X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עברתי לחצים עצומים כדי לפרסם המלצות כוזבות המלאות בשקרים, אי-דיוקים ויחס של איפה ואיפה לרעת נתניהו אם יתנקשו בחיי או יפתחו נגדי בהליכים פליליים, ידע הציבור מדוע
▪  ▪  ▪
מנדלבליט. לחצים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

אני רוצה לפנות אליכם הציבור ולספר לכם שבקרוב מאוד, עשויים לפתוח בחקירה פלילית נגדי על האשמות ישנות אשר נשמרו במשך שנים במגירה, שבאמצעותן ניסו ללחוץ עלי ולמנוע ממני פרסום חוות דעת מקצועית (פירוט בעניין ניתן למצוא במאמריו של יואב יצחק באתר זה: "מנדלבליט חשוף לסיכון ופרישה" ו"מנדלבליט סחיט מצד ניצן ונתניהו"). ייתכן אפילו שינסו להתנקש בחיי או בחיי בני משפחתי. לו זה יקרה, תדעו טוב מאוד מדוע זה קרה.
עברתי לחצים עצומים כדי לפרסם המלצות כוזבות המלאות בשקרים, אי-דיוקים ויחס של איפה ואיפה לרעת נתניהו מתוך תקווה שאחמיר עם ראש הממשלה בגין אישומים שבהם חטאו גם פוליטיקאים אחרים מבלי שהתנהלו נגדם הליכים דומים.
אין לי שום בעיה שתוחמר האכיפה נגד הנורמות הפסולות ונדקדק עם מנהיגנו על קוצו של יוד ונדרוש מהם להיות מלאכים טהורים שכמותם לא היו עדיין בפוליטיקה הישראלית (אולי פרט לבגין ושמיר), אך השינוי באכיפה חייב לחול מכאן והלאה. אי-אפשר לדרוש אותה באופן פתאומי כי ראש הממשלה אינו מוצא חן בעיניי בעלי כוח בתקשורת, במשטרה ובמערכת המשפט. המשפט נגד אולמרט על שחיתויות מוכחות וממשיות איננו תקדים למקרה של נתניהו שהחשדות נגדו מבוססות על מעט אמת בים של שקרים מרובים.
מכאן אני ממשיך לדמיין (אך מסופק אם זה יקרה באמת) כיצד מפרט מנדלבליט אחד לאחד, את כל הלחצים שהופעלו עליו, את כל הטענות הכוזבות שהעלילו על ראש הממשלה והפרכתן, ואת כל התקדימים הדומים עם פוליטיקאים וראשי ממשלה אחרים שלא זכו לייחס מחמיר כמו נתניהו. דבריו של מנדלבליט יהיו משולבים בתזכורת שתחזור על עצמה אלף פעם לאורך כל הנאום (כדי שלא יוכלו לחתוך אותה בתקשורת) לגביי סיכוייו להסתבך במשפט פלילי, או להיות קורבן להתנקשות בו או בבני משפחתו כנקמה על דבריו, כדי שאם זה חלילה יקרה, יידע הציבור מדוע זה קרה ולאן לכוון את האצבע המאשימה (אם הציבור יידע על הסכנה מראש, הנוקמים במנדלבליט יחשבו פעמיים).
לאחר שהיועמ"ש יפסוק לטובת נתניהו, הוא יקרא לקהל הרחב לצאת בהמוניו להפגנה נגד עריצות מערכת המשפט המסכנת את הדמוקרטיה. לעליון הוא כנראה לא יגיע, אבל יהיו לו סיכויים להתמנות בעתיד לשר משפטים או להשתלב בפוליטיקה בתפקיד יוקרתי אחר, ואם זה לא יקרה, אז לפחות הוא ייצא בן אדם.

תאריך:  27/02/2019   |   עודכן:  27/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאום מנדלבליט המיוחל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
שנער , "כמשפטן" חובב
שלמה המגיב  |  27/02/19 11:24
 
- נו באמת שלמה ....
עמוס שנער  |  28/02/19 12:57
2
ממש נוגע ללב
ארי כספי  |  27/02/19 15:12
 
- אולי תמתין עד מחר , כספי?
שלמה המגיב  |  27/02/19 17:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
יואב יצחק
בגלל הלחצים מצד הפרקליטות - היועמ"ש מנדלבליט עומד למסור הכרעתו בתיקי נתניהו בטרם שוכנע ב-100% באילו תיקים ובאילו אישומים יש להגיש כתב אישום בכפוף לשימוע    ובכל זאת, נתניהו עשוי לצאת נשכר מהודעת היועמ"ש, לפני הבחירות, אם אכן "רף" האישומים יהא נמוך מהמלצות המשטרה והפרקליטות
דן מרגלית
תוקם קרן חד-פעמית בראשות אישיות נקיית כפיים, שתצהיר כי אינה מצביעה לליכוד
עידן יוסף
ראש הממשלה: "פועלים אפילו כדי למנוע ממני את הזכות הבסיסית לממן את הגנתי המשפטית, מול צבא של חוקרים ופרקליטים שפועלים נגדי 24/7 בעלות של רבע מיליארד שקל"
איתמר לוין
בנימין נתניהו מן הסתם מזועזע מן הראוי שיהיה עליו לשלם בעצמו בעד הגנתו, אם כי יש כמה היבטים עקרוניים בהם הצדק איתו. זה לא צריך להסתיר את העובדה, שהתנהגותו הנהנתית נמצאת עמוק בטריטוריית הגועל
רפי לאופרט
בשבוע שעבר התבשרנו על "הפקה פוליטית" חדשה-ישנה של גנץ ושותפיו    עד מהרה התברר שזו אותה גברת פוליטית שהכרנו, בשינוי אדרת, בשני הבדלים: כל הדברים הטובים שהיו בשמאל ההיסטורי חסרים בה וכל הדברים הרעים מוגברים כמה וכמה מונים    מדובר באותה סוכריה מורעלת בעטיפה שונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il