X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

תגידו תודה לרשת שופרסל

רשת בי פותחת סניפים, ממעיטה בפרסום ונראה שהיא מקטינה את ההפסדים השוטפים שלה
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

צריך להודות ולומר תודה לרשת שופרסל, לא על מחירי הצרכן הגבוהים של הרשת ולא על המבצעים שפעם היו מבצעים, אלא על החלטתה להיכנס לתחום הפארם ולהתחרות ברשת סופר-פארם.
למי שמתבונן בתהליכים שעוברים על תחום הפארם, לבטח שם לב לפעילות הנמרצת של רשת סופר-פארם, אשר פועלת ללא הרף בהצעות ערך מעניינות ללקוחות, הצעות אשר אינן מרפות לרגע, נכון לא כולן שוות, אך הכמות, התדירות והעקביות עושות את שלהן, ממש כמו מכונה משומנת היטב, אשר מצליחה לדחוק את רשת בי של שופרסל וממש להוריד אותה מסדר היום הצרכני.
מנגד, רשת בי פותחת סניפים, ממעיטה בפרסום ונראה שהיא מקטינה את ההפסדים השוטפים שלה, על-מנת להגיע לשווי משקל חשבונאי, אשר יראה אולי טוב יותר בדוחות של חברת האם, אבל לבטח לא יביא אותה לחוף מבטחים בהיבט השיווקי הכולל.

תאריך:  31/10/2019   |   עודכן:  31/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל לובנשטיין
נראה שיוחננוף מזהה מצב שבה הממונה על ההגבלים יעדיף לאפשר לו לרכוש חנויות עתידיות, שכן הוא בעיקר רשת אזורית ולא רשת בפריסה ארצית רחבה - ויקשה על שופרסל ורמי לוי, שכן הן חזקות ומהוות מונופול במספר לא קטן של שכונות ואזורי ביקוש
יובל לובנשטיין
גם אם המוצר הוא זהב (והוא לא), לדעתי אין סיבה בעולם לשלם על כרוב לבן אורגני מחיר של 15 שקלים לק"ג ועל בטטה מחיר של 13 שקלים לק"ג
עו"ד אלון קוחלני
מועצה מקומית חויבה בפיצוי של 29,000 שקל, משום שצבעה פסל בצבע שונה מזה שקבע היוצר. זוהי דוגמה נוספת לסיכונים בתחום הקניין הרוחני הניצבים בפני רשויות מקומיות
נסים ישעיהו
מר ריבלין העביר למר גנץ את המנדט שהחזיר מר נתניהו, האם אין זה מלמד על תום עידן נתניהו ותחילתו של עידן חדש בהובלת מר גנץ? ובכן, איני חובש כובע של פרשן פוליטי, אבל הרשו לי לפקפק באפשרות הזאת. וזה כמובן רק מהתבוננות בפרשת השבוע
יובל לובנשטיין
אנחנו הישראלים רק חושבים שאנו חיים באמריקה, אולם שוכחים שאמריקה זה לא רק מקדונלדס ואמריקן איגל, אלא בעיקר תרבות צרכנית אמיתית, אשר יודעת להבדיל בין טוב ורע ויודעת לכוון את כוח הקניה העצום שלה, לטובת הצרכנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il