X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

הכתום זה הזול החדש

השימוש בצבע הכתום לא מקרי והוא נועד להעמיק את תודעת המחיר הזול של הרשתות, משום שצבע זה משדר מחיר זול, כמו שירוק מסמן טריות, שחור מקרין יוקרה ושילוב צבעים אפור/שחור, שחור/צהוב משדר מקצועיות
▪  ▪  ▪
צבע כתום משדר מחיר זול [צילום: איתמר לוין]

האם גם אתם שמתם לב לריבוי השימוש בצבע הכתום ברשתות הזולות או לחלופין העדר צבע זה בחנויות היוקרה, כמו למשל חנויות תכשיטים ממותגות?!
השימוש בצבע הכתום אינו מקרי והוא נועד להעמיק את תודעת המחיר הזול של רשתות אלה, משום שצבע כתום משדר מחיר זול, כמו שצבע ירוק מסמן טריות, צבע שחור מקרין יוקרה ושילוב של צבעים אפור/שחור או שחור/צהוב משדר מקצועיות.
רוצים דוגמאות? בבקשה!
רשתות שמנסות להעביר מסר זול - שימוש נרחב בצבע הכתום (זה לא אומר שהן זולות בפועל) - שופרסל דיל, ויקטורי, הום דיפו. רשתות שמנסות להעביר טריות - שימוש נרחב בצבע הירוק - מגה בעיר, מגה, טיב טעם.
מותגים שמנסים לתת למוצרים שלהם ערך של שמירה על הסביבה - שימוש בצבע ירוק - לדוגמה דור אלון.
מותגים שמנסים להעביר מקצועיות - שימוש נרחב בצבע שחור/צהוב - כלי עבודה ידניים סטנלי, ארגזי כלים כתר, מכשירי שטיפה בלחץ קארשר/לאבור.
מותגי יוקרה רבים נוהגים להשתמש בצבע השחור על-מנת להשוות לעסק מראה של מכובדות ויוקרה - משקפי אירוקה, ניופאן, פדאני. שימוש במגוון צבעים בלוגו - מותגים הפונים לצעירים - הפנינג, טויס אר אס.
ישנן חברות לא מעטות, בעיקר חברות ותיקות ומוכרות, אשר קבעו בעבר לוגו ו/או צבעי חברה, אשר אינם תואמים את האסטרטגיה הנוכחית שלהם, אולם עובדת היותם מוכרים ומזוהים, עולה לפעמים אלפי מונים, על המשאבים הנחוצים על-מנת לצאת ולערוך מיתוג מחדש.
השימוש בצבע הרשת בלוגו או באמצעי השילוט בחנות והחשיפה התקשורתית, אינו מקרי ונועד להעביר מסר סמוי לצרכן, אשר משרת את אסטרטגיית השיווק והמכירות של הפרמה.

תאריך:  25/02/2019   |   עודכן:  25/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
לישראל יש אלף ואחת בעיות אחרות המשוועות לפתרון ולהוצאה כספית הולמת, שאיננה סובלת דיחוי
אלכס טנצר, דב הלברטל
פוטין יכול בקלות להקטין או להגדיל את זמן השידור של פוליטיקאי ישראלי    הוא יכול לתת הוראה להקדיש שעות שידור שיאדירו מפלגה ישראלית או פוליטיקאי ישראלי
ציפי לידר
בשולי הכותרות: מהומה על לא מאומה במשטרה    הַכירו מטאטא חדש הימין החדש    ולקינוח ארליך האישה הלא נכונה
רחלי בן-צור
לא היה ביטחון שלפיד המזגזג יסכים להקים ביחד עמו את הגוש החוסם של "יש עתיד" ו"חוסן לישראל", ולכן החליט יו"ר המפלגה להקדים חוסן למכה, ולזמן, עוד באותו הערב, מסיבת עיתונאים בה ירה את יריית הפתיחה במלחמת הבחירות
יצחק מאיר
הבית היהודי והליכוד יצרו מצב, יותר מהיפותטי אם כי לא מוחלט, כי עצמה יהודית מקבלת מעמד של סוכנת וטו על כל החלטה של הקואליציה בה אין בלעדיהם רוב, אם סוף דבר הליכוד יעמוד בראש הקואליציה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il