X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני מתנגד לרבים מאוד מצעדיה של שרת המשפטים כמעט בכל תחום, אבל אני לא מזלזל לרגע בתחושת השליחות שהיא חדורה בה. אלא שתחושת השליחות של השרה התנגשה הפעם חזיתית בתחושת השליחות של דינה זילבר. ובהתנגשות הזו נראה ששקד נחבלה, וזהו מתכון לאנרכיה
▪  ▪  ▪
איילת שקד. התנגשות חזיתית [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

אני חותם על כל מילה שדינה זילבר אמרה - יותר נכון: נאמה - בוועדת החינוך בכנסת בעניין חוק הנאמנות בתרבות. אבל הנסיבות שבהן נאמרו הדברים גובלות באנרכיה. השאלה היא אם שרת המשפטית זכאית לייצוג עמדותיה בוועדה. דינה זילבר סבורה כנראה שלא.
אני מתנגד לרבים מאוד מצעדיה של שרת המשפטים כמעט בכל תחום, אבל אני לא מזלזל לרגע בתחושת השליחות שהיא חדורה בה. אלא שתחושת השליחות של השרה התנגשה הפעם חזיתית בתחושת השליחות של דינה זילבר. ובהתנגשות הזו נראה ששקד נחבלה, וזהו מתכון לאנרכיה.
אבל איילת שקד, שמנהלת בימים אלה קרב איתנים מול בג"ץ, לא יכולה להרשות לעצמה פתיחת חזית נוספת - מול הפרקליטות. ייתכן שבימים אחרים יכולה הייתה השרה לשכור עורך דין מהשוק הפרטי שייצג אותה כפי הבנתה, וכבר היו דברים מעולם, אבל לא היום. במילים אחרות, דומה שהשרה למדה הפעם על בשרה את מגבלות הכוח.
נכון, אין לפרקליטות עילה טובה להשליך את שקד אל ספסל הנאשמים כדרך שהיא עשתה לא פעם לשר משפטים שבא לפרקליטות לא טוב בעין. אבל יש לפרקליטות כלים יעילים אחרים להפוך את שרת המשפטים לעציץ.
כששרת המשפטים פתחה חזית מול בג"ץ, היא הייתה חייבת להביא בחשבון שכאשר היא חובטת בבג"ץ - בפרקליטות נאנקים מכאב. מין סימביוזה שכזאת.
ואגב, בהקשר זה לא מיותר להזכיר את הימים שבהם אהרן ברק היה היועץ המשפטי לממשלה בעוד אשתו, אלישבע ברק, משמשת בו-זמנית עוזרת משפטית לנשיא בית המשפט העליון. במילים אחרות, בחזה של הפרקליטות ובג"ץ פעם אז לב אחד.
עד כמה דבריה של דינה זילבר הושפעו מהמהלומות שאיילת שקד מעניקה בימים אלה לבג"ץ - כל מספר זוכה. כך או כך, שעה שרבים בציבור מזינים עיניהם בכיפופי הידיים, חדי העין שביניהם מבחינים גם בחילופי הבעיטות מתחת לשולחן.

תאריך:  11/11/2018   |   עודכן:  11/11/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איילת שקד ושלטון הפקידים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בעיני הציבור, שהוא לרוב צודק,
בעיני הציבור  |  12/11/18 05:24
 
- אל תעליב את האינטליגנציה שלנו
אירוע משפטי  |  12/11/18 10:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון שחר
האם יש סוד למיגור הבעיות החברתיות הבלתי פתירות של האנושות? כן    מהו הסוד? במילה אחת: הפרטה, זהו, תודה    הייתי מסיים כאן, אבל אולי תרצו עוד מילה או שתיים
עו"ד ענבל בר-און
לא ניתן לשנות רטרואקטיבית כללים בדיני המס, שכן הדבר פוגע באינטרס ההסתמכות של הנישום    למעט במקרים חריגים    ומה לעניין ארנונה?
יוני בן-מנחם
אשרף נעאלווה, המחבל הרוצח מברקן, מציב אתגר בפני גורמי הביטחון של ישראל בעוד ארגון חמאס משווק אותו כ"גיבור לאומי". השב"כ במרוץ נגד הזמן, ללכוד את המחבל לפני שיבצע פיגועים נוספים
רפי לאופרט
מוזרות ונפתלות הן דרכי הגורל. סיפור אחד כזה, הקשור בגילוי לאחרונה של שרידי גופתו של הטייס יקיר נווה (לייפר) ז"ל, חבר ילדות שנספה כאשר מטוסו נפל לכנרת לפני כ-56 שנים
רועי אורן
המציאות הישראלית מראה שאם רוצים ניתן להגיע להסכם שירצה את שני הצדדים תוך מספר שעות בלבד, ולכן נשאלת השאלה: למה דוחים את הכל לרגע האחרון?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il