X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העורף הישראלי שהתבקש להיות חזק בשעת מלחמה, רשאי גם לדרוש מקברניטי המלחמה עכשיו ובצורה נחרצת: "בלי שני החיילים השבויים עכשיו בבתיהם - אין הפסקת אש!
▪  ▪  ▪

העורף דורש מממשלת ישראל להודיע שבלי החזרתם המיידית של שני חיילי צ.ה.ל השבויים לבתיהם עוד היום, לא תהיה שום הפסקת אש.
העורף דורש מממשלת ישראל לדעת שהחברה הישראלית והעורף הישראלי לא יקבלו את הפסקת האש, בלי שובם המיידי של השבויים למשפחותיהם עוד היום!
העורף דורש מממשלת ישראל, אם לא יוחזרו השבויים לאלתר ובלי שום תנאי, על ממשלת ישראל להמשיך ולהכות בחיזבאללה עד לריסוקו הטוטאלי, גם במחיר עימות עם "הספונסרים" של ארגון החיזבאללה מסוריה, והאידיאולוגים הפונדמנטליסטים מאירן שהכריזו מלחמת השמדה על מדינת ישראל.
העורף דורש מממשלת ישראל, במידה ותוכרז הפסקת אש בלי שהשבויים יהיו בבתי משפחותיהם, על רה"מ אולמרט ושר הביטחון עמיר פרץ להתפטר מיידית, שום הסבר דיפלומטי- מדיני -פוליטי של הממשלה על מורכבות הדרישה להחזרת השבויים הביתה, יצדיק את אי החזרתם של השבויים לביתם ובני משפחותיהם כתנאי להפסקת אש.
העורף הישראלי החזק ואלפים מתושבי הצפון רוצים לדעת שלא לחינם ישבו במקלטים נחושים לאפשר לצ.ה.ל לנצח, לא לחינם הקרבנו את מיטב בנינו חילנו בשדה הקרב, לא לחינם קיפדו אזרחים את חייהם ולא לחינם נשלם את מיסי המלחמה העתידיים לנחות עלינו ובגדול, העורף הישראלי חזק אבל רוצה את השבויים בבית ועכשיו! לפני שיגיעו חיילי לגיון הזרים הצרפתי עובדי הקבלן של האו"ם, להגן על גבול הצפון.
יכאב מאוד לעורף הישראלי לראות את מצעד הניצחון של נסראללה ברחובות ביירות בחסות שגרירות אירן בלבנון, יכאב פחות כששני שבויינו יהיו בחיק משפחותיהם, את החשבון עם המצעד שיצעד ברחובות ביירות נביא לממשלת ישראל בצורה דמוקרטית ביום הבחירות, חשבון מורכב מתוך הבנה שיתכן ונסראללה ניצח אבל הוא ניצח את אולמרט ופרץ המגמגמים והמקרטעים בהחלטותיהם, נסראללה יודע שהחיזבאללה לא ניצח את צ.ה.ל, נסראללה גם יודע שהוא לא ניצח ולא ינצח את העורף החזק של עם ישראל, משלוש הטרור של אירן-דמשק-ביירות לא ינצחו את רוח העם היהודי במדינתו ישראל.
בלי החזרת החיילים החטופים - שזו הסיבה ולא העילה המוצהרת עמה יצאנו למערכה הזו - אין שום סיבה להפסיק את הלחימה ולהכריז על הפסקת אש!
אם אנחנו מסכימים להפסיק את הלחימה ללא החזרת החיילים החטופים לבתיהם לאלתר, כתנאי להפסקת אש, נבנה במו ידינו את המסר המסוכן לעולם שאפשר לחטוף חיילי צה"ל וגם להתמקח, נהרוס במו ידינו את הקוד האתי בצה"ל שלא מפקירים "פצוע בשטח" ובוודאי לא שבויים גם במחיר דמים, לחברה הישראלית אין רצון לעוד סיבוב במסע ארוך לפדיון שבויים כאותו מסע כואב לאיתורו של הטייס רון ארד עד לימים אלו.
לניצחון אבות רבים, הכישלון יתום! אבל הכישלון שיהיה בהפסקת אש מבלי להחזיר את בנינו השבויים למדינת ישראל, לא יושאר יתום לאורך זמן רב, כישלון שהעורף הישראלי ידרוש בדרישה חסרת פשרות את התפטרותם המיידית של רה"מ אולמרט ושר הביטחון פרץ.

דימונה-נט
תאריך:  14/08/2006   |   עודכן:  14/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט, בלי השבויים תתפטר
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ביפן היו מתאבדים. בארה"ב - מתפטרים ל"ת
אצלנו-אולמרט ימשיך  |  14/08/06 09:42
2
אולמרט, פרץ וחלוץ-למשפט! ל"ת
עם ישראלי  |  14/08/06 11:20
3
תיקון לכותרת: אולמרט התפטר
יוסקה  |  14/08/06 11:33
4
הקוד האתי של צה"ל?
תושב חלם  |  14/08/06 11:36
5
בגין היה אדם עם מצפון
אבי כהן  |  14/08/06 12:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
אולמרט התחיל מלחמה מיותרת, עוד לפני שהכין את העורף ולפני שבדק שאפשר להשיג את היעדים שהציב    עכשיו הוא אינו יודע איך לעצור ומחמת זאת נהרגים חיילים צעירים בשדה הקרב משל היו בשר תותחים    אולמרט ייפול, ובקרוב, בשל השוחד שקיבל בפרשת הדירה בירושלים    יום הדין בוא יבוא
עו"ד אברהם פכטר
כניסת צה"ל לדרום לבנון בגיבוי מאסיבי של חיל האוויר ושל תותחי צה"ל מהים והיבשה - תעורר גם סוגיות משפטיות אתיות מוסריות, אך בעיקר בתחום המשפט הבינלאומי. יש מקומות כגון: מקומות קדושים, כנסיות, מסגדים, בתי כנסת, בתי חולים, אתרי עתיקות - שיש להם חסינות מפגיעה עפ"י האמנות. אבל לכל כלל יש יוצאים מן הכלל. יש צורך דחוף לשנות את האמנות הבינלאומיות ולהתאימן למציאות
אביתר בן-צדף
האם אנחנו מריחים מלחמת גנרלים, שאחריה תבוא ועדת חקירה?    צה"ל אינו רגיל להדיח במלחמה מפקדים בכירים    בצבאות אחרים מדיחים מפקדים כושלים    הנה כמה סיפורי הדחה של גנרלים במלחמה מהצבא הבריטי
אלון לוין
הלחץ האמריקני בשנים האחרונות על גורמי הטרור דחף אותם למגננה למשך זמן מסוים. עתה, מתרבים הסימנים כי קואליציית הטרור נערכת לקראת התקפה קשה כלל עולמית. בסיומה, תגיע המלחמה בטרור לשלב הקריטי שלה ולמלחמה זו תתגייס סוף כל סוף, כך מקווים האמריקנים, אירופה כולה.

יוסי ביילין
מהלך מדיני גדול, דרמטי, שיהיה מקובל - לפחות בראשיתו - על רוב גדול מאוד בציבור ובכנסת, יהיה ניסיון לכנס את ועידת מדריד השניה. הוועידה הראשונה, שהתכנסה באוקטובר 1991, שינתה את פני המזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il