צריך להודות ולומר תודה לרשת שופרסל, לא על מחירי הצרכן הגבוהים של הרשת ולא על המבצעים שפעם היו מבצעים, אלא על החלטתה להיכנס לתחום הפארם ולהתחרות ברשת סופר-פארם.
למי שמתבונן בתהליכים שעוברים על תחום הפארם, לבטח שם לב לפעילות הנמרצת של רשת סופר-פארם, אשר פועלת ללא הרף בהצעות ערך מעניינות ללקוחות, הצעות אשר אינן מרפות לרגע, נכון לא כולן שוות, אך הכמות, התדירות והעקביות עושות את שלהן, ממש כמו מכונה משומנת היטב, אשר מצליחה לדחוק את רשת בי של שופרסל וממש להוריד אותה מסדר היום הצרכני.
מנגד, רשת בי פותחת סניפים, ממעיטה בפרסום ונראה שהיא מקטינה את ההפסדים השוטפים שלה, על-מנת להגיע לשווי משקל חשבונאי, אשר יראה אולי טוב יותר בדוחות של חברת האם, אבל לבטח לא יביא אותה לחוף מבטחים בהיבט השיווקי הכולל.