X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כל עוד ששלטונם מובטח, בטחונם האישי מוגן ורווחתם האישית משגשגת, שכרון הכוח של האוליגרכים הישראלים גורם להם להפקיר את האזרחים ולנצל את משאבי האומה לטובתם הפרטית
▪  ▪  ▪

אין סיכוי לתקן את תחלואי המדינה בלי הבנה של שורש הבעיה. נפתח בשלוש עדויות שאולי יפקחו את עיני הצבור:
עדות ראשונה: ליד ביתו של אזרח ישראלי נערכו עבודות בנייה. בוקר אחד יצא האזרח מביתו ונדהם לראות מוט ברזל ענק נוחת לידו מגג הבנין הסמוך. האזרח המבוהל קרא לפועלים להזהר והלך לדרכו. לאחר ימים אחדים, נשנה האירוע והפעם החטיא המוט את האזרח בסנטימטרים ספורים. רק אז נפל לו האסימון ומיד הזעיק ניידת משטרה. עד שהגיעה הניידת הספיקו כל הפועלים להמלט מהבניין הסמוך. השוטר האדיב המליץ לאזרח להגיש תלונה בתחנת המשטרה על ניסיון לרצח, לא פחות. האזרח ציית והגיש תלונה, אך לאחר מספר חודשים קבל הודעה שהמשטרה סגרה את התיק "מחוסר עניין לצבור". עובדה, משטרת ישראל סברה שלא מעניין את הצבור אם אזרח מן השורה יחיה או יירצח.
עדות שניה: שני אזרחים בישראל נתקלו במכונית שחסמה את המדרכה ליד ביתם, תוך עבירה על החוק וסיכון חיי אדם. הם ביקשו בנימוס מבעלי המכונית לפנות דרך להולכי הרגל אך נענו בסירוב גס. בלית ברירה, הודיעו האזרחים שייאלצו לקרוא למשטרה. בתגובה, תקפו בעלי המכונית את שני האזרחים בקללות אנטישמיות שהתייחסו לחזותם הדתית של האזרחים. המותקפים הזעיקו ניידת משטרה, אך לתדהמתם, סירבו השוטרים להגן על המותקפים מפני העבריינים הגזענים והגישו דוח דווקא נגד המותקפים. שני האזרחים משוכנעים שהשוטרים פעלו ממניעים גזעניים אנטי-דתיים.
עדות שלישית: אזרחית ישראלית המתגוררת בקומת קרקע זיהתה בשעת לילה מאוחרת דמויות חשודות בחצר האחורית של הבניין, ליד חלון חדר השינה שלה. היא פרצה בזעקות אימה ובעלה מיהר מחדר אחר לבוא לעזרתה. לתדהמתו, גילה בחצר החשוכה שני בחורים בבגדים אזרחיים שטענו שהם שוטרים. השניים התפרצו לחצר (הפרטית והמגודרת) ללא שום התראה וללא צו חוקי. הבעל הקים מהומה ולמקום הגיעו גם שוטרים במדים. הללו טענו שנכנסו לחצר תוך כדי מרדף אחרי מחבלים. לעומתם, טען המוקדן במשטרה שהמרדף היה אחרי "שני ערבים שפרצו למכונית" מול ביתה של אישיות מפורסמת.
כך או כך, הבחור בבגדים האזרחיים לא ניסה כלל להכחיש שהציץ בחלון חדר השינה של האשה, ואף טען שרצה "לבדוק אם המחבל מסתתר בתוך הבית". חבריו השוטרים לא נקפו אצבע להגן על האשה התמימה מפני הסוטה הנאלח שניצל את תפקידו במשטרה לסיפוק יצריו הנתעבים. הבעל סירב להגיש תלונה למח"ש והסביר שאבד כל אמון בשלטון החוק בישראל.
אלו הן רק שלוש עדויות מתוך רבות. הפרטים האישיים שמורים במערכת האתר 'דרכי תקוה', הואיל ואזרחים רבים חוששים להסתבך עם המשטרה.
