X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

מהו פריט החובה לכל צרכן

המשקפיים חיוניים ביותר גם בעת בדיקת החשבון בקופה, אשר לא אחת מתגלות טעויות ובדרך-כלל לא לצד שלנו
▪  ▪  ▪
המשקפיים הכרחיים [צילום: מנדי השטמן, פלאש 90]

פריט חובה לכל צרכן? נראה לכם שזה פשוט... בטח אתם חושבים באפשרות הראשונה על כרטיס אשראי בתוקף - אז זה ממש לא ואפילו אתם לא בכיוון, או אולי מזומן וסל קניות, גם זה לא - פריט החובה המודרני בכל קניה הוא בכלל פריט שהומצא לפני כ-740 שנה, בראשית ימי הביניים, הפריט החל את מסלול חייו כאביזר בריאותי בלבד והיום הוא פריט נפוץ לכל אדם בוגר ואף אביזר אופנה רצוי - אשר נקרא משקפיים.
המשקפיים אשר הומצאו במערב אירופה, באיטליה במאה ה-13, הפכו כיום, לפריט חובה לכל אדם אשר עורך קניות, שכן אנו מחויבים בתור צרכנים לבחון היטב ובשבע עיניים ועם משקפיים את גודל האריזה, אשר יש לה נטייה לקטון על ציר הזמן מבלי כל שינוי במחיר, כמו שקיות תה ליפטון צהוב, אשר היו פעם במשקל של 2 גרם לשקית וכעת 1.5 גרם או כדי לבחון היטב את תאריך התפוגה על מוצר במבצע, שכן קורים לא מעט פעמים שהמוצר במבצע נמצא לקראת תום תקופת תוקף שלו ומחייב אכילה מיידית, דבר הקורה במיוחד במוצרי ירקות ארוזים ו/או מוצרים קפואים במקפיא (למי יש כוח לאחוז את השקית הקפואה ולעשות דוקטורט?).
המשקפיים הכרחיים וחלה חובת איסור הסרה, בעת עיון במודעות הפרסום של הרשתות השונות, אשר מציעות מוצרים בהנחה, לעיתים כפוף לכוכבית או הבהרה אשר כורכת את קניית המוצר לכאורה בכל מיני סיפורים ואגדות.
המשקפיים חיוניים ביותר גם בקניות באתרי האינטרנט השונים, שם מציעים לפעמים מוצרים, בלי אביזרים חיוניים, אשר מצוינים בקטן, לדוגמה שואבי אבק נטענים במחירים נמוכים מאוד, אשר רשום בצד ובקטן שהם מגיעים ללא סוללה למשל או מוצרים אשר מפורסמים עם הצהרה של משלוח חינם ורק בעת סיום החשבון, פתאום קופצת לה שורה של עלות הובלה, לפעמים כמעט בערך המוצר, אשר מוצע קודם לכן בהנחה אדירה!
ולסיום, המשקפיים חיוניים ביותר גם בעת בדיקת החשבון בקופה, אשר לא אחת מתגלות טעויות ובדרך-כלל לא לצד שלנו.
הידעת?
המשקפיים הומצאו בשנת 1280 בפירנצה שבאיטליה על-ידי הנזיר אלכסנדרו דלה ספינה והפיזיקאי סלבינו דלי ארמטי. בתחילה העדשות היו ניידות והצמידו אותן לעין ורק כ-450 שנה מאוחר יותר, בשנת 1727 הוסיף להם האופטיקאי הבריטי בשם אדוארד סקרלט, זרועות מעל ומעבר לאוזניים, צורה הנהוגה בימינו.

תאריך:  03/02/2019   |   עודכן:  03/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר שוקי אמרני
הצורך ההכרחי להבטיח שנבחרי הציבור יהיו מתאימים וראויים לתפקידם מקבל משמעות מיוחדת לגבי מדינת ישראל, שגם בפתחו של העשור השמיני לכינונה נאלצת היא להתמודד עם אתגרים רבים ומורכבים
אביתר בן-צדף
בכל מלחמות ישראל לא היה מוכן צבאנו למלחמה, ובתי-העלמין הצבאיים שלנו התמלאו כתוצאה מהטעויות הללו    כעת מפנטזים יועצים למיניהם וגנרלים על משחקי מלים ועל טכנולוגיה סופר-מתקדמת, שכביכול תחליף את צבא היבשה הקלאסי
עו"ד אברהם פכטר
נאום הסיסמאות השחוקות של גנץ לא הביא את הבשורה המקווה, ולמעשה יצר מעין דמות אנדרוגינוס של ימין שמאל בערבוביה אחת    לא הייתה בשורה בכלכלה, בחברה, בביטחון - ואף מילה על יחסי חוץ
איתן קלינסקי
חבל שראש הממשלה שכח את המחויבות שיש לאוכפי החוק - "לא תכיר פנים"    אין מקום להטות את הקו למיוחסים    "שופטים שוטרים" שיהיו "בכל שערייך" המחויבות שלהם היא אך ורק ל"משפט צדק, לא תטה משפט, לא תכיר פנים..."
רפי לאופרט
אירוע החשיפה של גנץ היה שעת-כושר בלתי-חוזרת לייצר מומנטום פוליטי, שהגורו המתווה והמוביל אותו הוא גנץ. סופו של אפקט הזיקוקים מהצגת ה- 29.1.19 - לפוג. לאחר שיפנים הציבור את משמעותו האמיתית של האירוע, גם הוספתם של ברק ואשכנזי, או רק אחד מהם, לשותפות, לא תשנה מהותית דבר; זה אותו "שמאלץ" הזוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il