X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רודף כותרות: ר"ע טבריה - פרסום דוחה שבת? באר שובע וּבטיחות בדרכים ולקינוח חיים כץ, כל הכבוד!
▪  ▪  ▪
קובי. ישלם בבחירות הבאות [צילום: דורון הורוביץ]

תמונה אחת
כנראה בעיני רון קובי, ראש עיריית טבריה, פעילוּת תרבות וּפנאי בטיילת היא פיקוח נפש שדוחה שבת. וֹּבוודאי תמונה אחת של הראיס, רודף הפרסומת, בחזית האוטו עם קומץ נוסעים - למענה מצווה לחלל את השבת. אחרת איך יתפוס כותרות ראשיות בכלי התקשורת?
אלא שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. וּממנה עולה כי הציבור הרחב בעיר, שכמעט כולו שומר מסורת, הצביע ברגליו והדיר אותן מה'אירוע' המתוקשר. מתוך רבבות תושבים רק עשרות בודדות נִצפו משתתפים בנסיעה.
למעלה מכך, את התוצאות הוא יצפה כבומרנג בקלפי, בבוא יום פקודה, בבחירות הבאות, כשהציבור המסורתי, הדתי והחרדי - שרבים מהם הצביעו עבורו, כמי שהתהדר בסבו החרדי וּבבתי כנסת, שבקירבתם מיהר להצטלם, כדי לזרות חול בעיני הציבור וּלהצטייר כמסורתי - ידיר עצמו ממנו.
באר שבע כמודל
באר שבע מובילה לא רק את המיזם המבורך "מתכון להצלחה", שבתמיכת העמותה העירונית "באר שובע", שבו נשים נצרכות מועסקות לאחר הכשרה כמבשלות בעמותה. הַשְׁלָכַת חכָּה במקום דג כבר אמרנו?
לא פחות חשוב המיזם הניסיוני (מטעם אוניברסיטת בן-גוריון) בתחום התנועה, המספק לנהגים יישומון המתריע על החלפת צבע הרמזור. כך הרמזור המתחלף לא יתפוס את הנהג לא מוכן, ייַעל את הנסיעה ללא עיכובים מיותרים, יגביר את הבטיחות בכביש וימנע תאונות. ראוי להרחיב את המיזם בכל רחבי הארץ. וּבא לכבישי ציון גואל.
כל הכבוד
כתב אישום או לא, אולם דבר אחד אי-אפשר לקחת משר הרווחה, חיים כץ: דאגה לתעסוקת בעלי מוגבליות המתרחבת והולכת בצבא, במסעדות ובתי קפה, בסיעוד וּבמשרדים ציבוריים שונים.
מעֵבר לתעסוקה אי-אפשר להתעלם מהערך המוסף שלה לעובדים, להגברת ביטחונם העצמי, כמו גם העלאת הדימוי האישי שלהם ושילובם החברתי בקהילה. לא פחות השילוב הזה חשוב לקהילה, לשבירת סטיגמות כלפי נכים, ולהסרת הרתיעה מפניהם. בנוסף הדבר חשוב להגברת הרגישוּת האנושית כלפי נזקקים והסיוע להם. כל הכבוד לשר!

תאריך:  13/02/2019   |   עודכן:  13/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
הבחירות המקדימות שנערכו במפלגת העבודה הוכיחו שהגיע הזמן שגם הבחירות הארציות יעברו לשיטה הממוחשבת, ונזנח את הפתק והמעטפה    האם יהיה מי שירים את הכפפה?
מיכאל מירו
עם כניסת התפישה האינדיבידואליסטית שבה כל אחד יכול להתחרות על מקומו בחברה נכנסנו לעידן שכל אחד יכול להתחרות וכל אחד יכול להיכשל. התיאור הזה מתאים לרוב התקופות משחר ההיסטוריה, בגרסאות שונות זו מזו
ארי בוסל
אין אנו מכחישים את קיומו של ישו, נהפוך הוא, משך אלפיים שנים סבלנו מהמאמינים שעקבו אחר אותו רב יהודי שלימד בבית כנסת בקצה הצפון מזרחי של הכנרת, נאם על ההרים המשקיפים על אותו אגם מים ונדד לאורכה ורוחבה של ארץ ישראל לפני אלפיים שנים
אפרים הלפרין
מצביעי גנץ, לפיד והעבודה הם קול שמאלי צף אשר היום יכול היה להצביע כך ומחר יצביע אחרת    אני מבקש להעלות שיקול משמעותי שראוי שמצביעי השמאל ייקחו בחשבון
איתן קלינסקי
הורים שהיו בעבר משני עברי המתרס וילדיהם קפחו בעבר את חייהם בעימותי שנאה מבקשים למצוא מסילות לעתיד - להיות יחד בצד אחד של המתרס לאורו של נר התמיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il