X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הקלות הבלתי נסבלת של הניסיונות להפיל פוליטיקאי או כל בעל תפקיד בדרך של תלונה על מעשה מגונה היא ביזיון לאינטליגנציה הנשית, וסיכון הישגי הנשים לדורותיהן
▪  ▪  ▪

נשים חזרו לשמש פיתיון על-מנת לסלק גברים ממשרתם או עמדתם הפוליטית. חזרנו למעמד האישה בימי הביניים כשזו נאלצה ובצדק, להשתמש בטכסיסים נלוזים על-מנת שגם דעתה תחשב, אחרת כיצד עלינו להבין את מה שקורה סביבנו? האין זה שקוף שמישהו מנצל ניצול ציני חוקים שבאו להגן על נשים חלשות על-מנת לקצר דרך במאבקים על שליטה?
אכן גברים רבים נשלטים על-ידי הורמונים. חינוך לקוי גרם לכך שרבים אינם יודעים לדחות סיפוקים, זה רע אבל זו לא סיבה להרוס את חייו וחיי משפחתו של גבר. גם אם קשה לסנגר על גברים כשרואים את תגובתם למחשוף עמוק, ירך המבצבצת מתוך שסע, או לנוכח מותן חשופה, חשוב שנדע שלמרות התנהגותם זו, הם אינם טיפשים ומאחורי גברים רבים עומדת האם או האישה שעל-מנת להגן על ביתה, לא תהסס להחזיר את כל הנשים לימי הביניים או ל"ימיה הטובים" של הרעלה. הכיצד? בקלות רבה.
במצב המתהווה, לא ירחק היום שבו נשות המשפחה תטלנה וטו על העסקת נשים זרות בעסק, ואילו נשים שלא תוכלנה להקים עסקים משל עצמן תמצאנה את עצמן מחוץ למשחק! כבר היום קשה לכפות העסקת נשים בעסקים פרטיים ואם נקרא את המפה העתידית נבין, שהמשק כולו הולך להפרטה ונשים רבות עלולות למצוא את עצמן מחוץ למשחק. למרות ששכרן של נשים נמוך יותר, הן אפקטיביות פחות מגבר שיצא זה עתה לפנסיה וישמח למלא את מקומנו באותו מחיר ובלי חופשת הריון ומחלה של הילדים. אם נוסיף על כך את הטרנד החדש - תלונות על הטרדה מינית - שמהווה איום על שלמות המשפחה, נקבל את עצמנו חזרה במטבח.
נשמע מוגזם? ממש לא, וזאת משום שבעידן של מתירנות בלתי נסבלת וחד-צדדית שבה גבר מגיע לעבודה בחליפה ועניבה ולא יעלה על דעתו להגיע בטישרט ומכנסיים קצרים, נשים באותו משרד ממש, יכולות להגיע לבושות בפיסות בד שמצליחות בקושי לכסות את הכתפיים, המותניים ומה שביניהן. האם זה מוסרי שגברים יואשמו בהטרדה על שהחמיאו לאישה או התבדחו עמה?
זכרו כל העמדה לדין גוררת את הרס המשפחה, הרס שאין לו תקנה גם אם לאחר 7 שנים של עינוי דין תוכח חפותו. אז בואו נתכונן לכך שהבומרנג בדרכו אלינו וגברים יחלו להתלונן גם הם, על הטרדה מינית מצד נשים! אין לי ספק שאשתו של הנשיא קצב היא הסנונית הראשונה.