קשה להאמין, אך אירועים אלה לא התרחשו בצ'ילה של פינושה, אלא במדינת ישראל בימינו. אזרחים הגונים אינם זוכים להגנת המשטרה ואף חיים בפחד מפני הרשויות האמורות להגן עליהם. תופעות כאלו מאפיינות מדינת משטרה ולא חברה חופשית ומתוקנת.
קיים קו ישיר המחבר בין התעמרות המשטרה באזרחיה לבין המשבר העמוק הפוקד כיום את ישראל. למראית עין, נדמה שמשטרת ישראל פועלת ללא חת נגד שחיתות השלטון. אך האמת היא שהסיבה העמוקה להתנהגותה הפסולה של המשטרה זהה לשורשי עוולות השלטון.
הלורד אקטון אמר, כי "הכוח משחית וכוח מוחלט משחית לחלוטין". זהו שורש הרע במדינת ישראל של ימינו. מבנה המשטר הריכוזי מעניק עוצמה אדירה לקבוצת מיעוט זעירה ובעלי השררה מרשים לעצמם ולמשרתיהם לעשות ככל העולה על רוחם.
שכרון הכוח של האוליגרכים הישראלים גורם להם לגונן ולחפות על שוטרים עבריינים וכאלה שמתעמרים באזרחים הגונים שאינם מקורבים לבעלי השררה והעוצמה.
שכרון הכוח של האוליגרכים הישראלים נטע בהם תחושה שמותר להם להפעיל כוח ברוטאלי נגד אזרחים שלווים, לעקור אותם מבתיהם משיקולים פוליטיים, לערוך טיהור אתני אנטישמי ולאפשר חילול המוני של בתי כנסת ובתי קברות.
שכרון הכוח של האוליגרכים הישראלים גורר רבים מהם למעשי שחיתות מופקרים כדי לספק את תאוות הבצע ואת יצריהם המיניים השפלים. במדינת ישראל של ימינו נחקרו בחשדות חמורים שני נשיאים, שרים וראשי ממשלה, חברי כנסת, פוליטיקאים, מפכ"ל המשטרה עצמו, ידוענים ומקורבים אחרים לצלחת השלטון. כל אלה פועלים מתוך תחושה שמגיע להם, שאין דין ואין דיין ולכן מותר לחטוף ולזלול ולהשחית.
שכרון הכוח של האוליגרכים הישראלים גרם להם להתנשאות השחצנית שהובילה לזלזול באיומי האויב הערבי. מתוך עוורון מוסרי זה נולד התפקוד השערורייתי במלחמת לבנון, הניהול הכושל של ציוד ותקציבי ענק, הפקרת החיילים בשטח ללא מים ומזון ונטישת מיליון וחצי אזרחים בצפון המדינה ובנגב המערבי.
כל עוד ששלטונם מובטח, בטחונם האישי מוגן ורווחתם האישית משגשגת, שכרון הכוח של האוליגרכים הישראלים גורם להם להפקיר את האזרחים ולנצל את משאבי האומה לטובתם הפרטית.
הפער בין העם לבין קבוצת השליטים זועק לשמיים. הישראלים מתגלים שוב ושוב כאנשים נפלאים. החיילים שלנו גיבורי חיל וישרי דרך, המתנדבים בעמותות פועלים ללא לאות למען הזולת והעם כולו חדור בתחושת ייעוד לאומי וחמלה חברתית. מגיע לעם הנפלא הזה שלטון ישר, הגון, יעיל וחדור בתחושת שליחות.
המסקנה הבלתי-נמנעת היא אחת: יש לבזר את השלטון הישראלי. עודף הכוח במשטר הריכוזי מאפשר למיעוט המושחת למרר את חיינו ולפגוע בבטחוננו הלאומי והאישי. רק משטר ליברלי-דמוקרטי במדינה פדרלית עשוי להעצים את האזרחים ואת קהילותיהם ולאלץ את נציגי הצבור לפעול כמשרתי העם ולא כאדוניו העריצים. רק משטר שיחייב את נבחרי הצבור לשאת באחריות אישית למעשיהם ומחדליהם יכול להוות בסיס לחברה חופשית במדינה יהודית משגשגת. הגיע הזמן לאחד את כל האזרחים בתביעה תקיפה לשינוי המשטר בישראל!

