X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אביגדור ליברמן, כמו נפתלי בנט, נאבקים על התיק היוקרתי כדי להכתיב באמצעותו את המהלכים העתידיים בממשלה הבאה נגד החמאס
▪  ▪  ▪
בנט. קידום אישי [צילום: פלאש 90]

אביגדור ליברמן, או נפתלי בנט - מי משניהם יכהן בתפקיד הנחשק של שר הביטחון בממשלה הבאה - היא ללא צל של ספק השאלה המסקרנת ביותר לקראת הבחירות העתידיות לכנסת, אלא אם כן איש משניהם לא יכהן בסופו של דבר בתפקיד הרה הגורל.
הכל, כמובן, על-פי הקונסטלציה של הממשלה הבאה, בהנחה שהשניים אכן ימלאו בה תפקידים כשרים. אין זה עוד סוד שבחירתו של ליברמן כשר ביטחון היא משאת-חייו, והוא יעשה את כל שניתן כדי להפוך את החלום הזה למציאות.
נפתלי בנט, לעומתו, רואה בכהונת שר הביטחון קידום אישי משמעותי, העשוי לאפשר לו לנווט מהלכים צבאיים, בלא שיהיה מי שיפריע לו בכך. כל זה, כמובן, בהנחה שראש הממשלה העתידי יהיה מוכן לאמץ את מהלכיו הצבאיים.
הוררת פרופיל
אלא שהמציאות היא זו שמכתיבה את המהלכים, ושר הביטחון העתידי אמור לכפוף את עצמו על-פיהם. כך, במפורש, נהג אביגדור ליברמן בכהונתו הנוכחית, כאשר נאלץ, בכורח המציאות למתן את מהלכיו, על חשבון האידיאולוגיה הימנית שלו.
וזה בדיוק לב העניין. בעוד אביגדור ליברמן שואף להיכנס לעזה, כדי להשתלט על הרצועה - רואה בכך 'נפתלי בנט משימה הכרוכה בכאב ראש גדול מדי לצה"ל.' "נער הגבעות של הקבינט" - כך מכונה נפתלי בנט על-ידי אביגדור ליברמן, בעוד בנט, מצידו, לא נותר חייב ותיאר את שר הביטחון כמי שמוביל מדיניות ביטחונית חלשה, שאין הבדל בינה לבין מדיניות השמאל, ושהתנהגותו הנרפית מעודדת את חמאס לפגוע בישראל וגורמת לאסקלציה בלתי נמנעת.
כך או אחרת, ליברמן כמו בנט נלחמים עכשיו על עצם קיומה של מפלגתם, ורק העתיד יוכיח מי משניהם באמת ישרוד כדי להבטיח את מימוש חזונו.

תאריך:  07/10/2018   |   עודכן:  07/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם הללי
השחיתות סוג של "חולה רעה" שמצאה לה מושב בקרבנו גם בתקופתנו זו    היא מעשה הפרת אמונים לזה שאתה חב לו חובת נאמנות במעשה השחיתות שהאדם עושה
עו"ד אברהם פכטר
למרות שעברו 36 שנה, מאז אירועי סברה ושתילה, הטראומה שהמעשה השאיר בישראל, עדיין ניכר בכל הנוגע ליחס, לפרשנות ולהבנת שכנינו במזרח התיכון הישן    הפלנגות הנוצריות בלבנון - נקמו את רצח מנהיגם, שהוכרז בעזרת ישראל וצה"ל שישב בביירות, כנשיא לבנון, בשיר גומאייל
יוני בן-מנחם
רוסיה כפתה על ישראל כללי משחק חדשים בסוריה באמצעות אספקת טילים מתקדמים מסוג 300-S למשטרו של בשאר אסד. ישראל חייבת להמשיך את התקיפות בשטח סוריה על מטרות אירניות כדי למנוע את התבססותה של אירן בסוריה
איתן קלינסקי
אני קורא לקוראי להצביע ע' לבחירות לעיריית תל אביב לאסף הראל לראשות עיריית תל אביב-יפו. רשימה שרואה את תושביה היהודים ותושביה הערבים של העיר תל אביב-יפו כבניה של העיר לפני טייקונים ומגדלים
אפרים הלפרין
בחודש אפריל השנה פרסם העיתונאי רביב דרוקר תמונת הודעת ווטס-אפ שקיבל מחברת הכנסת תמר זנדברג, אשר הוכיחה שהיא אשכרה שיקרה לציבור    העיתונאי אבירם זינו פרסם (לטענתו בעקיפין וללא ידיעתו) לפני כמה שנים תמונת הודעת ווטס-אפ שקרית שקיבל מתנ"צ אפרים ברכה ז"ל. בואו נמצא את ההבדלים.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il