X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"אנחנו נרסק אותם", "אנחנו נכתוש אותם", "נחזיר אותם 30 שנה לאחור", "האדמה תרעד", "נשמיד אותם", כל ליצן והסיסמא שלו, והקהל, ממש כמו בקרקס, מוחה דמעה מצחוק, ואזרחי מדינת ישראל מוחים דמעה מבושה ומכאב
▪  ▪  ▪

מנהיגי מדינת ישראל היקרים (תרתי משמע), אם אינכם מבינים אני אשתדל להסביר לאט ובסבלנות: ע ל ט ע ו י ו ת מ ש ל מ י ם!
ההגונים יותר משלמים במשרתם ומיד, ההגונים פחות משלמים ברוחב לב ובנדיבות לנפגעים האומללים שחרב עליהם ביתם, לבעלי עסקים שהפסידו הון עתק, לפצועים שנפגעו במערכה אומללה, ולמשפחות שאיבדו את יקיריהם. בנדיבות וברוחב לב, גם אם אתם או נציגיכם חושבים שמשפחה או משפחות מסוימות "מרמות" את קופת המדינה באלף ש"חאו יותר, מדינת ישראל לא תתמוטט בגלל כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים. מדינת ישראל תתמוטט בגלל עובדי מדינה אטומים, בגלל מנהיגות כושלת, בגלל החלטות אומללות, בגלל היסוס, בגלל מנהיגים שישנים בשמירה. הגרועים מכל הם אלה שאין בם שמץ של הגינות, הם לא יעשו מאומה חוץ מלטייח את מחדליהם.
אין כסף? יקירי מנהיגי מדינת ישראל, זו בעיה שלכם! תתחילו בשלב ראשון לקצץ בתקציבי משרדכם, מצדי שרכב השרד שלכם יהיה סובארו שנת 2000, אתם ועובדיכם תקבלו שכר מינימום, תוותרו על דירות השרד המפוארות, תלונו במלונות פשוטים הקרובים אל העם ולא בסוויטות מפוארות במלונות פאר, תטוסו במחלקת תיירים יחד עם אלה שבחרו בכם ולא במחלקה ראשונה כמו פיאודלים מנותקים מהעם, תבטלו את מוסד הנשיאות המיותר והבזבזני.
תתחילו אתם לחסוך למען תקציב המדינה ואל תטילו עלינו את כל הנטל, תנו לנו אתם דוגמא לאזרחות טובה. אנחנו, אזרחי מדינת ישראל, רובנו ככולנו מוכיחים יום יום, שעה שעה, את האזרחות הטובה שלנו, רובינו משלמים מיסים, רובינו משלמים את חובותינו לחברה במידה ובית המשפט מחליט שחטאנו. מה אתם מוכיחים לנו? מנהיגות רופסת? יהירות מיותרת? אי קבלת אחריות אישית?
אני רוצה להזכיר לכם, נבחרתם על-מנת להנהיג את מדינת ישראל לדרכים טובות, לא רק לקבלת טובות הנאה אישיות, לא על-מנת לצבור עוד עמדות כוח, לא לשם הכבוד, ולא לשם השררה. נבחרתם כדי לקבל החלטות נבונות טובות יותר מאלה שלא נבחרו, כדי לתקן טעיות שמנהיגים קודמים יצרו. אם אינכם מסוגלים למלא את תפקידכם כראוי, אני מבטיח לכם, מעטים האזרחים שיצטערו לראות אתכם מחוץ למעגל מקבלי ההחלטות.
מערכת הבחירות שנסתיימה לפני זמן קצר הציבה את הנושאים החברתיים בצמרת "סדר העדיפויות החדש", וראה זה פלא, מעולם לא נפגעה השכבה האזרחית החלשה כמו בזמן הקצר שממשלה זו קיבלה מנדט, ממשלה שהיתה אמורה להיות הכי חברתית שנבחרה אי פעם. המע"מ ירד והמחירים עלו, מלחמה בלתי שקולה או מתוכננת נפלה עלינו כרעם ביום בהיר. נכים, קשישים, וחסרי כול ישבו יותר מחודש במקלטים מוזנחים מצחינים ומטונפים, חסרי סנטריה מינימלית, ללא מיזוג וללא אספקת מזון. פליטים ישראלים התרוצצו ברחבי המדינה, מחפשים קורת גג, מבזבזים את הפרוטה האחרונה שלהם על הישרדות.
אבל מנהיגינו הנכבדים, במקום לדאוג לאזרחים המוכים, במקום למצוא פתרונות מידיים, היו עסוקים בקבלת החלטות שגויות, בראיונות מטופשים בכלי התקשורת, בנאומים חוצבי להבות, באיומים חסרי תוחלת שעוררו ומעוררים גיחוך אצל אויבינו, ובושה אצל אוהבנו.
"אנחנו נרסק אותם", "אנחנו נכתוש אותם", "נחזיר אותם 30 שנה לאחור", "האדמה תרעד" "נשמיד אותם", כל ליצן והסיסמה שלו, והקהל, ממש כמו בקרקס, מוחה דמעה מצחוק, ולעומתם אזרחי מדינת ישראל מוחים דמעה מבושה ומכאב.
פליטים שמקבלים עזרה מאדם שלכאורה הכסף שלו הוא ממקור מפוקפק, אזרחים שמארחים פליטים שאינם מכירים, תורמים מכל העולם שהתגייסו לעזרת הפליטים, כל אלה ועוד יוצרים תעודת עניות להנהגת מדינת ישראל, שום תירוץ אינו מצדיק אזלת יד כזאת, מנהיג אחראי היה מפנה את מקומו מיד למנהיג טוב יותר.
מספיק! לא עוד ועדות חקירה ובזבוז כספים מיותר, הגיע הזמן לעידן חדש, אחריות אישית, מנהיג שנכשל במילוי תפקידו לוקח אחריות מפנה את מקומו לטוב ממנו, ומוטב שעה אחת קודם.

