כן, מבשרת השנה החדשה גם אופק חדש עבור ישראל.

תאריך:  16/09/2018   |   עודכן:  17/09/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ החליט לצאת לעימות "ראש בראש" עם הנשיא טראמפ ולהחריף את המאבק נגד ישראל בפורומים הבינלאומיים. חשש ברש"פ מפני צעדי ענישה אמריקנים חדשים נגד בכירים ברש"פ ובאש"ף
עמי דור-און
כל עוד יכול נחש הצפע של הפיקוד הלוחם להיחבא במחילותיו הוא ימשיך לשגר רקטות לעבר ישראל, ינסה לחבל בגדר המערכת ולעבור בחשאי אל ישראל במטרה לחטוף חיילים או לרצוח אותם
עומר כרמון
קצין צה"ל נפצע קל    הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים - אחד מהם בן 12    החמאס: נמשיך באסטרטגיה המוצלחת שהובילה את ישראל לתוכנית ההינתקות    שריפות בעוטף עזה בשל בלונים ששוגרו מהרצועה    צה"ל הפציץ שתי עמדות תצפית של חמאס: "משתמש באזרחי רצועת עזה כמגן וככסות לפעולות טרור"
דני זקן
לפי המידע שהגיע לידי "גלובס" טראמפ אישר את המתווה וגם את הסכום    בחודש האחרון קיצץ ממשל טראמפ למעלה מחצי מיליארד דולר מכספי הסיוע שהיה אמור להעביר לפלשתינים וסגר את משרדי אש"ף בוושינגטון    גורמים מדיניים בוושינגטון ובירושלים אישרו את הפרטים
הרב אליהו קאופמן
המדינות הללו - מדינות מושחתות ו/או קיקיוניות וחסרות משמעות רק מצביעות על "הישגי" משרד החוץ הישראלי, ועוד בעידן ליברמן ונתניהו
רשימות נוספות
הממשל חוקר: האם BDS היא אנטישמיות  /  איתמר לוין
חברי כנסת בפסגת הליגה הערבית   /  עומר כרמון
אירופה דורשת מישראל: לא להרוס את ח'אן אל-אחמר  /  עומר כרמון
מה זו בגידה  /  אסתר שניאורסון גרי
הסנקציה השביעית  /  יוני בן-מנחם
הפרכת סילוף ההיסטוריה על-ידי הפלשתינים  /  ד"ר רבקה שפק ליסק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il