פרטים נוספים על ההצעה
תאריך:  23/08/2006   |   עודכן:  27/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לתקן את המדינה מהשורש
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 27 ]  כתוב תגובה 
1
כל המדינה שייכת ל"משפחות"
אני אורח כאן  |  23/08/06 16:22
 
- אל תדאג בני, אני אוהבת אותך ל"ת
עדנה ארבל  |  23/08/06 22:48
 
- אני מת להיות אוליגארך. איפה יש טופס ל"ת
הצטרפות לאוליגרכיה?  |  23/08/06 22:52
2
צודק, ולא הצגת אלא את קצה הקרחון ל"ת
נחום שחף  |  23/08/06 17:45
 
- הוא מציג רק קצה הקרחון כי פוחד ל"ת
שהמשטרה תקפיא אותו  |  23/08/06 22:51
 
- תודה על התמיכה
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:45
3
שטויות של אדם מתוסכל
י.פ.  |  23/08/06 19:21
 
- וואלה, טיפשות כזאת לא ראינו מזמן
מה חשוב?  |  24/08/06 01:35
 
- תודה!
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:43
4
תעזרו לי לשדרג את הדמוקרטור- רק הוא
שימשי  |  23/08/06 19:42
 
- אפילו הוא לא יכול לשנות. אנו נמשיך ל"ת
לנבוח לא יזרקו עצם  |  23/08/06 22:50
5
ככה זה בעולם השלישי
מזרחן  |  23/08/06 20:36
 
- אל תעליב את העולם השלישי, אצלנו זה ל"ת
הרבה יותר גרוע  |  23/08/06 22:49
 
- צודק. אז מה עושים? ל"ת
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:41
6
טוקטלי, תמשיך להתלונן, איש לא שומע ל"ת
אחמד טאוב  |  23/08/06 22:46
 
- הנה אתה שומע, אתה לא איש?
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:39
7
דבריך נכונים ויש להוסיף..
אורח  |  24/08/06 00:32
 
- מסכים אתך 100% אז למה סימנת "נמנע"?
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:38
8
That should be only the beginning ל"ת
AMR  |  24/08/06 00:36
9
זו משטרה זו? זו זבל זו-וכולם יודעים ל"ת
אזרח בלי תיק (עדיין)  |  24/08/06 00:42
 
- אנחנו מסכימים, אז למה סימנת "נמנע"? ל"ת
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:35
10
שורש הרע
רחמים  |  24/08/06 01:41
 
- מסכים עם כל דבריך.
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:34
11
כותב המאמר מתבקש לסור למשרדינו
בנימין בר  |  24/08/06 10:09
 
- אהבתי.
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:32
12
האם יש לך רעיון מעשי אני מתנדב לבצע
אשר דעדוש  |  25/08/06 00:33
 
- אשמח מאד. קרא את הצעתי
אהוד טוקטלי  |  28/08/06 16:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
ועדת חקירה ממשלתית היא חגיגה לתקשורת, לפוליטיקאים ולעורכי דין. רוב הועדות עד כה אכזבו במסקנות ובהשפעתן על מערכות השלטון. יש פתרונות אחרים
גורי גרוסמן
אם נמשיך באיוולתנו לשבת ביציע ולסלוד מפעילות פוליטית, ונמשיך להפקיד את גורלנו בידי האנשים הלא נכונים, אזי נהיה ראויים לאותם ח"כים מופקרים המשטים בנו ללא חשש
יעל לוטן
הרעיון בראיון עבודה הוא מציאת מישהו מסוים לתפקיד מסוים, לכן לפני שאת הולכת לראיון עבודה חשוב יותר שתדעי את מהות התפקיד שאליו את מעוניינת להתקבל
פרופ' משה שטרנפלד
ביהדות מוכר הפתגם שמי שמרבה ביחסי מין, עיניו כהות, שיער ראשו אובד ושיניו נושרות ובו בזמן כל מערכות הגוף נחלשות    לפי הגישה הסינית, ריבוי יחסי מין מחליש את הכליות, שיער הראש נושר וכך גם השיניים
מוטי פלד
אני חושב שזו תופעה חברתית קשה ביותר וראויה לתשומת לב: מצד אחד יש הרבה אנשים נפלאים בארץ שרוצים לעזור ולתרום, מכל הלב, ללא תנאי, ומהעבר השני מתפתחת תופעה מדאיגה של קהל שחושב שהכול מגיע לו, אין הערכה, אין הכרת תודה, כ ל ו ם!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il