X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שלושת הנבחרים הבכירים ביותר, אהוד אולמרט, עמיר פרץ וציפי לבני, הוכחתם שאינכם מתאימים להוביל את מדינת ישראל, הינכם נדרשים לקחת אחריות ולהסיק מסקנות
▪  ▪  ▪

קדימה, חלומם הרטוב של רבים, מאבדת גובה וייתכן שתתרסק ותתנפץ לרסיסים, נראה שהיום קל יותר לזהות את המהות של קדימה, זהו שאין.
לא היתה אידאולוגיה בתחילה וגם עכשיו אין אידאולוגיה, אפילו לא בגרוש, האידיאולוגיה היחידה היא 'אני וכל השאר לא מעניין' - כיסאולוגיה בלבד, ועכשיו, כאשר ראש הממשלה כנראה הסיר את משקפי השמש וראה לנכון להסיר מסדר היום את תוכנית ההתכנסות, תוכנית שאיתה הוא רץ לבחירות - לא נותר דבר. עצוב שאנשים שמובילים את המדינה חושבים באופן שגוי, ותמונת עולמם לא מציאותית והזויה, עצוב שהמחיר לתובנה הינו גבוה כל כך.
מפלגת העבודה והעומד בראשה רודפים אחר קדימה ועוד מעט יעברו אותה. יש אידיאולוגיה, אך האידיאולגיה משתנה בהתאם לרוחב השפם, וכנראה שגם בעבודה ניווכח בזעזוע ובתזוזות של אנשים מקצה לקצה. עצוב ששר הביטחון אינו משרה ביטחון ונראה כמו תרנגול ובוחר להקים במהירות ועדת בדיקה למערכת הביטחון בלבד וזאת כדי להימנע מועדת חקירה ממלכתית. עמיר, לא יעזור לך, זמנך בפוליטיקה הישראלית כנראה הסתיים ועכשיו אתה רק על זמן שאול.
ממשלת האינסטנס שעלתה על כל דימיון כנראה לא מספיק מציאותית ונראה שתפקידה העיקרי של הממשלה הזו הינו להוביל לבחירות חדשות בעוד תקופה של חצי שנה עד שנה ובזמן זה להוביל לשינוי שיטת הממשל במדינה, להסיק מסקנות מהמלחמה, ולנקות את האורוות ככל האפשר. הסיאוב השחיתות והמנטליות של חוסר עשייה, תרבות הכסת"ח ואי לקיחת אחריות נמצאים כמעט בכל עבר, הגיע הזמן לפחות לנסות לשנות.
שוב הוכח שהמציאות עולה על כל דימיון, ייתכן ששר המשפטים הבא יהיה רוני בראון, נראה שהמגמה השלטת לאחרונה הינה שככל שאתה בוטה, דורסני ומגעיל יותר, כך יש לך סיכוי גבוה יותר להיות שר המשפטים.
נבחרי הציבור הרבים שמסובכים בחקירות שונות מוכיחים לנו שהגיע הזמן לשינוי. אם נמשיך בדרך הזו, נראה שלא נגיע רחוק.
שלושת הנבחרים הבכירים ביותר, אהוד אולמרט, עמיר פרץ וציפי לבני, הוכחתם שאינכם מתאימים להוביל את מדינת ישראל, הינכם נדרשים לקחת אחריות ולהסיק מסקנות. לפחות תסיימו את תפקידכם בפוליטיקה הישראלית בכבוד ואל תמתינו, כי ייתכן מאוד שלאחר מכן תסיקו את המסקנות עם הזנב בן הרגליים - אנא, הראו דוגמא אישית.
גם אתה שר האוצר, אברהם הירשנזון, לא הוכחת שאתה במקום הנכון, ובכלל כל הממשלה הוכיחה אוזלת יד משוועת בקבלת ההחלטות ובדאגה לעורף.
חברי הכנסת הערבים, הוכחתם שנאמנותכם איננה למדינת ישראל, זה לא חדש אבל הגיעו מים עד נפש - אתם שותים מהבאר ויורקים לתוכה השכם וערב. כרגע אתם בכנסת, אבל זה לא יהיה לאורך זמן. הכנסת חייבת לדאוג לכך שמקרים כאלו לא יישנו, יש לא מעט דרכים שניתן באמצעותם למגר את התופעה הזו.
יש צורך דחוף בדם חדש בפוליטיקה, בסגנון שונה, פוליטיקאים עם אינטגרטי עם אסטרטגיה ברורה עם תמונת עולם מציאותית עם מבערים שדוחפים ומבצעים. נראה שלאחר כ- 60 שנה המדינה צריכה זעזוע רציני.

תאריך:  20/08/2006   |   עודכן:  20/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר גדי אשל
זו קונספציה שביטויה המעשי - אחד: 'למסור אדמה של האומה היהודית - לערבים'. קונספציה זו מתגלגלת בשמות שונים. לאחר כל ניסיון מסירה היא מתפוצצת בפנינו ברעש, אך בכל פעם קמה מחדש
ד"ר אברהם בן-עזרא
כאשר נשאל ארנס, משעלתה מועמדותו של פרץ, מה דעתו, האם אזרח יכול להיות שר ביטחון - ענה בזהירות המאפיינת אותו ואמר, "כן, אבל לא כל אזרח"
אריה דרוקמן
המזל הגדול ביותר שהיה לנו הוא שזכינו לגלות כי "המלך הוא עירום" במלחמה מצומצמת - מול 2,000 לוחמי אויב, ולא מול תוספת של צבאות סוריה ואירן
אליקים העצני
מי שאינו רוצה שנוכח רצון ההשמדה הערבי-אירני תירשם המלחמה החולפת, חס וחלילה, כ"מלחמה הפונית הראשונה", חייב בדיני נפשות להפיל את "ממשלת השלום" שלנו ולשים קץ לפילוסופיית-השלום הממארת במערכות האזרחיות והצבאיות גם יחד
יובל ברנדשטטר
שני אירועים שונים של הפצעת האמת, האם יש סיכוי לשינוי גישה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il