X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שבועיים אושפזתי להוותי בבית-החולים מאיר בכפר-סבא הופתעתי מאוד לטובה
▪  ▪  ▪
ישר לחדר הניתוח [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מאוחר בלילה, מוקד החרום של קופת החולים כמעט ריק, שלא כמו בערב סוכות, שביקרתי בו באחרונה, לצערי. די בזריזות, הוכנסתי לרופאה, שהביטה בדימום מאמתי השמאלית ובנפיחות, שפשתה בכף ידי הימנית, ויעצה להגיע מיד לחדר מיון בבית-חולים. אחרי התלאות שעברתי בערב סוכות בבית החולים שיבא, החלטנו לנסוע לבית החולים מאיר בכפר-סבא, ממש ליד הבית, למרות המטען הרגשי הכבד, שיש לי נגד בית החולים, יותר מארבעים שנה.
רטט עבר בגבי שוב, כשפסעתי ליד האשנב, שהיה הכניסה לחדר המיון. נרשמנו, והספקתי לבלוס את הכריך, שקניתי בדרך. כיוון שלא חשבנו, שבית הקפה בכניסה למאיר יהיה פתוח בשעה זו.
כשסיימתי את הכריך, קראו לי להיכנס. אחות תשאלה אותי, והצמידה לי צמיד זיהוי - 'ידון', בסלנג המקומי. אחות אחרת הצמידה לזרועי "פרפר" (בראנוּלה), שדרכו יוכלו לשאוב מדמי, ולהזרים לי עירויים. הכל נעשה במהירות ובמקצועיות, ונשלחתי להמתין עד שתתפנה מיטה במיון.
באישון לילה, הגיע למיטתי בחדר המיון. מומחה לכלי דם, תפר מניה-וביה את הפצע המדמם באמתי. אחריו הגיע אורתופד, מומחה לכף יד, שניסה להוציא דגימה מהנפיחות בכף ידי.
כעבור כשעתיים, הועברתי לפנימית ג׳ - תדהמה. קבלת פנים חמימה במחלקה, למרות השעה המאוחרת, מאוד, והתייחסות לכל דבר ודבר. אחרי האשפוז בשיבא, הייתי המום. הדאגה הלבבית והכנה אפיינה את כל שהותי בפנימית ג׳. שם הכינו אותי לניתוח, שהסיר קריש דם מכף ידי. כיוון שאני חולה מורכב, נדחה הניתוח כמה פעמים; וכמעט 24 שעות שהיתי בצום.
סניטר הביאני לחדר הניתוח, ומרדים בעל מבטא רוסי ניגש אליי, כדי להסביר לאשתי ולי באריכות את ההליך. אחרי כמה דקות הצטרף אליו מרדים בכיר, ויחד ענו לשאלותינו. הכל נעשה באדיבות ובעדינות מפתיעות, למרות שנמשך זמן רב.
מאוחר בלילה הוצאתי מחדר הניתוח למחלקת התאוששות, כשיד ימיני רדומה, ואינה מגיבה. אני רעב, אמרתי לאחר צום ארוך מיום הכיפורים. במחלקה אורתופדית ב׳ סיימו במהירות את קליטתי, והאחות פתחה בפנינו את המקרר, והוציאה שפע של מוצרי חלב, ריבה, לחם וסכו"ם. אכלתי, ושתיתי. למרות הכאב, הגיע הזמן לישון.
מילת סיכום על פנימית ג׳ במאיר: להגיע רק אם מוכרחים, אך היחס שם אדיר ומתחשב והטיפול מעולה. נפרדנו בצער מפנימית ג׳, והגענו לאורתופדיה ב'. הפלא-ופלא, היחס, העדינות וההתחשבות כמו בפנימית ג'. כנראה, משהו גנטי במאיר.
שירות (בשתי המחלקות): 9 פלוס בסולם בן-צדף.
אדיבות: 10 לשתי המחלקות.
מזון: 8 לשתי המחלקות במאיר. זו הוכחה, שבבית-חולים ציבורי ניתן להגיש מזון אכיל, גם בשבתות. קערת תפוחים עומדת בפינת הקפה באורתופדית ב', ולידה מקרר לדברי חלב. במחלקה יש חדר אוכל, ואינך חייב לאכול בחדר האשפוז.
ציוד: 9 לשתי המחלקות.
טיפול: 9 פלוס לשתי המחלקות.
אסתטיקה: שתי המחלקות נקיות ומצוחצחות. 9.
סיעוד: שתי המחלקות קרובות ל-10.
סיכום: בית חולים אינו בית. הגיעו אליו רק אם אתם חייבים. פנימית ג' ואורתופדית ב' במאיר הנן מקומות מצוינים להתרפא בהן בזכות צוותיהן הנהדרים.

תאריך:  24/10/2018   |   עודכן:  24/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מערכת הבריאות - מבט מבפנים (2)
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתה בטוח שלא חלמת
ארי כספי  |  24/10/18 19:10
 
- מילאת את תפקידך היטב
צופה מן הצד  |  26/10/18 10:25
2
הפגיעה בשיבא - מיותרת
משה, עורך-דין  |  26/10/18 11:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
למה אצלנו הכל כל-כך מסובך ומורכב? למה פשוט אי-אפשר להפעיל את השכל הישר ולפתור את הבעיות כאן?
סוזי דים
השאלה הגדולה היא: איפה השרים? האם יש או אין ממשלת ימין בירושלים? לא מזמן יצא דוח מטות ערים עם הישגי השרים והח"כים עד 2018, האם יהיה מה לכתוב בדוח הבא?
הלל פריש
בתקופה זו אנחנו מציינים 45 שנה למלחמת יום כיפור    מלחמת יום כיפור מראה בבירור מה יעיל יותר - ויתורים, מחוות והסדרה, לעומת ענישה צבאית והכאבה לאויב    ישראל השיגה בחזית הסורית כמעט את אותו הדבר כמו בחזית המצרית אך ללא ויתורים וללא חתימה על הסכם שלום    הוא   דין בעזה. רק סבב לחימה רביעי יכול להביא את החמאס להכרה שלא כדאי להמשיך במאבק האלים נגד ישראל
יהודה קונפורטס
אם כעסתם על הפקידים בדואר השכונתי על כך שהחבילה שהזמנתם באתר הקניות המועדף עליכם עדיין לא הגיעה – יהודה קונפורטס מציע שתבקשו סליחה ומסביר מה הוא המקור האמיתי לבעיה בעיכוב החבילות, כפי שעלתה בדוח מבקר המדינה האחרון
ראובן לייב
הקשישים עדיין אינם מורגלים לטכנולוגיה השימושית והמשוכללת ומתקשים ביותר להתמודד עימה    לחיצה על ה"עכבר" ועל המקשים המתאימים היא למעלה מכוחם המצוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il