X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
היום הייתי בבית המשפט לפני חודש קיבלתי הודעת קנס על חניה בלתי חוקית, על המדרכה, אבל לא הייתי בארץ והמכונית הייתה בדיוק במוסך יצאתי עם קנס בגובה 2,000 שקל (לפני מס) ושנה מאסר על תנאי לשנתיים הסכיתו שומעו את הסיפור
▪  ▪  ▪
זהירות מעקב [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

היום הייתי בבית המשפט, איזה שטות על ברירת קנס שקיבלתי בדואר, חניה בלתי חוקית כאשר בכלל הייתי בחו"ל והרכב היה במוסך. הבאתי את כל האישורים ממשטרת הגבולות, חותמות בדרכון, כרטיסי טיסה ומה לא. הבאתי גם תצהיר מהמוסך. בנוסף, המוסכניק בא אתי לבית המשפט על-מנת להעיד שהמנוע של האוטו היה בכלל בשלייף סופפים באותו יום. אמרתי לעצמי בטח אני אציג את המסמכים לתובע המשטרתי, והוא יבין שכל העניין הוא טעות אחת גדולה. אבל התובע מיאן להקשיב. הוא אמר שאני צודק אבל אין מי שיצדיק אותי. "יש נקודה אדומה ליד שמך בגיליון האישום", הוא הוסיף ואמר.
"מה זו הנקודה האדומה"? שאלתי "מילא כיפה אדומה אני מכיר אך זה קשור בתיק 1131 של העולם התחתון ולא בתיק חניה פיקטיבית שלא הייתה ולא נבראה בעולם העליון", הוספתי. "נקודה אדומה זה משהו סודי, אי-אפשר לדבר עליו אבל גם לסגור תיקים אי-אפשר". השיב התובע, כנס לשופט אולי הוא יסביר לך.
אז הגענו לשופט. "מה יש לאדוני לומר"? שואל אותי כבודו. "לא מודה אני", השבתי, "לא הייתי בארץ, המכונית עם לוחית הרישוי הנטענת הייתה בכלל במוסך באותו יום ולכן לא חנתה היכן שנטען שחנתה ובכלל בקנס כתוב מכונית מסוג אופל חדישה ואני עם אותו מספר לוחית נוהג בסובארו ישנה, חלה כאן טעות קטנה ולכן בואו נגמור כידידים ונלך הביתה".
"ומה זו הנקודה האדומה ליד השם שלך בגיליון האישום"? שואל השופט. "בחיי, אינני יודע" השבתי, "שאלתי את התובע, והוא לא אמר, הא רמז שאולי כבודו יסביר".
"תגיד לי אדוני" אומר השופט, "האם ייתכן שמתחת ביקורת על שופטים באינטרנט"? "ודאי", עניתי, "מתחתי ביקורת על שופטים, שוטרים, ראשי ממשלה ונשיאים", "או, אז זו הנקודה האדומה", אמר השופט.
והמשיך כבודו: "אצלנו הרי יש חופש ביטוי, ואז כל זמן שאתה לא צריך אותנו אתה יכול להתבטא איך שאתה רוצה, אבל אנחנו עם עיניים פקוחות, אנו מעסיקים את טובי קציני האיסוף של צה"ל על-מנת לצבור פרטים על אנשים כמוך, ואחרי שאתה צובר 8 נקודות את מקבל סימון כתום, ב-12 נקודות אתה אדום, ואצלך אני רואה בכלל את המספר 24 ליד הסימון האדום, אתה בעשירון העליון".
"ואז אם אתה בא אלינו", המשיך ואמר השופט, "אנחנו מגישים לך את החשבון", וכמו שקבע כבר בית המשפט העליון ב-אא"ב גג"מ 123456/78 "לכל דבר יש סוף, גם לחופש הביטוי".
בקיצור הסיפור הזה עלה לי 2000 שקלים קנס (לפני מס) ושנה מאסר על תנאי לשנתיים. שורה תחתונה לא היה כדאי לי כל הסיפור. מה אני צריך את כל הסיפור הזה, כל כך קשה לסתום את הפה?
ולכן אני מגיש בזאת בקשה למחיקת שמי ממאגר הנקודות האדומות של הנהלת בתי במשפט, אני מתנצל על כל מילת ביקורת שכתבתי נגד שופט או שופטת, נגד פקיד או פקידת בית משפט, נגד פרקליט או פרקליטה יועץ או יועצת, כל דבר ביקורת שכתבתי הוא VOID AND NULL נובע מבלבול ומצרות אופקים".
"אני מתחייב בזאת שלא לפרסם דבר ביקורת שכזה, יתרה מכך אני מתחייב שלא לחשוב כלל על דבר ביקורת שכזה, השופטים, השוטרים המלכים והנשיאים הם מלאכי שרת, הם היופי והחוכמה בהתגלמותם, מי שמותח עליהם ביקורת, לא רשאי להיות חלק מחברה מתורבתת, אני מודה לכם על העונש שהטלתם עלי ובאמצעותו הוצאת אותי מהנתיב ההרסני בו הלכתי, ברוכים תהיו לעולם ועד".
איזה מזל שיש לנו כזו הנהלת בית משפט. איזה מזל.

על המאגר של הנהלת בתי המשפט
תאריך:  09/01/2019   |   עודכן:  09/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקשה למחיקתי מהמאגר
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
אז תשמע מה קרה לי. באמת!
אהוד פרלסמן  |  10/01/19 01:56
2
המאגר הביומטרי הוא הבעיה
רון ה.  |  10/01/19 15:19
3
מצטרף לבקשה
עובד 1  |  10/01/19 18:27
4
😂
שמ  |  10/01/19 22:12
 
- סאטירה צינית
הלפרין אפרים  |  11/01/19 00:20
5
סטירה שנונה וחכמה. נהניתי מכל
משעשע  |  27/01/19 14:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
על-פי הסקרים, מצביעיה של תנועת הליכוד לא יושפעו כלל מעניין כתב האישום, והשאלה היא אם כן מדוע השמאל כל כך רוצה כתב אישום דווקא לפני הבחירות.
מרדכי ליפמן
בחדשים האחרונים הולך ומסתמן, באופן ברור, קו חזית שמדינת ישראל לא ידעה כמותו    יסודותיו הונחו עוד בימי אהרן ברק ("הכל שפיט", אמר/פסק הפרופסור, ולא נחזור כאן על ההיסטוריה האומללה של תהליך זה), ושיאו בעת האחרונה כאשר "מתבשלת" במטבחי הפרקליטות, סדרת כתבי אישום נגד נתניהו
ציפי לידר
בשולי הכותרות: בר שלום אחי ישראלית    מפלגה לדוגמה - מפלגת השמחה, זוכרים?    ולקינוח אוחנה כמשל
אלומה עברון
התנהגות אצילית ברוח ערכי תנועת בית"ר, הכוללת נימוס ודרך ארץ כלפי כל אדם באשר הוא, ללא אפליה בין מגזר זה לאחר
איתן קלינסקי
בבתי החולים בישראל עובדים רופאים ערבים, חלקם מנהלי מחלקות, ביניהם מנתחים בעלי שם    והנה מופיע סרטון של ארגון להב"ה, שרואה בעצם העסקת של ערבים במקומות עבודה סכנה קיומית לשלומן של בנות ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il