לא יתכן שנשים הנמצאות בפסגת המינהל הציבורי ונבחרו לתפקידן בשל יכולתן האינטלקטואלית (כך אני רוצה להאמין), לא תדענה להעמיד גבר במקומו, גם אם איבד שליטה, באותה מיומנות שאישה אמורה לטפל בבעיות ייצור או כוח אדם שהן חלק מעבודתה. זו שאינה מצליחה, שתפנה את מקומה למוכשרת ממנה. הקלות הבלתי נסבלת של הניסיונות להפיל פוליטיקאי או כל בעל תפקיד בדרך של תלונה על מעשה מגונה היא ביזיון לאינטליגנציה הנשית, וסיכון הישגי הנשים לדורותיהן. בעיקר עלול השימוש הציני בחוק לפגוע באותן נשים שבאמת זקוקות להגנתו, ולכן יש להוקיע כל שימוש פוליטי וכוחני בחוק שכשלעצמו הינו דרקוני ונולד כי הגברים נרדמו בשמירה.
שנים התלוננו על הפלייה בשל מצבים ביולוגיים שבהן נשים יעילות פחות בעבודתן. דרשנו שיתחשבו במצבי הרוח ומגבלות שמלווים הריון ומחזור חודשי, ואף זכינו במאבק. גברים משרתים במילואים עד גיל 45, כאשר רוב הנשים משתחררות ממילואים מיד עם נישואיהן או לידת הבן הבכור.
במקביל אנו מסרבות להכיר בכך שגם גברים מונחים ביולוגית בזמנים שונים בחייהם כך שבעוד הצעירים עסוקים בחיזור על-מנת למצוא בת זוג, המזדקנים עוסקים בניסיונות להשיב לעצמם את נעוריהם. אישה המשתמשת בשפה מבלבלת (שפת גוף או שפה מילולית) עלולה להתפרש בדרך שונה משהתכוונה, גם אם כוונותיה טהורות, והן לא תמיד כאלה. בואו נלמד את עצמנו ואת בנותינו להיזהר בשפתנו נדאג לכך ששפת הגוף שלנו תהיה ברורה, וכך גם הלשון בה אנו משתמשות, וגם אם הובנו שלא כראוי בית משפט אינו בהכרח הדרך לפתור את הבעיה.
תסלחנה לי חברותי למין הנשי, כל אישה מתמודדת במשך חייה עם ניסיונות חיזור כאלו ואחרים מצד הגברים שסביבה. האם היינו רוצות שגברים יחדלו לחזר אחרינו? העובדה שיצרנו חברה מעורבת מזמנת לגברים גירויים מצד נשים שאינן בנות זוגם, אשר בחברה מסורתית בה האישה כלואה בבית - אינם קיימים. האם לשם אנו חותרות לחזור? האם נעדיף הפרדה מינית כמו בחברה החרדית או אולי רעלה המסתירה כל טפח, אכך שימנע כל קשר שוויוני בין המינים?
אולי נלמד את עצמנו ואת בנותינו כיצד מגדירים פרטיות מבלי שנחיה מאחורי מחיצות. וכן, פרטיות אינה זכותה של האישה בלבד, גם לגבר זכות לפרטיות ויש לכבד את רגישותו לשפת הגוף שלנו, ללבוש ולשפה המדוברת. אם לא נלמד לכבד זאת, במוקדם או במאוחר "נזכה" במחיצות שהסרנו בעמל רב.
לידיעתכן, בארה"ב ובמדינות מערב נוספות, חוזרים אל בתי הספר נפרדים לבנות ובנים. המחקרים מראים שהתוצאות הלימודיות טובות בהרבה מאלו שבבתי ספר מעורבים והאלימות נמוכה בהרבה. האם אין זה מלמד על כך שנשים לא ממש ניצלו לטובה את החופש שקיבלו?
כמי ששייכת לאותן נשים שעבדו קשה כדי להגיע למעמדן, אני קוראת לכן ולכם להצטרף לשינוי החוק ושינוי הגישה מענישה לחינוך וסיוע ע"י גישור ולא בית משפט. הדרך לקידום ושיפור המצב היא ע"י אמנה חברתית שבה יהיה מקום לגישור בין המינים ולא מלחמה בין המינים.

