X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

האם מחירי הפארם ישתנו דרסטית

נראה הרבה תשדירים, שדרוגי חנויות ומודעות ורק מדי פעם הפתעות מחיר נקודתיות וקצת רעש סביב החגים, אבל לא מהפכה אמיתית ואפילו לא קרוב לזה
▪  ▪  ▪
מפסיקים לקנות בחו"ל? [צילום: משה שי/פלאש 90]

רשת שופרסל השיקה לאחרונה את רשת be שלה אשר נכנסה בנעליה של רשת ניו-פארם המדשדשת ובנוסף השתלט רמי לוי על רשת גוד פארם המציעה מגוון מצומצם במחיר נמוך, לשוק הנשלט והמובל על-ידי סופר-פארם.
האם מעבר לשצף הפרסומות בערוצים השונים, אכן יזכה סוף-סוף הצרכן הישראלי למחירים נמוכים אותם הוא נתקל בטיוליו בעולם? האם יפסק הנוהג של התייר הישראלי לפקוד בעת חופשותיו בחו"ל ברשתות הפארם והדרגסטור ולבזבז את זמנו ויפסיק למלא את המזוודות במשחות שיניים ודאודורנטים ומשחות שונות?
כפי שהדברים נראים כרגע, אכן נראה שישנה העמקה מסוימת של מספר מבצעים ורק במספר מועט יחסית של מוצרים לצד העמקה בכמות הפרסומים ותדירות הופעתם בכלי התקשורת השונים.
במקביל לשדרוג חנויות ניו-פארם והפיכתם ל-be, רואים גם התחלת שדרוג של חנויות סופר-פארם הקיימות והפיכתן לחנויות יותר רכות ויותר נינוחות, במיוחד במתחמים בהם ישנה חפיפה של רשתות או במילים אחרות - ניכרת השקעה כספית לא מבוטלת בנראות נקודות המכירה, אשר תאלץ את השחקנים בשוק הפארם להתמקד בשלב זה יותר בנראות הנקודות הקיימות ופחות בשוק המחיר האגרסיבי, למעט מבצעים נקודתיים, עד למציאת שווי משקל חדש בשוק, בו תנסה סופר-פארם לאבד עד כמה שפחות נתחים לטובת רשת be לצד המשך שחיקת בתי המרקחת הפרטיים, אשר נלחמים מלחמה כמעט סיזיפית בשוק של הגדולים.
במילים אחרות, נראה הרבה תשדירים, שדרוגי חנויות והרבה מודעות ורק מדי פעם הפתעות מחיר נקודתיות וקצת רעש סביב החגים, אבל לא מהפכה אמיתית ואפילו לא קרוב לזה.

תאריך:  16/01/2019   |   עודכן:  16/01/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רמי  לוי / Rami Levi
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי בוסל
אלימות הפכה לדרך חיים, וכל דאלים גבר, עד כדי כך שהרבה פעמים החיים בסכנה, בגלל זוטות (אב שביקש שקט מקבוצה של נערים, אדם שהסתכל לצד הלא נכון ובהה שניה מיותר באדם אחר, ועוד רבות הדוגמאות)
אליהו קאופמן
בטוחני שהערוץ האנטי דתי הזה לא היה מעיז להתמקם באזור נוצרי ו/או מוסלמי אדוק שמלכתחילה היה עויין לכל התנחלותם    אבל "כל המצר לישראל נעשה לראש"
רחלי בן-צור
כל זאת עד שהלכתי לנוחיות וכשחזרתי משם נחרדתי לגלות שעוד ארבע מפלגות חדשות נוסדו!    אין לכם מושג כמה כעסתי על עצמי! עד כדי כך אני חסרת אחריות? - כל המחנה מתפצל לפיצולי פיצולים והאפידמיה משתוללת רק בגלל חוסר האחריות שלי? מה, לא יכולתי להתאפק עד אחרי הבחירות?
מרדכי ליפמן
פ. ויליאם אנגדהל: "אכן נרקמה תוכנית קונספירטיבית, במעורבות בריטית ואמריקנית, ובמיוחד בממשלת ג'ימי קרטר, נגד משטרו של השאה, התוכנית נועדה להגביר את הסלידה הציבורית האירנית מהשאה, על-מנת להמריץ הפיכה אזרחית"    "ממשל קרטר", כך טוען עוד אנגדהל, "החל לבקר את מדיניות ממשל השאה ולהפעיל עליו לחץ בינלאומי בטיעונים על הפרות בוטות של 'זכויות האדם'"
ראובן לייב
כבעלי ניסיון של גלישה על שקיות נייר ופלסטיק, הם הרי כבר מסוגלים ללמד כל מאן דבעי פרק בהלכות הספורט הלבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il