X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במילה אחת: לגליזציה, בשתי מילים: "עלה לבן" מבלי ששמנו לב, כל תחום הפשיעה העצום של פשעי הסמים מומצא! כפי שאנחנו בראנו אותו כך אנו יכולים להיפרד ממנו לשלום ולא להתראות
▪  ▪  ▪
זכותו של אדם בוגר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אולי לא העליתם בכלל על דעתכם, אבל כל תחום הפשיעה העצום הזה שנקרא סמים הוא תחום שאנחנו המצאנו, אנחנו הזמנו אותו, הוא בחירה מלאה שלנו. אין לנו מספיק צרות בעולם, אז אנחנו מתעקשים ליהנות גם ממנו.
זה מזכיר מאוד את תקופת היובש בארה"ב. היום זה מצחיק, אבל הייתה תקופה שלשתות אלכוהול היה בלתי חוקי. מאוד יפה מצדנו לדאוג לבריאות אזרחי העולם עד כדי כך שאנו נכנסים להם עמוק לתוך התחתונים, אבל האם המחיר שווה את זה?
קראתי שיש מדינות בהם יש מרכזי חלוקת סם. המסוממים מגיעים לשם בנחת ומקבלים בחינם את הסמים שלהם הם מכורים. זה מצנן ומייתר את כל מערכת הפשיעה של הסמים. הייתי מאמץ את זה בחום ואפילו הייתי ממליץ לשקול צעד נוסף קדימה.
"עלה לבן" משמעותו לגליזציה מלאה לכל הסמים. הרעיון הפילוסופי: מעל גיל 18 אדם אחראי על עצמו וגם רשאי לסכן את עצמו. אפשר להוסיף עוד כמה שנים, אפשר להוסיף סדנא איכותית שתמשך לפחות שבוע בה תהיה דינמיקה קבוצתית ויומחשו כל תרחישי ההתדרדרות. בסיומה האדם יחתום על נטילת אחריות מלאה על עצמו, גופו, נפשו, עתידו ובריאותו.
מסיבות סמים
לאחר כל זאת הוא יוכל לרכוש סמים איכותיים, במחירי עלות בבתי מרקחת מאובטחים, במרשם רופא, לצריכה עצמית. התוצאה: משכנו את השטיח מתחת לכל מערכת הפשיעה העצומה של תחום הסמים. החל מקרטלי הענק וכלה בסוחרי הסמים הכי עלובים, כולם ימצאו עצמם מובטלים, שכן לא יוכלו לעמוד בתחרות מול מדינה.
גם הפשעים שמבצעים המסוממים עצמם כדי לרכוש את הסם אליו הם מכורים, יתייתרו. פשוט נפלא, ממש חזון אחרית הימים. תחום פשיעה ענק יעלם ויימוג כלא היה. מה בנוגע למסיבות סמים? טרם הגעתי למסקנה. אולי לאשר בפיקוח? צריך לחשוב על זה, אולי ימצא פתרון. אם לא, אפשר לאסור כפי שהיום זה אסור.
המחיר שאנו משלמים למען "המטרה הקדושה" של להכריח אנשים לדאוג לבריאותם הוא בלתי נתפס. יצרנו תחום פשיעה עצום ומיותר, הכולל קרטלי סמים אכזריים המעניקים לאנושות זוועות שאפילו בדאעש טרם הכירו. חובבי הז'אנר מכירים גם סרטוני זוועה בהם רואים איך מכים אנשים חיים בעזרת מצ'טות.
לכל מטבע שני צדדים. לכל עץ יש גם פלי. מאבק האמוק שלנו נגד הסמים, הוא גם מאבק מטורף למען יצירת תחום עצום של פשיעה וזוועות. תחום שיעלם כבמטה קסמים בין ליל ברגע שהסמים יהיו חוקיים. זכותו של אדם בוגר לסכן את עצמו, זכותו לשתות אלכוהול, זכותו לעשן.
מלחמה כושלת
האנושות מתנהלת נכון בנושא השתייה והעישון: המון הסברה, אך עדיין לאדם יש את הבחירה. יבחר לעשן? יזכה בסרטן. יבחר להתדרדר לאלכוהוליזם, יהיה אלכוהוליסט. עצוב? עצוב, אבל תחת אחריותו. באותו אופן אנשים בוגרים יוכלו לקחת את הסיכון למשל להשתמש בסמים קלים מבלי להתדרדר לקשים.
מי שיתדרדר לקשים, בעיה שלו. המדינה יכולה להמשיך לעזור ולסייע במרכזי גמילה, בהחלט כן. אבל היא תפסיק להיות יותר צדיקה מהאפיפיור בכך שהיא מכריחה את האדם שלא להתדרדר לסמים. מצחיק? בוודאי שמצחיק, כי אנו יודעים שהמלחמה כושלת והרבה אנשים כן מתדרדרים.
אז בשביל מה אנו צריכים מלחמה מיותרת, אבודה מראש, שהיא כרוניקה אינסופית של כישלונות, פשע וזוועות? לא צריכים. ממש לא צריכים. איזה גולם התרגל לזה ומאז האנושות תקועה. צריך לפתוח את הראש, להשתחרר מהקונספציה, ולשלוח את תחום הפשיעה העצום והמיותר הזה אל תהומות הנשייה של ההיסטוריה.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  08/12/2018   |   עודכן:  08/12/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השיטה של אהרון למיגור פשעי הסמים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה ל"ת
אלברט שבות  |  9/12/18 02:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
וזוהי מעלתן של נרות חנוכה - הקב"ה ציווה, שמלבד זה שביכולתו של איש ישראל לעשות מביתו דוגמת בית המקדש ולהזכיר את הנס שהיה במנורה שבבית המקדש - הנה נוסף לזה, שיוסיף באור על מה שדלק במנורה שבבית המקדש - שידלקו שמונה נרות
ממר"י
בדיווח נכתב עוד כי "לחיזבאללה עמדות נסתרות וקדמיות על הגבול הבינלאומי [עם ישראל] כולל מנהרות אותן חפר לפני יותר מעשר שנים
ממר"י
התבססות אירן - מערבית לנהר הפרת, כדי ליצור רצף טריטוריאלי מאירן, דרך עירק וסוריה ועד לים התיכון
שלמה פרלה
החלום הראשון, חלום האלומות, לפי המפרשים, וביחוד המפרשים המודרניים הוא "חלום של עוצמה ועשירות כלכלית מבורכת"    כמו שאומר הגרי"ד סולובייצ'יק זהו "חלום של גדולה חומרית כלכלית"
ד"ר חיים משגב
אמון הציבור במערכות אכיפת החוק ירד לשפל שעוד לא היה כמוהו, בגלל מה שקרה כאן סביב חקירתה המטורללת של שרה נתניהו    יש הוכחות ברורות לכך שאהוד ברק קיבל סכומי עתק מקרן שפועלת באפילה - 2.3 מיליון דולר ליתר דיוק - אבל את היועמ"ש מנדלבליט זה לא מעניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il