X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בכאב, אני מציין שכל הערכאות המשפטיות הגישו את מלוא הסעד לכל כרישי הנדל"ן, המבקשים להקים על חורבות מסלולי המראה למטוסים בשדה דב בתל אביב את שלל מסלולי ההמראה לתאוות הבצע ולגריפת רווחי עתק
▪  ▪  ▪
ערוץ החמצן לעיר אילת [צילום: משה שי/פלאש 90]

ערכי הנדל"ן סביב שדה התעופה דב בצפון תל אביב חזקים יותר ובעיקר חשובים יותר מערכי ההון האנושי שחי ונושם בעיר הדרומית אילת.
מסתבר, שכל הערכאות המשפטיות נתנו את האור הירוק לנעילת ערוץ החמצן לעיר אילת. בכאב, אני מציין שכל הערכאות המשפטיות הגישו את מלוא הסעד לכל כרישי הנדל"ן, המבקשים להקים על חורבות מסלולי המראה למטוסים בשדה דב בתל אביב את שלל מסלולי ההמראה לתאוות הבצע לגריפת רווחי עתק מאלפי יחידות הדיור במגדלים שיוקמו על מה שהיה שדה דב.
אני ממקד רשימה זו אך ורק בתוך תחומי ד' אמות חייה של אולגה, תושבת העיר אילת עשרים וארבע שנים, אליה הגיעה ביום הראשון שלה בישראל משדה התעופה בן-גוריון כעולה חדשה מהעיר מינסק בבילורוס.
אולגה בנתה יפה את חייה בעיר. היא אוהבת את העיר. ילדיה מצאו את מקומם במערכת החינוך. לאחר שירות בצה"ל חזרו לעיר, אותה הם אוהבים. למרבה הצער, אולגה מתמודדת כבר מספר חודשים עם טיפולים רפואיים קשים במחלת הסרטן, כשמערכת הבריאות במקום אינה יכולה להגיש לה את הסעד הרפואי הנדרש.
לזכותה של קופת חולים לאומית ייאמר, שהיא מממנת את עלות הטיסה של אולגה מאילת לשדה דב בתל אביב כדי לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש לה, כי אין בבית החולים המקומי מענה למחלתה והטיפול הנדרש מחייב הטסתה פעם בשבוע לבית החולים "איכלוב" בתל אביב. אולגה נושאת רק בעול הוצאות הנסיעה במוניות או בתחבורה ציבורית משדה התעופה לבית החולים.
מסלולי הליכה ארוכים
מאולגה הבנתי, שכל מבוטחי הקופה, הנזקקים לטיפולים רפואיים, שלא ניתן לתת אותם לחולה באילת, הוא זכאי לקבל את כל הוצאות הטיסה.
להפתעתי, אולגה אינה היחידה. מסתבר, שבמהלך שבוע אחד מופנים על-ידי הקופות השונות עשרות מתושבי העיר אילת לטיפולים רפואיים בבית החולים "איכלוב" ולאו-דווקא חולי סרטן. רובם מקבלים פיצוי מלא או כמעט מלא מקופות החולים השונות על הוצאות הטיסה מאילת לתל אביב ובחזרה.
לטיסה, שנמשכת כשעה משדה התעופה באילת לתל אביב ותוספת של כחצי שעת נסיעת מונית משדה התעופה דב לבית החולים, מבקשים לאמלל את חייה וחיי חולים רבים בתוספת זמן נסיעה מאילת לשדה התעופה רמון, משם לשדה התעופה בן-גוריון כולל מסלולי הליכה ארוכים בשדה התעופה בן-גוריון ותוספת משמעותית של שעה ואף יותר למונית משדה התעופה בן-גוריון לבית החולים. ולזאת יש להוסיף עלות של כמאה וחמישים שקל לכל כיוון עבור המונית.
כרישי הנדל"ן בעיר תל אביב מבקשים לאמלל חולה סרטן בעיר אילת בחמש שעות נסיעה במקרה הטוב לפני הקרנה ועוד חמש עד שש שעות אחרי ההקרנה בדרך חזרה לביתו. ןלמציאות הזו של תאוות בצע של כרישי נדל"ן נתנה המערכת המשפטית את כל אישוריה מבלי לראות את המחיר שישלם ההון האנושי של העיר אילת הזקוק לערוץ החמצן שנקרא שדה דב.
אין ספק שהתמקדותי ב-ד' אמות סיפורה של אולגה אין בו כדי לשנות החלטה של בית משפט. אך כשהתוודעתי לסיפורה האישי של אולגה בידיעה שכל שבוע מתמודדים עוד עשרות אנשים כמוה בצורך לטוס מאילת לתל אביב כדי לקבל מענה רפואי, אני מבקש להעלות את הדרישה - לפני כל החלטה להרוס את שדה דב יש לתת מענה סביר להון האנושי החי בעיר אילת.

