X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ישראל מעניקה לתושביה אקדים ללא בדיקות ראויות וללא ביקורת ופיקוח הולמים, מאפשרת למשאיות שאינן אטומות בצידיהן לנוע חופשי על הכביש ולגרום בכל להדרדרותם של חפצים קטלניים מהן, המסכנים נהגי מכוניות אחרות שחולפים לצידדן, וגם אינה מונעת קיומם של כבישים אדומים, כמו כביש הערבה למשל, שהפך זה מכבר לנתיב הריגה
▪  ▪  ▪
כביש הערבה [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

לא צריך לשפשף את העיניים כדי להאמין, כי הכתובת כתובה כבר מזמן על הקיר. ישראל, כמה נורא לגלות, היא מדינה שבלשון המעטה כלל אינה מפרגנת לחיי תושביה. ביד חופשית היא מעניקה רישיון לכל מבקש, ללא פיקוח הולם, כדי להרוג איש את רעהו לצורך חיסול חשבונות אישיים, מאפשרת למשאיות לנוע על הכביש כשהן אינן אטומות כלל בכל צידיהן, ובכך מסכנות בעליל מכוניות החולפות לצידן, מחנות חפצים כבדים הנושרים מהן תוך כדי נסיעה, ונותנת גם דרור לרולטה רוסית בכבישי הדמים למיניהם, ובראשם כביש הערבה, הידוע זה מכבר לשימצה.
בפעם המי-יודע-כמה שוב נשלף האקדח בידי מי שאינו ראוי להחזיק בו, אבל למדינה מן הסתם לא איכפת. השימוש בנשק לחיסול חשבונות אישיים כבר הפך מזמן למירמה בארץ. רישיון לנשיאת אקדח ניתן בבדיקות של חאפ-לאפ, ללא שום פיקוח הולם. מחריד במיוחד לגלות שמאבטח רשאי להסתובב עם נשקו גם מחוץ לזירת האבטוח.
נתיב המוות
הסטטיסטיקה העדכנית מעידה בבירור על חלקן המשמעותי של המשאיות בתאונות-דרכים קטלניות. מסתבר שהוא גבוה פי 4.5 מהמעורבות של כלל כלי הרכב בתאונות שכאלה. מלבד העובדה שהמשאיות נוהגות לדהור חופשי על הכביש, גם מחוץ למסלול הימני, הרי שאחת הסיבות העיקריות לתאונות שהן גורמות היא באי היותן אטומות בכל צידיהן. בדרך זו מידרדרים מעליהן חפצים כבדים, העלולים לסכן את חייהם של נהגים ועוברי-אורח החולפים לצידן.
אחרון לא חביב בשרשרת המפגעים שמזמנת המדינה לתושביה הוא כביש הערבה, שהפך כבר מזמן לנתיב של מוות בטוח. תאונות קטלניות פוקדות אותו חדשים לבקרים רק בשל אוזלת ידיהן של הרשויות המוסמכות.
למותר לציין שנתיב האימים הזה פסול לתנועה בשל היותו כביש מונוטוני, עם עליות ומורדות, שאינם מאפשרות שדה-ראייה סביר. מעל לכל אין בחלקו הגדול של הכביש פסי-הפרדה ושוליים. אלמלא הפאשלות האלה, סביר להניח שנהג מנוסה יכול היה לתמרן כראוי, מבעוד מועד, כדי להיחלץ מפגיעתו הרעה של הרכב שבא ממולו, מבלי עשות שמיניות באוויר.

תאריך:  14/03/2019   |   עודכן:  14/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן לייב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
אוסף של משאלות לב במרכזן: תקיעת טריז בין החמאס לאוכלוסייה שברצועה    משימה דמיונית כי החמאס נטוע בתוך האוכלוסייה והיא נטועה בתוכו
אפרים הלפרין
אין ספק שממשלת נתניהו האחרונה עשתה למהפכה החוקתית את מה שניסו רבות מהממשלות בעבר, אך ממשלת נתניהו הצליחה וממשלות אחרות כשלו    אז האם המהפכה החוקתית היא זו שתפרה לראש הממשלה שלושה תיקים של שוחד ומרמה והפרת אמונים? ומה הקשר בין המהפכה החוקתית לקציני המשטרה?
אפרים הלפרין
ביום ו' שמעתי בערוץ 12 בטלוויזיה (שידורי קשת) על יישום "מצפן בחירות" באתר מאקו, ובעקבות כך פניתי אל יו"ר ועדת הבחירות המרכזית.
עו"ד עופר רשו
האיסור על בנימין נתניהו לקבל תרומות למימון הגנתו, רק תאפשר לו לדחות את השימוע וממילא את ההכרעה בעניינו ולטעון להתנכלות. האם נרצה שהוא יפנה לסניגוריה הציבורית ומימון ההגנה יהיה מהקופה הציבורית?
רועי אורן
מזה מספר חודשים אנו שומעים על-כך שחברה זרה רוכשת את הבעלות על חברה ישראלית כזו או אחרת המשתייכת לתעשיית ההייטק    מהלך זה מכונה בשפה הלועזית: "אקזיט" שפירושו הוא בחירה של אדם לצאת מניהול החברה אותה הוא הקים לבד או עם שותפים, הוא עושה זאת כאשר הוא מוכר את חלקו בחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il