X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בטוחני שהערוץ האנטי דתי הזה לא היה מעיז להתמקם באזור נוצרי ו/או מוסלמי אדוק שמלכתחילה היה עויין לכל התנחלותם אבל "כל המצר לישראל נעשה לראש"
▪  ▪  ▪
שכונה חרדית לגמרי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ערוץ השידור ה"ממלכתי" החדש איננו מסתיר את אנטי דתיותו. כל שידור, כל תחקיר, כל פרשנות וכו' מתקשרים היטב אל הביקורת האנטי דתית של ראשי ועובדי הערוץ הזה. לא פעם הם הופכים זבוב לפיל ובפעם אחרת הם מעלימים חלק מהאמת. הנושאים שלהם, בנוגע לדת ישראל, הם רבים כחול אשר על שפת הים ותמיד ביקורתיים. והמקצועיות היא שטחית ומטה. אבל באחרונה עלתה מכאן ומשם זעקתם נגד שכניהם החרדים בגבעת שאול. הבעיה הייתה הצדקת חילול השבת שלהם בסביבה חרדית.
כשהם הגיעו לא מכבר לגבעת שאול - שכונה ירושלמית חרדית לגמרי, הם ידעו היטב כי עבודתם בשבת תיצור שם פרובוקציה, אבל כ"מנהגם בקודש" הם יצאו לדרך הפרובוקציה הזו בששון ובשמחה. עכשיו, כשתושבי השכונה מוחים כנגדם (ואני מדגיש שלא באלימות, חס ושלום) הרי שהערוץ הזה, ועמיתיו בתקשורת החילונית והאנטי דתית, מיד הופך את עצמו לנרדף והנה כאילו שכל התיאוריות האנטי דתיות שלהם מתגשמות. בטוחני שהערוץ האנטי דתי הזה לא היה מעיז להתמקם באזור נוצרי ו/או מוסלמי אדוק שמלכתחילה היה עויין לכל התנחלותם. אבל "כל המצר לישראל נעשה לראש".
יהיו שיטענו כי הערוץ הראשון של הטלוויזיה - זה ש"כאן" מתיימר להחליפו, היה אף הוא בשכונה חרדית (אזור "שרי ישראל" וקרוב לשכונת "גאולה"), ומעולם לא הותקף. כאן יש לציין כי הערוץ הראשון היה נטוע באזור הזה עוד לפני בוא היהדות החרדית והיהדות החרדית תמיד כיבדה את בנייני "רשות השידור" כשכנים ותיקים מהם וביקשה תמיד לא ליצור קרעים למרות ההתפשטות החרדית מסביב לבנייני הטלוויזיה ו"רשות השידור".
אבל גם אנשי "רשות השידור" והטלוויזיה של אז היה שמרניים יותר, פחות מלבי שנאה, תלבושתם לא הייתה פרובוקטיבית וחילול השבת שלהם לא היה בקולניות, כדי להרגיז בכוונה את היהדות החרדית מסביבם. כאן יש לציין כי אנשי "כאן" התבקשו קודם בואם לגבעת שאול למצוא להם אכסניה באזור ירושלמי-חילוני אך הם הצהירו בריש גלי כי לא יכנעו ל"קיצוניות החרדית". מעניין מה היה קורה אילו במרכז שכונות "טלביה" בירושלים או ברמת אביב התל אביבית היו פועלים מכונים חרדים שב"יום העצמאות" למשל היו מרימים דגלים שחורים ומקיימים הרצאות לכל החרדים שמחוץ לאזור נגד הציונות...

תאריך:  16/01/2019   |   עודכן:  16/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרובוקציה כבר כאן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מה
שמ   |  16/01/19 21:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רחלי בן-צור
כל זאת עד שהלכתי לנוחיות וכשחזרתי משם נחרדתי לגלות שעוד ארבע מפלגות חדשות נוסדו!    אין לכם מושג כמה כעסתי על עצמי! עד כדי כך אני חסרת אחריות? - כל המחנה מתפצל לפיצולי פיצולים והאפידמיה משתוללת רק בגלל חוסר האחריות שלי? מה, לא יכולתי להתאפק עד אחרי הבחירות?
מרדכי ליפמן
פ. ויליאם אנגדהל: "אכן נרקמה תוכנית קונספירטיבית, במעורבות בריטית ואמריקנית, ובמיוחד בממשלת ג'ימי קרטר, נגד משטרו של השאה, התוכנית נועדה להגביר את הסלידה הציבורית האירנית מהשאה, על-מנת להמריץ הפיכה אזרחית"    "ממשל קרטר", כך טוען עוד אנגדהל, "החל לבקר את מדיניות ממשל השאה ולהפעיל עליו לחץ בינלאומי בטיעונים על הפרות בוטות של 'זכויות האדם'"
ראובן לייב
כבעלי ניסיון של גלישה על שקיות נייר ופלסטיק, הם הרי כבר מסוגלים ללמד כל מאן דבעי פרק בהלכות הספורט הלבן
יוני בן-מנחם
ישראל והרש"פ הגיעו להבנות על פעילות צה"ל בתוך שטחי הרש"פ כדי ללכוד את המחבלים האחראים לגל הפיגועים האחרון באזור רמאללה. שיתוף הפעולה הביטחוני בין ישראל לרש"פ הוכיח את עצמו בשעת המבחן
יאיר דקל
לדונלד טראמפ מטרה אחת בלבד: להיות במרכז תשומת הלב    אם הוא לא במרכז, הוא מרגיש מתוסכל וכועס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il