תאריך:  17/08/2006   |   עודכן:  17/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על טעויות משלמים!
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
כדאי לקרוא את סוף המאמרהמצורף
המתמיד  |  17/08/06 14:48
2
אנחנו חיים בתקופה חדשה
עודד ב  |  17/08/06 15:39
3
הצחקת את שומקין וחבר מרעיו
שומקין וחבר מרעיו  |  17/08/06 15:55
4
בדיוק כך!קירקס!
אילה.  |  17/08/06 21:00
5
זוכרים על מה רץ ונלחם פרץ וההסתדרות
דל ואביון  |  17/08/06 21:14
 
- פרץ הרס את מפלגת העבודה אולמרט קדימ
שושפרי  |  19/08/06 14:53
6
moti you are right let them all go  ל"ת
bell  |  17/08/06 22:12
7
עוד בזבוז כספים!ועדות חקירה
עמי שגיא  |  18/08/06 08:27
8
כל מילה יהלום
המטיף בשער  |  18/08/06 13:04
9
נו...עוד כתב מסכן...
שוקי ארגמן  |  18/08/06 13:53
 
- שחף ארגמן אתה טיפש גמור
שי שורצבר  |  19/08/06 10:01
10
חבל שכתבה כזו לא תופסת כותרת ראשית ל"ת
בסעד משה  |  18/08/06 16:02
11
תודה שאתה מבטה את האמת שכולנו
אריק,  |  18/08/06 19:00
12
רק הדמוקרטור ויפה שעה קודם!!!!!
שימשי  |  18/08/06 19:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
אחד מכללי היסוד הנדרשים כדי לנצח במלחמה הוא להעביר את הלחימה, מהר ככל האפשר, אל שטח האויב. כדי לגבור על איום הקטיושות מצפון חייבת ישראל לשנות את אסטרטגיית המערכה שלה ולתכנן את הפעלת שדה הקרב הבא על אדמת אירן
אלעזר לוין
עלייה חדה בדמי השכירות לדירות קטנות בת"א    הצעירים אוהבים את העיר, רוצים לגור בה, אבל אין להם כסף לקנות דירה, והם נאלצים לשכור    ובהמשך - הדירות מתייקרות
ליאון גרשוביץ
הנחת היסוד המוסרית חייבת להיות שחיי אזרחנו קודמים לחיי הבלתי-מעורבים בצד השני, אם הטרוריסטים משתמשים בהם ובמקום מושבם לתכנון וביצוע פעילות חבלנית המכוונת להרג אזרחינו
בועז מושקוביץ
כמה מחשבות על מה שעובר עלינו, במקום לפתוח עוד בלוג מלחמה
ד"ר אברהם בן-עזרא
לפני הבחירות לכנסת, היה זה נתניהו, היחיד מבין המתמודדים, שדיבר על מלחמה. לא מתוך נבואה, אלא בזכות ראייה נכונה ובלתי משוחדת. הוא דחה בנאומיו את השאננות, ולא הסכים להיות שותף לאופוריה בה היו נתונים יריביו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il