X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משרד התחבורה נמצא מאחור בכל הקשור לממשקי עבודה עם ארגוני המגזר השלישי לעומת משרדים דוגמת הגנת הסביבה, הבריאות או החינוך גם מסמנכ"ל בכיר שירות לקוחות - שלפני כשנה מונה לתפקידו לא נראה שתצמח ישועה לנוסעי התחבורה הציבורית
▪  ▪  ▪
הרשות לתחבורה ציבורית. אין ממשק נכון עם הלקוח

כ-50 תלונות נדרשו עד שבמשרד התחבורה הפנימו שיש בעיה במערכת התלונות. בזמן הזה איש לא טרח לשאול את עצמו מה קרה שפתאום פחתה העבודה? האם התחבורה הציבורית השתפרה פלאים עד כדי כך שנוסעים הפסיקו להגיש תלונות? הסיבה לכך היא שבמשרד התחבורה קיימת תודעת שירות נמוכה מאוד בכל הקשור לטיפול בפניות הנוגעות לתחבורה ציבורית.
מאז פרישתו של מאיר חן כראש הרשות ועזיבתה של העוזרת שלו אתי דביר, אין מפגשי שיתוף ציבור עם המגזר השלישי, המגזר העסקי והאקדמיה. משרד התחבורה נמצא מאחור בכל הקשור לממשקי עבודה עם ארגוני המגזר השלישי לעומת משרדים דוגמת הגנת הסביבה, הבריאות או החינוך.
כך למשל, נוסע שמעוניין להגיש תלונה על אוטובוס שאיחר או לא הגיע אינו יכול לעשות זאת באופן טלפוני או באמצעות ישומון יעודי מהטלפון הנייד. נוסע שיבקש להגיש תלונה דרך אתר משרד התחבורה ייאלץ לעבור להקליק לפחות 6 פעמים על המסכים השונים, למלא חלונות בפרטים שאינם מהותיים לגוף התלונה, וכאשר יגיע לעמוד האחרון יתבקש להקליד קוד לא ברור באנגלית (בשלב הזה לא מעט נופלים, ונאלצים לוותר על הגשת התלונה). עם הגשת התלונה יחל הליך בירור שאורכו כחצי שנה. עד אז יספיק הנוסע לשכוח על מה בכלל התלונן. יתרה מכך, אופן ההכוונה להגשת תלונה פגום, ומצריך שיחת בירור מהאגף לנוסע. כך למשל, יתקשרו לשאול אותו לאיזה כיוון של הקו נסע או באיזו שעה הגיע לתחנה.
אחסוך מכם את יתר תלאות המתלונן למשרד התחבורה. רק אומר, שבסוף כל התהליך הוא עשוי לקבל הודעה שהמפעיל נקנס, ללא נימוקים וללא פירוט גובה הקנס. ומה עם הנוסע שנפגע? עבור משרד התחבורה הוא רק כלי במשחק השחמט שגילה אזרחות טובה. רוצה פיצוי? פנה לבית משפט לתביעות קטנות, וכי למה שמשרד התחבורה שמקבל ממך את תשלום הנסיעה (הפדיון אינו מגיע למפעיל השירות) יפצה אותך?
לפני יותר משנה יצר משרד התחבורה בעל תפקיד חדש - סמנכ"ל בכיר שירות לקוחות. מדובר בסמנכ"ל מיוחד עם תפקיד לא ממש מוגדר, שירכז תחתיו את נושא שיפור השירות לאזרח וצמצום הביורוקרטיה, תוך ייעול תהליכים וממשקים עם האזרחים ומשרדי הממשלה בכל תחומי התחבורה. מתברר כי מי שמינה אותו לא ממש רצה שיעסוק בנושאי תחבורה ציבורית, אלא ביתר נושאי התחבורה של המשרד. נגיעתו לתחום האוטובוסים והרכבות קלושה, ונראה שלא ממנו תבוא הישועה.
בינתיים, פניות של ארגונים לבעלי התפקידים ברשות הארצית לתחבורה ציבורית אינן נענות או שמצריכות סבבי טלפונים לפתרון של מצוקות נקודתיות שניתן לפתור ברגע. ואם כך בארזים, מה יעשו אזובי הקיר - מיליוני האזרחים השבויים מדי יום בתחבורה הציבורית.

תאריך:  14/10/2018   |   עודכן:  14/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודעת שירות לקויה במשרד התחבורה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
העצור משמש כראש אגף בכיר תחבורה ציבורית ברשות הארצית לתחבורה ציבורית    מיוחסות לו "עבירות שביצע בין השנים 2014 ועד לזמן האחרון, בהן קבלת שוחד, קבלת דבר במרמה, הפרת אמונים, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות על חוק איסור הלבנת הון"
עידן יוסף
נוסעים בתחבורה הציבורית נאלצים לוותר על נסיעה בקווי אגד ומעדיפים לחכות ממושכות לקווי מפעילים אחרים זולים יותר    משרד התחבורה, שהונחה מזמן לתקן את עיוות המחירים, מצפצף על הכנסת, על גורמי המקצוע במשרד, על מבקר המדינה ואפילו על בית המשפט העליון
עידן יוסף
אין זו הפעם הראשונה בה חקירות מטלטלות את ענף התחבורה הציבורית המגלגל מיליארדים ופוגעות בנוסעים. מדוע פנו בכירי משרד התחבורה שפרשו מהשירות הציבורי לקריירה שנייה בחברות עליהן פיקחו והאם יש לכך קשר לחקירה הנוכחית ולשירות לנוסע
עידן יוסף
איש העסקים עפיפי אינו דמות מוכרת בענף התחבורה הציבורית אלא בחברה העוסקת בתחום הבנייה    מעצרו הוארך עד יום רביעי    החשד נגדו: מתן טובות הנאה לבכיר במשרד התחבורה תמורת הטבות במכרזים הנוגעים לשירותי תחבורה ציבורית
עידן יוסף
משאית התפרצה למפגש כביש-מסילה באזור לוד בעת ירידת המחסום, אך נהג הקטר הספיק לבלום    כמה דקות אח"כ נתקע רכב פרטי באותו מקום    בצהריים: נתקעה משאית באירוע דומה בחיפה ושיבשה את תנועת הרכבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il