תאריך:  31/08/2006   |   עודכן:  31/08/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בחזרה לימי הביניים
תגובות  [ 24 ] מוצגות  [ 23 ]  כתוב תגובה 
1
הפסקנו להעסיק נשים מהחשש
אייל.ב  |  31/08/06 12:53
2
חומר למחשבה
עינת ארליך  |  31/08/06 12:57
3
חד-משמעי יתר על המידה
ד"ר נירה אבן  |  31/08/06 12:58
4
תוקפני אבל צודק
עו"ד משה ירון  |  31/08/06 13:02
5
זהירות, סיכול פוליטי ממוקד
עורית בוגר  |  31/08/06 13:04
 
- את צודקת 100%
משפטנית  |  31/08/06 13:54
6
לדעתך לא צריך להעמידם לדין???
אתי רשף  |  31/08/06 13:14
7
קצב זה נראה כמו להפיל פוליטקאי?
ד.פ  |  31/08/06 13:17
8
בתי ספר נפרדים?
מורה-ת"א  |  31/08/06 13:57
 
- אתה נאור ומתקדם. לכן אצלך
פנחס  |  31/08/06 19:52
9
מה הקשר לסיכון הישגי הנשים?
עמליה דגן  |  31/08/06 14:04
10
אסור לזלזל במעמד האישה
נימני  |  31/08/06 14:17
11
לא מסכימה עם רוח הדברים
י.ק  |  31/08/06 14:45
12
יש גברים בגו
מומחה לנשים  |  31/08/06 15:20
13
תגובת המבקרים 12 מוצגות 12. האמנם? ל"ת
-יופיטר  |  31/08/06 16:36
 
- כן-לא מסכים עם התוכן
חנוך ד.  |  31/08/06 22:58
14
הסך הכל של המאמר הבזוי הזה הפסבדו
-רפי  |  31/08/06 17:09
15
אכן כך הם פני הדברים
דיוגנס  |  31/08/06 17:54
 
- חזון אחרית הימים...בלי גברים?
ליאון-חיפה  |  31/08/06 23:02
16
So correct--WAY TO GO ל"ת
AMR  |  31/08/06 19:03
17
יש דברים בגו
דמוקריטוס  |  31/08/06 23:16
18
זה טוב או רע?
איתן שמידט  |  1/09/06 17:55
19
לא נרדמנו בשמירה
הנרי  |  27/12/16 04:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
צפה ועולה השאלה אם אולמרט בעצם איננו משחק כאן על זמן. במילים אחרות, השאלה היא האם אולמרט איננו מנסה למשוך העניין עוד כמה ימים, עד שהשופטת ביניש תקבל לידיה את נשיאות בית המשפט העליון, ואז הוא יפנה אליה כדי שתכונן ועדת חקירה ממלכתית
אברהם שרון
בהפגנה שתיערך מחר בתל אביב בנושא החטופים השבויים, על יוזמיה, על מארגניה ועל כל משתתפיה למקד את זעקתם, לזקק ולתמצת אותה לקריאה רמה, צלולה וברורה, אל ראש הממשלה
עו"ד משה גולדבלט
ההחלטות המדיניות לפתוח במלחמה וההחלטות על דרך ניהולה, גם אם היו מוטעות לחלוטין, נמצאות בתוך "מתחם הסבירות". אין לאפשר לבית המשפט העליון, או לשופט אחר, בראשות ועדת חקירה לפסוק בנושאים אלו
עו"ד אברהם פכטר
הפגנת אנשי המילואים - מובנת, ראויה ומכובדת. התייצבות אנשי המילואים בתקשורת לפי חטיבות וגדודים, תוך ציון הדרגות, יש בה טעם לפגם
משה קלוגהפט
המלחמה הזו מצטרפת לסינדרום השתיקה המתמשך. את שירי המחאה שיצאו בשנים האחרונות גם טרומפלדור היה יכול לספור באצבעותיו - על שתיקת האמנים במלחמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il