X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

ניופאן אאוטלט - שונא מתנות יחיה

הציבור הישראלי אינו כזה הדיוט, ובעיקר הצעירים שבהם, יודע לבצע השוואות ולקרוא ביקורות ויחסית מצוי במחירים, דבר שלכאורה עדיין לא הופנם על-ידי חלק מהחברות
▪  ▪  ▪
ניופאן. רצתה לפנק? [צילום אילוסטרציה: AP]

השבוע צדה את עיני מודעה גדולה על-גבי עמוד שלם בעמודי החדשות של ידיעות אחרונות (העלות הכי יקרה) של ניופאן/outlet עודפים ובה מציעים מתנות יקרות ערך בחינם/ללא עלות, ממבחר מותגי החברה לקונים מעל סכום קניה מסוים.
עד כאן הכל כשורה. אולם צלילה עמוקה יותר מגלה, שלקונים מעל 500 שקלים, מוצעות שלוש "מתנות" בשווי של 499 שקלים בחינם ואני שואל האם זה הגיוני? או שהמוצר אותו אנו קונים מתומחר יקר באופן קיצוני, או שהמוצר שניתן במתנה רק רשום בערך של 499 שקלים, אך בפועל שווה הרבה פחות או ששניהם גם יחד, "יצאתי לבדוק, הישארו איתי".
הנושא סיקרן אותי, במיוחד לאור העובדה שחברת ניופאן היא חברה רצינית, גדולה ועתירת מותגים, אשר חרתה על דגלה את נושא השירות, האחריות והאמינות. יצאתי לבחון רק את שלושת המוצרים הראשונים המוצעים במתנה, במחיר של 499 שקלים ומה גיליתי.
  • שבמודעה פורסם בלנדר מוט עם מותג סמוראי (מותג מדבקה של ניופאן) כמתנה בערך של 499 שקלים, כאשר מוצרים דומים לזה נמכרים בשוק בארץ, במחיר של כ-149 שקלים, כולל מע"מ או במילים אחרות, מוצר במחיר עלות משוערת של כ-50 שקלים בישראל ואולי אף פחות;
  • התמונה של השייקר שמפורסם במודעה תחת מותג crown (עוד מותג מדבקה של ניופאן), היא אותה תמונה בדיוק של מותג מדבקה אחר של החברה בשם סמוראי, כפי שמפורסם באתר של החברה - אז יכולה להיות עוד טעות או שמדובר בפועל באותו מוצר עם שני "מותגים שונים"?!
  • הפלנצה של מותג המדבקה crown המפורסמת במודעה תחת דגם 'cv048' כאשר באתר החברה היא נקראת cr048 - האם עוד טעות? הפלנצה המפורסמת במודעה ערכה 499 שקלים לצרכן תחת מותג המדבקה של ניופאן, בעוד שפלנצה דומה לכאורה של מותג מוכר ומכובד יותר לכל הדעות של טפאל Tefal של ניופאן, נמכר באתר של ניופאן עודפים במחיר של 259 שקלים ואני שואל, הייתכן שלכאורה הורם המחיר של הפלנצה של crown, על-מנת לתת למוצר ערך לכאורה מלאכותי גבוה יותר ומנופח?!
מיותר לציין, שבעיית האמינות הזו במודעה של ניופאן, מנעה ממני גם להתבונן בשאר המוצרים המפורסמים במודעה ואולי גם להתבונן ביתר זהירות וחשדנות גם במודעות העתידיות של ניופאן. אולי יש כאן לכאורה מצבור של טעויות, אולם לכל הדעות מספר אי-הדיוקים רב מדי ואינו מצופה מחברה שכזו.
במילים אחרות, הציבור הישראלי אינו כזה הדיוט, ובעיקר הצעירים שבהם, יודע לבצע השוואות ולקרוא ביקורות ויחסית מצוי במחירים, דבר שלכאורה עדיין לא הופנם על-ידי חלק מהחברות, אשר לא מבינות שזלזול במנת ההבנה והמשכל המינימלית, עלול לפגוע לכאורה בראש ובראשונה בהן ובאמינות החברה המפרסמת, גם שכוונתה הראשונה אולי הייתה לכאורה טובה וכל רצונה היה לקדם את המכירות ולפנק את לקוחותיה הנאמנים.

תאריך:  06/03/2019   |   עודכן:  06/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניופאן אאוטלט - שונא מתנות יחיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
לפי דעת ה"נאורים" בעיני עצמם טרנספר וטיהור אתני של ערבים הוא פסול ואסור ואילו טרנספר וטיהור אתני של יהודים הוא כשר ומותר, ואף כלול בעיניהן במסגרת ערכים דמוקרטיים ונאורים    לאותם "נאורים" יש להבהיר: הטרנספר לא יעבור!
ראובן לייב
שיבושי השפה באמצעי התקשורת כבר הפכו לשיגרה יומיומית בטלוויזיה וברדיו, ללא עריכה מוקפדת המתבקשת מאליה    חלפו הימים שבהם נדרשה מכל שדר חדשות לשון רהוטה וחפה משגיאות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הרכש המאכזב במפלגת גנץ    ברקוביץ - לאט אבל בטוח. תשאלו את נמיר ברקת    ולקינוח מה לומדים מהשלט בחנות?
אפרים הלפרין
הנה אחת ההשלכות הטריוויאליות של החלטת היועץ כי עיתונות טובה היא טובת הנאה בעסקת שוחד
איתן קלינסקי
אבי מנדלבליט "אינו מתבייש", הוא החליט "למעול" בתפקידו ול"עשות את דבר מפלגות השמאל" על-ידי תפירת שלושה תיקים לראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il