רשת שופרסל השיקה לאחרונה את רשת be שלה אשר נכנסה בנעליה של רשת ניו-פארם המדשדשת ובנוסף השתלט
רמי לוי על רשת גוד פארם המציעה מגוון מצומצם במחיר נמוך, לשוק הנשלט והמובל על-ידי סופר-פארם.
האם מעבר לשצף הפרסומות בערוצים השונים, אכן יזכה סוף-סוף הצרכן הישראלי למחירים נמוכים אותם הוא נתקל בטיוליו בעולם? האם יפסק הנוהג של התייר הישראלי לפקוד בעת חופשותיו בחו"ל ברשתות הפארם והדרגסטור ולבזבז את זמנו ויפסיק למלא את המזוודות במשחות שיניים ודאודורנטים ומשחות שונות?
כפי שהדברים נראים כרגע, אכן נראה שישנה העמקה מסוימת של מספר מבצעים ורק במספר מועט יחסית של מוצרים לצד העמקה בכמות הפרסומים ותדירות הופעתם בכלי התקשורת השונים.
במקביל לשדרוג חנויות ניו-פארם והפיכתם ל-be, רואים גם התחלת שדרוג של חנויות סופר-פארם הקיימות והפיכתן לחנויות יותר רכות ויותר נינוחות, במיוחד במתחמים בהם ישנה חפיפה של רשתות או במילים אחרות - ניכרת השקעה כספית לא מבוטלת בנראות נקודות המכירה, אשר תאלץ את השחקנים בשוק הפארם להתמקד בשלב זה יותר בנראות הנקודות הקיימות ופחות בשוק המחיר האגרסיבי, למעט מבצעים נקודתיים, עד למציאת שווי משקל חדש בשוק, בו תנסה סופר-פארם לאבד עד כמה שפחות נתחים לטובת רשת be לצד המשך שחיקת בתי המרקחת הפרטיים, אשר נלחמים מלחמה כמעט סיזיפית בשוק של הגדולים.
במילים אחרות, נראה הרבה תשדירים, שדרוגי חנויות והרבה מודעות ורק מדי פעם הפתעות מחיר נקודתיות וקצת רעש סביב החגים, אבל לא מהפכה אמיתית ואפילו לא קרוב לזה.