X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

חשיבותה של הקניה החוזרת

מועדוני קבוצת פוקס וסופר-פארם, משקיעים מאמץ רב בהבנת הלקוח ובצרכיו ומשאירים את הלקוח עם הרגשה טובה יותר בסוף תהליך הקנייה, למרות שמחירי המוצרים אצלם אינם מהזולים ביותר
▪  ▪  ▪
סופר פארם. משקיע [צילום: משה שי/פלאש 90]

עסק גדול ככל שיהיה, יכול להתקיים רק אם הצרכנים יקנו אצלו יותר מקניה אחת. לשם כך פיתחו הקמעונאים כלים כמו מועדון לקוחות, מועדון הטבות ללקוחות המתמידים וכדומה, אולם מה לעשות שלכמעט כל החנויות ישנם כלים שכאלו, דבר ההופך כרטיסי פלסטיק אלו לעוד כרטיס ולעוד נפח בארנק העמוס גם ככה!?
עודף כזה של מועדונים וכרטיסים, יוצר מצד אחד עייפות צרכנית ומנגד מחייב את מפעילי המועדונים להתאמץ לאורך זמן ולהפתיע באופן עקבי את חברי המועדון ולתת לחבריו הרגשה שהם באמת חשובים ולתת להם הרגשה טובה שהם באמת מצ'ופרים.
בשוק הישראלי נכון לעכשיו קיימים שני מועדונים שלא מאכזבים בהשוואה לשאר וניתן לכלול בהם את מועדון הלקוחות של קבוצת פוקס עם כרטיס אשראי בשם "דרים כארד" ומועדן הלקוחות של סופר-פארם עם "לייף".
נדמה ששאר המועדונים, אכן פעילים, אולם כמעט תמיד, לא מפרגנים עד הסוף ונדמה שחשוב להם בעיקר הרווח שלהם ולא החיוך של הלקוח וזו הטעות הגדולה שלהם, מאחר שהרבה ממון מושקע במועדון שכזה, אולם מאחר שהם לא הולכים עד הסוף, תמיד נשאר איזה טעם חמוץ אצל הלקוח.
מועדוני קבוצת פוקס וסופר-פארם, משקיעים מאמץ רב בהבנת הלקוח ובצרכיו ומשאירים את הלקוח עם הרגשה טובה יותר בסוף תהליך הקנייה, למרות שמחירי המוצרים אצלם אינם מהזולים ביותר.
לפעמים, לא נחוץ להפעיל "תותחים כבדים" ואפשר פשוט להיות טיפה יצירתיים ולפנק את הלקוח גם בשי קטן (חשוב שיהיה בהפתעה וללא פרסום מקדים, דבר שעשוי לרגש את הצרכן, בגלל אפקט ההפתעה וגם מוזיל באופן משמעותי את העלות, בשל העדר פרסום) ופשוט לתת במתנה מוצר קטן, יכול להיות ממתק, בקבוק יין קטן, כלי כתיבה, מגבת מטבח או אפילו גרביים - מוצר שעלותו לעסק זניחה, אך ישאיר חיוך והכרת תודה אצל הלקוח ואפילו יטרח ויספר זאת למכריו הטובים.

תאריך:  03/11/2019   |   עודכן:  03/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשיבותה של הקניה החוזרת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בחו"ל לא מחלקים מתנות
רמי לוד49  |  7/11/19 23:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר נתיב
שר המשפטים אמיר אוחנה שגה בהחלטתו להסגיר את ההאקר הרוסי לארצות הברית    המהלך יפגע בסיכוייה של נעמה יששכר להשתחרר בקרוב מהכלא הרוסי ולחזור לארץ    על ממשלת ישראל להמשיך לפעול לשחרורה
נסים ישעיהו
הטבע האנושי לא ממש השתנה באלפי שנות היסטוריה. החדשנות הטכנולוגית לא הועילה לשפר משהו באופי האדם ואולי אפילו להפך. הגורם היחיד שנותר כפי שהוא בלי שום שינוי היא התורה הקדושה כהוראת דרך לחיים
יובל לובנשטיין
רשת בי פותחת סניפים, ממעיטה בפרסום ונראה שהיא מקטינה את ההפסדים השוטפים שלה
יובל לובנשטיין
נראה שיוחננוף מזהה מצב שבה הממונה על ההגבלים יעדיף לאפשר לו לרכוש חנויות עתידיות, שכן הוא בעיקר רשת אזורית ולא רשת בפריסה ארצית רחבה - ויקשה על שופרסל ורמי לוי, שכן הן חזקות ומהוות מונופול במספר לא קטן של שכונות ואזורי ביקוש
יובל לובנשטיין
גם אם המוצר הוא זהב (והוא לא), לדעתי אין סיבה בעולם לשלם על כרוב לבן אורגני מחיר של 15 שקלים לק"ג ועל בטטה מחיר של 13 שקלים לק"ג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il