סופר-פארם השיקה לאחרונה, אם כי באיחור ניכר, שירות הנקרא סופר-פארם און ליין, במסגרתו ניתן להזמין דרך הרשת מוצרים ולאסוף אותם מחנות סופר-פארם אשר מתאימה ללקוח.
על פניו שירות מעולה ומאוד נגיש, אשר במסגרתו ניתנת חשיפה נוספת של החנות ללקוח ואפשרות סבירה להגדלת הסל. על פניו נראה שהרשת הופתעה מעוצמת הביקוש ולא נערכה לכאורה כראוי למלאי מתאים, שכן שני מוצרי חשמל שפורסמו לאחרונה, אזלו מהמלאי, כבר בתחילת המבצע, כמו משקל דיאגנוסטי ובלנדר מוט. הביקוש הרב מצביע על ביקוש גדול לשרות, כל עוד המוצר נחשק ומוצע במחיר הולם.
מגמת האון ליין תופסת מקום משמעותי בהרגלי הקניה של הציבור בישראל, דבר הניכר גם בדוחות של שופרסל, אשר מובילה ערוץ זה ונראה שהציבור רק ירוויח מהתחרות העזה בין שופרסל לסופר-פארם, לא רק במוצרי הפארם, אלא גם במספר הולך וגדל של מוצרי מזון וכעת גם במוצרי חשמל ביתיים, ובהחלט ניתן להרחיבו גם לתחומים נוספים, שכן הציבור רואה במוצרים אלה שירות וסוג של פינוק, במיוחד ללקוחות המועדון.
במילים אחרות, ניתן להציע ללקוחות סופר-פארם תחת השם סופר-פארם און ליין, גם כלי בית, גם מגבות ומצעים ואולי גם מוצרי פנאי, צעצועים ומחנאות וכל זאת מבלי לפגוע בתדמית המקצועית של רשת הפארם המובילה והאהובה בישראל.
אני בעד תחרות, שכן היא משפרת את הצעת הערך לצרכן... ואתם?!