X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בבחירות לרשויות המקומיות נקבע לאן יופנו תקציבי הפיתוח, כמה בתי ספר ייפתחו, אין יתפקד הביוב וכמה יהיו הרחובות נקיים כל אלה נושאים חשובים אלא שיש עניינים נוספים, חשובים לא פחות ויש מי שעליו מוטלת המשימה לשמש מגדלור ומופת, משימה שאינה פשוטה, כלל ועיקר
▪  ▪  ▪
התקנתת מזוזה [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]

בהתקרב מועד הבחירות לרשויות המקומיות ובהגיענו לישורת האחרונה ממש צריכים כל יהודי וכל יהודייה לתן לעצמם דין וחשבון בדבר הדברים החשובים באמת עליהם יש לשים את הדגש בבואנו להמליך על עצמנו ועל יישובנו איש שיוביל אותנו בשנים הקרובות.
לכאורה, בהיות העניינים המקומיים בראש סדר היום בבחירות הללו, נתן את קולנו למי שאנו סבורים שיצליח לקדם פרנסה, תעסוקה, בנייה, חינוך ואיכות חיים ביישוב. אינני מקל ראש ברשימה החלקית הנ"ל אלא שלעניות דעתי, בעוד שהנושאים הנזכרים חשובים כשלעצמם, ישנם שיקולים נוספים, חשובים לא פחות.
עם שוב העם היהודי אל ארצו מכורתו קבלנו על עצמנו משימה חשובה - לפעול ברוח חזון הנביאים ועל-מנת לקרב את הגאולה. אין המדובר בסיסמה בלבד כי אם בדרך חיים, בשליחות ובמשא אותו אנו נושאים והוא מחייב אותנו, את כל היהודים, לדבקות בבורא יתברך, לעשייה למען שמו וחתירה לקירוב הגאולה על-ידי ניהול חיים על-פי התורה הקדושה.
בימים של ערב בחירות, לקראת סוף המרוץ ובהיות המתמודדים שרויים בבולמוס של עשייה, נשמעים אולי הדברים לעיל ארכאיים ותיאורטיים שכן השעה היא שעה של דיון ציבורי, של ניסיונות שכנוע, של ייצור והפצת תעמולה ושל איסוף תומכים וגיוס קולות. אלא שדווקא בצוק העת הזו אנו נדרשים לעצור ולהתבונן במציאות חיינו ובעצמנו ולהחליט מהם השיקולים שיכריעו עת נתן אמון במועמד פלוני אותו נעדיף על פלמוני.
יהודים החיים בישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) נושאים על כתפיהם נטל מיוחד שכן החזרה לנחלת אבות ששוחררה במלחמת ששת הימים הנסית משימה אותנו כמגדלור ערכי ורוחני לאחינו היהודים ברחבי ארצנו האהובה. בית אל, קריית ארבע היא חברון, אלון מורה, שילה, פסגות עלי וקרני שומרון, כל אלה הם סמל של עשייה למען שמו, של מסירות נפש על ארץ ישראל, של בנים השבים לגבולם וחיים על-פי התורה.
קהילה קדושה
ובעת הזו, בה מתקיים בעם ישראל בירור נוקב על הזהות, על הדרך הרוחנית, על חינוך הילדים, על משפחה וערכיה, על שמירה מפני התבוללות ועוד נושאים מהותיים, מוטל עלינו תפקיד, גם בבואנו לבחור ראש רשות מקומית.
כשלעצמי אין לי כל התלבטות. מועמד התומך ב"רפורמות" בהלכה, מועמד הנכנע להלך רוח תבוסתני ומגלה הבנה ל"צורך" במסירת חבלי ארץ לאויב, מועמד המגלה סובלנות כלפי הסוטים מהלהט"ב, מועמד השם דגש על חומר ובה בעת מזניח את הרוח, מועמד הפועל בכוחנות ובפלגנות תוך פיזור לשון הרע - מועמד כזה לא יזכה בתמיכתי.
עלינו לשים בראשנו מנהיגים שיפעלו על-פי תורת ישראל, כאלה שהתורה תהיה ספר החוקים שלהם, מי שיפעלו בלא לחטוא בלשון הרע, שבבסיס התנהלותם ואישיותם צניעות וענווה. מנהיג ראוי הוא כזה שידאג לקיום הרבה תורה בקהילתו, כזה שידאג להרבות חסד, כזה שיפעל ללא לאות להרחיב גבולנו. המנהיג בו אבחר יהיה כזה שיפעל לאחד, כזה שיפעל לקדש שם שמיים, כזה שיהיה נחוש בפעילותו למען יצירת קהילה קדושה בה יש דרך ארץ, חסד, יראת שמיים ואהבת חינם.
ובאם אכן תתקיימנה בו כל התכונות האלה, השם יתברך יסייע לו משמיא גם לבנות כביש ולהקים תלמוד תורה, גם לדאוג לרווחה וחינוך וגם לאחד יהודים ולסייע ביצירת קהילות יהודיות למופת. בעזרת השם תהיה כל בחירה כזו מבורכת ומועילה לקדש שם שמים ברבים תוך העברת המסר היהודי של עם הנצח לכל הקהילות בארצנו- לתל אביב ולחיפה, לירושלים ולהוד השרון, לבאר שבע ולבת ים, לעכו וללוד.
נעשה ונצליח.

תאריך:  28/10/2018   |   עודכן:  28/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה חשוב ליהודי המצביע
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה זה משנה מי ייבחר
ארי כספי  |  29/10/18 07:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מאיר גלבוע
מנדלבליט יאשר פתיחה בחקירה נגד בכיר רק אם יאספו נגדו ראיות משמעותיות. אולם, נגד "פשוטי העם" המשטרה חוקרת גם כאשר הראיות אינן ברמה גבוהה. די בתלונה פשוטה כדי להצדיק פתיחה בחקירה נגד אחרים. הוא מפרש את החוק לטובת הבכירים. לפי החוק, על המשטרה לפתוח בחקירה כאשר נודע לה על ביצוע עבירה ותו לא
עו"ד יוסי דר
מפלגות האופוזיציה יודעות היטב, שאין כיום אפשרות ריאלית להתמודד ישירות מול נתניהו ולזכות בבחירות, ולכן עדיף, בבחינת הרע במיעוטו, לבחור מועמד אחר מהליכוד שהוא סתם בשר ודם, ונגדו להתמודד בבחירות שלאחר מכן
ציפי לידר
בשולי הכותרות: נשק לכול?    שילוב בעלי מוגבלויות בקהילה    ולקינוח איפה הבית היהודי?
אביטוב זלקין
כל אדם שעיניו בראשו מבין כי הנפגעים הישירים ממדיניות זו יהיו הדיירים הסיעודיים, אלה שכבר גרים במוסדות ואלו שיגיעו אחריהם    מדיניות מעוותת זו של משרד הבריאות כבר גרמה לסגירתם של מוסדות רבים ולהקטנה משמעותית של יוזמות הבנייה החדשות בתחום
בעז שפירא
במצב הדברים כפי שהוא היום השינוי הנדרש הוא עמוק וידרוש ממך הרבה אומץ ונחישות    אם תפעל ברוח הדברים שפורטו, תציל את הצבא ואותנו, תפיח רוח אחרת בקרב החיילים והמוני בית ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il