תאריך:  12/03/2019   |   עודכן:  12/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נדל"ן בת"א חזק מההון האנושי באילת
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
קשקוש והון אנושי בצידו...
מגיב ותיק  |  12/03/19 14:35
 
- הטיפשות ואתה חד הם
למגיב הותיק הכסיל  |  12/03/19 17:16
 
- מגיב ותיק לא צריך להתאמץ
ראשון  |  13/03/19 15:33
 
- הטיפשות ואתה חד הם
למגיב הותיק הכסיל  |  12/03/19 17:16
 
- מי זה האדיוט הזה? ל"ת
מי זה מגיב ותיק  |  13/03/19 10:55
 
- כל תושבי אילת בריונים??
למגיב?  |  14/03/19 09:32
 
- דוגמא לרוע לב.
אני המגיב הוותיק.  |  15/03/19 09:36
 
- תגובה בזויה של מגיב ותיק בזוי ל"ת
ארזי שלום  |  18/03/19 11:31
2
אין סיכוי שישימו לב אליה
המשאלה האחרונה   |  12/03/19 15:43
3
איתן, כתוב רשימות כאלו ל"ת
שמואל.  |  12/03/19 17:56
4
הבהרה
איתן קלינסקי  |  12/03/19 22:09
5
שההון מנצח את האנטרס הציבורי ל"ת
ככה זה  |  13/03/19 16:58
6
כשלא חושבים התוצאות עגומות
כשלא חושבים  |  13/03/19 18:15
7
שבת שלום ושקטה. ל"ת
ידידיה  |  15/03/19 09:41
8
שבעי רצון מבנימין נתניהו ל"ת
כרישי הנדל"ן  |  17/03/19 10:29
9
הפריצה לטלפון של גנץ לא מאיראן ל"ת
בוגי יעלון  |  17/03/19 11:21
 
- כל הכבוד לבוגי יעלון ל"ת
ארזי שלום  |  18/03/19 10:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארווין קליין
אני נוהג, בדרך כלל, ללגלג על פוליטיקה ובייחוד משמש לי ביבי נתניהו חומר מצוין למטרה זאת    אבל הפעם, אני חייב לכתוב על הנושא ברצינות    מה עוד שאני מוצא את ביבי כראוי להיבחר לכהונה נוספת...    לא פוסט פוליטי, ומי שחושב שאני מדבר שטויות שיבושם לו    ניסיתי להיכנס פה להלך רוח של אלו שבוחרים בביבי, ואם זאת, בעיני מישהו, רוח שטות, שיבושם לו
יצחק מאיר
בהם ישבו נציגי מרץ בממשלה עם נציגי הליכוד, הם לא היו כגוש אחד, לא ימין ולא שמאל, אלא פדרציה של אינטרסים שלטוניים שחברה יחדיו כדי לנהל את המדינה
יאיר דקל
כשהגיע לבוגוטה, גוואטמלה, יצא במונית משדה התעופה לעיר, נסיעה לא ארוכה, וכאשר הגיע ליעדו, השאיר את התיק במכונית ויצא לרגע אל המלון    כשהוציא את ראשו, ראה מרחוק את המונית נוסעת... עם התיק
עו"ד אברהם פכטר
היועץ המשפטי לממשלה המליץ לאשר למפלגות בל"ד-רעם לרוץ לכנסת לרבות המועמד היהודי עופר כסיף - יהודי מומר אנטי-ציוני    ועדת הבחירות המרכזית, בניגוד להמלצת היועץ, פסלה את בל"ד + כסיף ואישרה את עצמה יהודית    עכשיו הכל עובר לבגץ"
ראובן לייב
ראי לזכור שהחרמת הקלפי איננה פינוק או בריחה מהמציאות, כפי שרבים וטובים מחסידי המשטר הדמוקרטי סבורים לתומם    אחרי ככלות הכל, פיהם וליבם של משתמטי הצבעה אינם שלמים עם מה שנראה בעיניהם כלא פחות ממציאות הזויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il