אתמול החלו תשדירי הפרסום של רשת טיב טעם, בהם מוצגת הרשת היקרה והלא כשרה, כרשת עם ערכים משופרים לצרכן בהשוואה לשופרסל דיל.
טיב טעם מציגה שכ-1,000 ממוצריה הם במחירי שופרסל דיל ובנוסף יש להם ערכים של הנאה ועונג ממגוון משופר ואטרקטיבי לצרכן שלא מצוי בכל מקום.
נו באמת... תראו לאן הידרדרה שופרסל דיל.
פעם מחירי שופרסל דיל אכן היו הסמן הימני של טווח המחירים, עם מחירי צרכן אטרקטיביים, מוזלים, מחירים ששווה לקפוץ לרשת לערוך בה את הקניות ואילו כעת מחיריה אינם מושכים ולא נמצאים במקומות המובילים בסקרי המחירים.
לפעמים יש צורך במראה על-מנת להתעורר ולהפנים, עד היכן הדרדר המושג "מחירי שופרסל דיל", האם זה ביטוי למחירים זולים או ביטוי למחירים יקרים? הקורא הנבון יכול להסיק את מסקנותיו לעצמו. זו רק דוגמה קטנה ולצערי לא טובה, איך לוקחים מותג טוב שנבנה בעשרות מיליוני שקלים ומדרדרים אותו למכנה משותף עם מחירי טיב טעם היקרים לכאורה וזו דוגמה מצוינת איך טיב טעם מנצלת באופן חכם את העובדה שהיא כנראה שיפרה את מחירי הצרכן שלה (סביר להניח ללא מאמץ מיוחד וחריג) ואת העובדה שמחירי שופרסל דיל נמצאים לכאורה לא בסקלת המחירים הזולה.
טיב טעם נהגה בחוכמה ופנתה לשני אפיקים - "מחירים אטרקטיביים" ואפיק ההנאה או הערך המוסף בחנויות שלה ובכך בפרסום אפקטיבי וקולע מעבירה מסר קצר וברור לצרכן מבלי להתבלבל ומבלי לעייף את הצופה המוצף בפרסומות למכביר.