X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המפלגה הזו, שבעברה דיברה בעיקר על נושאי שלום ושוויון חברתי, הפכה בעשורים האחרונים לנושאת הדגל של ספינת התועבות ושל נושאים רדיקלים המיצגים בעיקר מיעוטים הזויים
▪  ▪  ▪
זנדברג. נלחמת [צילום: אליהו קאופמן]

אבי ע"ה נהג תמיד להתבדח, כששמע שמה שמותר לאיש זה אסור לאיש אחר, בטענה של בדיחות הדעת ש"מה שמותר לכומר אסור להדיוט". הבדיחה הזו מתאימה למפלגת מר"צ, אך למעשה זו איננה בדיחה אלא משהו עמוק יותר שבסופו מסתבר כי הקו הזה - שמה שמותר לכולם אסור ליהדות, אינו אלא קו אנטישמי עיקבי. מר"צ לא המציאה את הגלגל האנטישמי אלא שזה מסתובב כבר אלפי שנים בעולם, ולא רק שמר"צ מתגלגלים עימו אלא שהם עושים זאת באופן עקבי וחריף יותר מכול אומות העולם, ומעל לכול בנושאים הרוחניים של דת ישראל. ובמה דברים אמורים?
מצעידי ה"ערכים" התועבתיים
המפלגה הזו, שבעברה דיברה בעיקר על נושאי שלום ושוויון חברתי, הפכה בעשורים האחרונים לנושאת הדגל של ספינת התועבות ושל נושאים רדיקלים המיצגים בעיקר מיעוטים הזויים. צודקים אנשייה כי מר"צ היא הכוח שהניע את המפה הפוליטית בישראל - עד לימין החילוני, לתמוך ברפורמות ובמגזרים הזויים. ואמנם בעשור האחרון החלומפלגות המרכז ואף הימין המתון והקיצוני גם יחד לתמוך בענייני הפיכת נישואי תועבה לרשמיים, המפלגות כיום, כולל נתניהו והליכוד, תומכים בליגליזציה של הסמים וכמובן גם מתחיל לחץ על היהדות הדתית והחרדית לשנות את חוקי התורה ביחס לנשים וגברים.
גם עניין הלוחמות הנשיות בצבא הוא תוצאה של "אבירי הזכויות השוות" של מר"צ. זו גם המדינה היחידה בעולם שמפלגות ימין תומכות בהפיכת נישואי התועבה לרשמיים ואשר למפלגת שלטון ימנית יש פרלמנטר מקרב אנשי התועבות. אבל מסתבר שה"חופש מדת", המלחמה נגד "הדרת נשים" וביזוי הלבוש הדתי - ובמיוחד הנשי דתי, קיימים במר"צ רק כשמדובר בדת היהודית. ויותר מכך, כשמדובר בדת אחרת הרי שמר"צ עצמה שותפה בתוך מפלגתה ב"הדרת נשים" ובלבוש דתי-נשי שארגוני שמאל אחרים בעולם יוצאים נגדו, ללא קשר לדת וללאום!
דת אחרת - עמדה הפוכה
בסרטון טלוויזיוני - על הפריימריז במר"צ, נתגלה כי בכפר קאסם, עיר מגוריו של ח"כ עיסאווי פרג' ממר"צ, נוהרות המוני נשים לקלפיות מר"צ להצביע בלבוש מוסלמי מסורתחי וחלקן לא רק שמעוטרות בכיסוי ראש הרמטי אלא אף בכסות פניים ששמה הערבי "בורקה"! כל זאת בזמן שח"כ תמר זנדברג - יו"ר מר"צ, נלחמת מכול במה פוליטית בלבוש הצנוע של נשות ישראל ואפילו בחבישת הפאות המודרניות של החרדיות, במקום השיער הגלוי. מיותר לציין כי נשים יהודיות דתיות, הלבושות בלבוש פחות רדיקלי מנשות כפר קאסם, לא היו ולא תהיינה בין אלה שמצולמות כחברות מר"צ ברחבי הישובים היהודים. אבל לשיא האבסורד הגיעו הדברים כאשר בתעמולת הבחירות בעיר הבדווית רהט שבדרום נאם ח"כ עיסאווי ממר"צ אך ורק בפני גברים ואילו נשים בדוויות לא הורשו להגיע לכנס. כל זאת כאשר מר"צ - ברחוב היהודי והסלאבי, נלחמת נגד הפרדת נשים וגברים במושבים נפרדים ואפילו ללא מחיצה.
