X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הכביש מואר בחלקים מסוימים ואכן ניכר ההבדל המשמעותי בין חלקיו המוארים והמושקעים לבין החלקים המוזנחים והחשוכים
▪  ▪  ▪
יש להתקין תאורה [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]

אין ספק שכביש 6 הוא הצלחה בכל קנה מידה, אך מדוע הרגולטור, קרי משרדי התחבורה והאוצר, אינם כופים על מפעיליו לספק שירות טוב יותר?
בתחילת דרכו, עת התנועה בו לא הייתה משמעותית, היה חשש שמפעילו יפסידו כסף, אולם עם הזמן למדו נהגי ישראל להכיר ביתרונותיו הרבים והפכו את הנסיעה בו להרגל של קבע, לצד התשלום אשר אינו מהזולים ומפעיליו החלו למלא את כיסם בממון רב. עם השנים הורחבו בו גם נתיבים ומסלולו גדל, אולם נדמה שדבר אחד נשכח והוזנח והוא נושא התאורה.
אין צורך לכתוב ולנתח שנושא התאורה או העדרה בתנאי חשכה וראיות לא טובה, הוא דבר קריטי, אשר יכול להציל חיי אדם, אולם נשאלת השאלה מדוע משרדי התחבורה והאוצר אינם כופים את דעתם בנושא זה על מפעילי הכביש ומדוע לא דורשים מהם להאיר את כל התוואי?
הכביש מואר בחלקים מסוימים ואכן ניכר ההבדל המשמעותי בין חלקיו המוארים והמושקעים לבין החלקים המוזנחים והחשוכים. האם משום שנעשתה טעות ראשונית בחוזה ההפעלה איתם? האם משום שמישהו חוסך כמה מיליונים, בעוד שתחזית ההכנסות מהפעלתו עולה על כל דמיון ועולה על כל הציפיות של מפעיליו!!
נדמה שדווקא בשל הצלחתו הרבה של הכביש למפעיליו, נכון יעשו אם יחרגו במעט מהחוזה הנוקשה וילכו לטובת הנוסע הישראלי וידרשו מהמפעילים לרשת את כל התוואי בתאורה, אשר יכולה לשפר באופן משמעותי את רמת הבטיחות וחוויית הנהיגה.
טוב יעשו המפעילים ומשרדי הממשלה האחראיים על הפעלתו, אם יעשו מאמץ משותף וימצאו את הדרך להתקנת תאורה לכל אורכו של כביש חיוני ועמוס זה כעת ולא יגררו את הנושא שנים רבות עד תום חוזה ההתקשרות בין המפעילים למדינה.

תאריך:  06/01/2019   |   עודכן:  06/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה מוותרים למפעילי כביש 6
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תאורה
חיים ו.  |  6/01/19 10:14
2
כמה הערות לתיקון
עובד בכביש 6  |  6/01/19 13:35
3
כביש 444 חשוך ומסוכן
שמואל פישר  |  7/01/19 07:52
4
כביש 6 מלכודת מוות
שבץ חלובה  |  9/01/19 08:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מכסות, מסעדה, חבר-מביא-חבר, לבושה במדים, הושבת, סיפורי כוכבים והחרגה    שבוע טוב וחודש טוב
ראובן לייב
ניתוץ קברו של אביו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הוא רק המשך למתקפה על מערכות השלטון במדינת ישראל
עו"ד עופר רשו
מבחינה מעשית, משפטית וציבורית מוטב לנתניהו לטעון שההדלפות בעניינו מדברות שמדובר במשחק מכור, ושהוא מעדיף למסור את עניינו לשופטים שבירושלים
אביתר בן-צדף
משהו השתבש באוניברסיטה העברית בירושלים, שהגיבה בלשון רפה על השתלחות של מרצה בסטודנטית, שהגיעה להרצאתה במדים
יואב יצחק
ראש הממשלה טועה בדרישתו מהיועמ"ש להימנע מפרסום הכרעתו בתיקי החקירה לפני הבחירות, במיוחד אחרי שהמשטרה והפרקליטות כבר המליצו על הגשת כתב אישום נגדו גם בעבירות שוחד    מנדלבליט ייאלץ לקחת בחשבון ולהפיק לקחים מקריסת תיק המעונות נגד שרה נתניהו; לכן, כל החלטה שלו, בכפוף לשימוע, תהא מצומקת ונוחה יותר עבור נתניהו    בכל מקרה: החלטת היועמ"ש תעמוד למבחנו של הציבור - לפחות 1.3 מיליון מצביעי הליכוד/נתניהו, שיגיעו לקלפי ויצביעו נגד רדיפה ונגד אכיפה בררנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il