X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אופק 10", למשל, הוא לווין ריגול בעל מכ"ם ייחודי המשייט בגובה 450 ק"מ סביב כדור-הארץ ומסוגל לאסוף מודיעין ויזואלי ביום ובלילה גם בתנאי מזג אוויר מורכבים הוא מסוגל לצלם עצמים כאילו היו במרחק של כמה עשרות ס"מ ממנו
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו [צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

אחרי נאומו החשוב של נתניהו בעצרת האו"ם דבר אחד ברור: "קציני איסוף החומר" של "המוסד" באירן פעילים ויעילים ומספקים למודיעין הישראלי מידעים חשובים על הפעילות הגרעינית של אימפריית האייטולות המייצרת את האיום האטומי על ישראל ומממנת את פעילות הטרור העולמי.
מידע מדויק על מה שנעשה במדינות אויב ניתן להשיג בשני נתיבים: האנושי והלוויני. דוגמה ליכולות העולמיות של ישראל בתחום הלוויני פורסם כבר בתחילת השנה כאשר התעשיה האוירית ומשרד הביטחון דיווחו על שיגור לווין מסדרת לוויני הריגול מסדרת "אופק" מבסיס פלמחים באמצעות משגר לווינים מסוג "שביט". בעולם הביון נחשבת כיום ישראל למעצמת לווינים עולמית המשפרת במהירות את יכולותיה, כדי שתוכל לראות בבירור ובמדויק את כל מה שאויביה מנסים להסתיר.
"אופק 10", למשל, הוא לווין ריגול בעל מכ"ם ייחודי המשייט בגובה 450 ק"מ סביב כדור-הארץ ומסוגל לאסוף מודיעין ויזואלי ביום ובלילה גם בתנאי מזג אוויר מורכבים, משקלו קטן יותר מזה של קודמיו וחדות האיתור של המכ"ם שלו גבוהה יותר. הוא מסוגל לצלם עצמים כאילו היו במרחק של כמה עשרות ס"מ ממנו.
לעומת הלווינים יכולת הריגול האנושית מסוכנת כיוון שמדובר בבני אדם המצויים בשטח ונדרש להם כיסוי. אחרי נאומו החושפני של נתניהו, ומכיוון שברור כי באירן לא פועלת ממלכת מטומטמים, סביר מאוד להניח שמעתה תגביר אירן את מאמציה לאתר וללכוד את מרגלי השטח של ישראל הפועלים ברחבי המדינה ומעבירים מידע מדויק על הפעילות הגרעינית האירנית כמו גם על התפתחותה.
טוב מאוד שישראל יודעת בדיוק מה קורה בממלכת הטרור השטנית של אירן אבל אליה וקוץ בה. אילו עיתונאי ישראלי היה מפרסם את המידע הזה, הוא היה מוצא את עצמו במהירות הבזק בכלא ומועמד לדין על פגיעה בביטחון המדינה.
מתוך נאומו של נתניהו ניתן להניח בבירור כי קציני האיסוף של "המוסד" פרוסים גם בסוריה ובלבנון. יש לקוות כי הפעם תנהג ישראל בזהירות יתר וכי הפרשה שעליה רמז ראש הממשלה לא תסתיים כמו האירוע של אלי כהן בסוריה לפני שנים.

תאריך:  02/10/2018   |   עודכן:  02/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העין הציונית רואה הכל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ומאיפה הידע והמומחיות.
משה דב  |  3/10/18 18:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עומר כרמון
הטילים בהם נעשה שימוש בתקיפה בסוריה נמצאים בידי חיזבאללה ומכסים את מרבית שטח ישראל    יעד התקיפה מהווה נקודה אסטרטגית בגשר היבשתי שאירן מנסה להקים בין טהרן לביירות
עומר כרמון
בתגובה לנאום נתניהו באו"ם, רוסיה מרחיבה את רשת ההגנה שלה גם לביירות    שר החוץ הרוסי: "התחלנו בהעברת הטילים למשטר אסד. מזהירים את ישראל לא להפר את המרחב האווירי של לבנון"    "אירן היא בעלת בריתנו ואינה תומכת בטרור"
איציק וולף
אירן מכחישה את המידע שהציג ראש הממשלה על מחסן גרעיני סודי שקיים בטהרן    "העולם רק יצחק בקול רם על סגנון כזה של נאום שקרי"    שר החוץ הלבנוני הגיב על מיקומי מפעלי הטילים בביירות שהציג נתניהו: "ישראל ממציאה תירוצים להצדקת תקיפה"
איציק וולף
ראש הממשלה הציג בפני העצרת הכללית של האו"ם מיקום מדויק ותמונות של מתקן גרעיני סודי של אירן בטהרן    "אלה הקואורדינטות המדויקות. אתם מוזמנים לבקר"    קרא לראש הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לשלוח באופן מיידי פקחים למקום    "נפעל נגד אירן בסוריה, בלבנון ובעירק"    נזף ביו"ר הרשות הפלשתינית: "הנשיא עבאס, אתה משלם בגאווה לטרוריסטים פלשתינים שרצחו יהודים. ככל שהם רוצחים יותר אתה משלם יותר, ואתה מגנה את המוסר הישראלי?"
בצלאל לביא
בעייתה של ישראל מורכבת במיוחד כיוון שהיא מוצאת עצמה לבדה במערכה    לראשונה מזה 70 שנים לא היה עד כה לארה"ב תפקיד פעיל שיסייע לישראל מעבר לתמיכה מילולית
רשימות נוספות
עונש למי שיפר העיצומים על אירן  /  עידן יוסף
רוחאני תקף את הסיוע האמריקני לישראל  /  עידן יוסף
טראמפ: עוד עיצומים על אירן  /  איתמר לוין
עלי לא-לא  /  יוסי מנשרוף
ושבו בנים לגבולם  /  חובב לויטס
ישראל מול אירן (ד')  /  אלוף (מיל') יעקב עמידרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il