אותה מר"צ מנסה - באופן ארצי, לפסול כל כנס נפרד לנשים ולגברים ומבקשת לכפות על היהדות החרדית ומפלגותיה להכניס נשים ברשימתן! ח"כ תמר זנדברג - יו"ר מר"צ, היא זו שפנתה למשטרה ולבית הבמשפט בבקשה להוריד לפני הימים הנוראים תשע"ט, את שלטי חב"ד שדיברו על "אישה עושה רצון בעלה". כלומר, מר"צ עצמה מתירה "הדרת נשים" כשמדובר בדת אחרת, ובמיוחד בקולות שנוהרים אליה. ישנם לא מעט צבועים שגם הם נוהגים כך אך ורק נגד היהדות אבל אפילו ציפי לבני ושכמותיה, שנוהגות כך, אינן עושות זאת בביתן הפוליטי. אבל הצביעות של מר"צ איננה נעצרת רק ביחס לאיסלאם אלא גם ביחס לנצרות.
יש שבת ויש גם יום ראשון
אותה מר"צ - הזועקת נגד "כפייה דתית" בשבת ואשר ביריונייה מגיעים לכול שכונה חרדית שבה חוגגים נשים וגברים בנפרד היא גם זו שלפני שנים תמכה בסגירת רחובות בירושלים ובערים אחרות כאשר התקיימו ביום ראשון פעילויות בכנסיה זו או אחרת.
בעד פלויליזם דתי אך כנגד קיפוח דתי
כותב שורות אלה איננו מלין ואיננו חפץ לעקור את הלבוש הצנוע מנשים מוסלמיות, וגם לא להפריע לכנסים נפרדים בסקטור המוסלמי. אני אף תומך בהחלט בסגירת כבישים כאשר כנסיות נוצריות חוגגות ומקבלות קהל בימי ראשון אבל אני רק קובל על כך שנושאי הדגל ה"אנטי דתי" של מר"צ עושים זאת עשרות שנים אך ורק נגד היהודים והיהדות. בכול מדינה אחרת התנהגות כזו קרויה "אנטישמית" ומי שאוחז בה נפסל על-ידי החוק מהתמודדות לבחירות באשר הן, באותה מדינה. את מר"צ - כמפלגה אנטישמית, שכול מאוויה מלחמה בדת היהודית בלבד, היו צריכים שופטי בג"ץ לפוסלה כמו שפסלו את כהנא ואת מיכאל בן יאיר או כמו שהם מדקדקים לגבי המפלגות הערביות, ביחס לעמדתן כלפי הציונות והמדינה.

תאריך:  07/04/2019   |   עודכן:  07/04/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפלגה האנטישמית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מר קאופמן, יכול להיות (ע"פ
אחוז החסימה  |  9/04/19 21:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
על-פי המתפרסם המחלוקות רבות, המטות מתנהלים בנפרד במקרים רבים מדי, איש אינו סופר את השני, המתח גדול והמשקעים נוצרים
אברהם הללי
צפורה ראתה בקיום מצות המילה דבר בעל חשיבות עליונה, קמה ועשתה זאת על דעתה. דעת הרמב"ם היא שהמעשה אשר מן הדין שיעשה הוא נעשה לאו דוקא מפני שזו מצוה. למרות שקיום המצוה נותן משמעות לחשיבותה וחיוניותה של המצוה . דעתו של הרמב"ם כי אילולא הייתה המצוה חשובה וחיונית לא הייתה נכתבת בתורה שבכתב במפורש. קיום חוק ומצוה אינו מצריך צידוק
אפרים הלפרין
יום הבחירות הוא יום חג, לעיתים מפלגות עושות ממנו "חגיגה", היינו שימוש לא חוקי
אפרים הלפרין
בלבול ענק ומכוון של מושגים – תוך ניצול העצלנות של הציבור
רון בריימן
מי שמובילות את פלגי השמאל/תקשורת הן יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ומי שהגיעה בטעות לכנסת, ח"כ סתיו שפיר. בסיוע קולני של עדר התקשורת מנסה השמאל לרשת את בנימין נתניהו. יש לקרוא לכלל הציבור: הגידו לא לטרנספר! יש לקרוא לציבור "הימני" לנהור בהמוניו אל הקלפיות, במטרה לבלום את "השלום" החזירי, הבלתי מוסרי והבלתי דמוקרטי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il