X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בישראל הדרישה הזו, הגם שהיא הועלתה בכנסת ישראל, נדחתה, כי... את הדרישה העלה נציג האופוזיציה החבר דב חנין
▪  ▪  ▪
כץ. אחראי [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

כלי רכב, שיוצר לפני ארבעים או חמישים שנה, יהיה מחויב במבחן רישוי מיוחד כדי לאפשר לו לנוע על הכבישים. חברות תחבורה ציבורית לא תעלינה על הכביש אוטובוסים להסעת נוסעים שצברו 40 עד 50 שנות ותק.
המנופאי יעקב סובולוב מרמלה, המנוף עליו הוא עובד כיום יוצר בשנת 1972. שום מבחן רישוי מיוחד לא עבר המנוף על-ידי רשות בוחנת. בעלי המנוף לא נדרשו על-ידי שום רשות להוכיח את בטיחות המנוף כדי להפעילו, למרות שצבר ותק של 47 שנות עבודה, בהן פורק והורכב מחדש מספר רב של פעמים במעבר מאתר לאתר.
בארץ פועלים מנופים, שיובאו לארץ כמנופים ישנים וצברו כבר 50 שנות עבודה. אין דרישה בחוק איזו הכשרה נדרשת ממפרקי מנוף ומרכיביו מחדש.
את ההפקרות בענף המנופאות במדינת ישראל ביטא בכאב רב המנופאי יעקב סובלוב מרמלה בשיחה עם כתב עיתון הארץ לי ירון, באומרו: "אני רגיל לעבוד על מנופים ישנים, "אבל אני לא באמת יודע אף פעם כמה המנוף חזק. מה האיכות של החומר".
מרחץ דמים
תחושת הביטחון לעובד זה לא דבר שמעסיק את השר, המופקד על עבודה תקינה ובטוחה של העובד. בכאב רב חוזר ושונה המנופאי יעקב סובולוב בהתייחסו לתאונה ביבנה - "זו תאונה פשוט מיותרת. האנשים המפרקים את המנוף אינם עוברים הכשרה מיוחדת. גם מי שהרכיב לי את המנוף לא עבר הכשרה מיוחדת".
מסתבר, שבקליפורניה ובעוד שורה של מדינות בארצות הברית כל מנוף, לאחר שפורק והורכב מחדש חייב לעבור מבחן רישוי על-ידי הרשויות, השולחות בוחנים מוסמכים לאתר הבנייה, הבודקים את תקינות המנוף ואת סביבת העבודה בה הוא פועל כמו: קרקע, קווי חשמל, עמידות ועוד. רק לאחר קבלת האישור מהמוסד לבטיחות שבדק את המנוף רשאים להפעילו.
מסתבר, שבאנגליה, בגרמניה, בסין ובעוד שורה של מדינות יש חובה של רישות הפיגומים, אסור לחברת בנייה להעלות פועלי בניין על פיגום שאינו מרושת. בישראל הדרישה הזו, הגם שהיא הועלתה בכנסת ישראל, נדחתה. כי... את הדרישה העלה נציג האופוזיציה החבר דב חנין.
בישראל היו כבר עשרות רבות של פניות לשר העבודה חיים כץ, כולל פנייה של שופט בחודש מרס 2018. השר חיים כץ, שר העבודה נכון לעת כתיבת שורות אלו במשך ארבע שנים לא עשה דבר. השר חיים כץ אחראי למרחץ הדמים המשתולל בענף הבנייה.

תאריך:  26/05/2019   |   עודכן:  26/05/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר חיים כץ אחראי להפקרות המשתוללת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חיים אתה חייב לעשות משהו ומייד
פנייה לחיים כץ  |  26/05/19 09:04
2
השר חיים כץ חייב להתםטר.
בצלאל.  |  26/05/19 11:56
3
חיים כץ הביתה ל"ת
חיים כץ הביתה  |  26/05/19 12:08
4
חיים כץ למד מישראל כץ
חיים כץ למד  |  26/05/19 13:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ממשל טראמפ מנסה להתניע את התהליך המדיני באמצעות כינוס כלכלי בבחריין ולמרות החרם שהטילה עליו הרש"פ. מדינות ערב המתונות נרתמו לסייע לממשל כדי לקבל את עזרתו נגד הסכנה האירנית, אין לצפות לפריצת דרך מכיוון שיו"ר הרש"פ מעוניין בהמשך העימות החזיתי עם הממשל
אלברט שבות
האם שאלתם את עצמכם כמה מ-1,125,881 שהצביעו לכחול לבן שותפים לאידאה של השמאל, כמה מהם חושבים כי אנו כובשים בארצנו וכמה מאמינים בזכותנו על ארצנו?
איתן קלינסקי
לצערי, הרעיון של עם נבחר העלה את עמי על שרטון של התנשאות    מצד אחד ישנה התייחסות ערכית ומוסרית לעבד ולאמה אבל המחסום הערכי נפרץ בהתר "מהם (מהגויים) תקנו עבד ואמה" (ויקרא כ"ה, 44)
אליהו קאופמן
מדורות אש אדירות בערו בחצרות בתי המדרש החסידיים, הרמקולים הרעישו במוזיקה חסידית אדירה באידיש ובלשון הקודש והעוברים ושבים, כולל אנשי החוק, פיזזו ורקדו מליל יום הילולת רבי שמעון בר יוחאי ועד ללילה שאח"כ    זה לא קרה דווקא בטבריה או בירושלים, של אדון ליאון, אלא זה אירע ב...ללונדון, בירת בריטניה הגדולה, תרתי משמע
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - תרומה, הנצחה, הגנת הטבע הפרת חוקים ומחאה    שבת שלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il