X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדיניות שרת החינוך להרחבת תשתית החינוך הממלכתי היא אולי ראויה, אך השיטות לגמרי לא ראויות משטרת מוחות המונעת אוכל ולימוד מילדים שלא מתיישרים, זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים כאן
▪  ▪  ▪

עם רוח גבית מבית המשפט העליון באמצעות "גאון" השופטים מישאל חשין, ועל בסיס פסקי הדין גני חב"ד וילדי בית"ר עילית, מנסה שרת החינוך, יולי תמיר, לפגוע בשוויון התקציבי בין זרמי החינוך השונים.
כן, לממשלה מותר שתהיינה מגמות, מותר לה ליצור אי שוויון לכאורה, על-מנת לתקן אי שוויון אחר גדול הרבה ממנו (למשל אפליה מתקנת בהעסקת נשים), אך אסור לממשל ליצור כזה אי שוויון מסיבות של פער אידיאולוגי בין פלחים שונים בחברה.
כן, לממשלה מותר להגדיר ספים לקיומם של מוסדות חינוך, להתנות את הקמתו של מוסד חינוכי בספים מספים שונים, ואם לא יעמוד בהם, ייאלץ לסגור את שעריו, אחרת יינעלו השערים ע"י גורמי החוק.
ודאי שיש קריטריונים בטיחותיים, שמחייבים רישוי שכזה, ודאי שהמבנה עצמו מחייב רישוי, וככל שהחברה הישראלית תצליח לחוקק חוק המחייב אותם ספים לקיומם של מוסדות חינוך, וככל שחוק כזה יעמוד במבחנו של בית המשפט, וככל שמנגד תהיה הקפדה על חוק לימוד חובה, אשר יחייב לימודים רק במוסדות המורשים, אזי תוכל הממשלה להוציא לפועל את רצונה הלגיטימי לממלכתיות הלימוד היסודי.
אך כל עוד אין חקיקה כזו, ואם היא קיימת, איננה נאכפת, לא ניתן בשום פנים ואופן להפלות תלמיד על תלמיד, דתי, חילוני, יהודי, ערבי WHAT EVER.
כן, בית המשפט נתן לכך אישור. אפילו בקשה לדיון נוסף אשר נדונה על-ידי בתו הרוחנית של השופט חשין, כבוד השופטת ביניש, נדחתה. אבל באמת מי צריך חברי כנסת, שרים ושופטים על-מנת להבין שזכותם של כל הילדים, בייחוד בשכונות מצוקה, הן שוות, גם ליום לימודים ארוך, גם לארוחה חמה. הקיבה של הילדים והצורך שלהם לשהות בסביבה לימודית יותר שעות אינה מבדילה כלל אם הילד חובש כיפה או לא, ואם חצאית היא מתחת לברכיים או מתחת לפופיק.
מפליא איך אנשים, לכאורה ליברלים, לכאורה עם ראש פתוח ודעות פתוחות, מכניסים עצמם לאפלה מוחלטת, מחזירים אותנו לחשכת ימי הביניים עם החלטות על בסיס של הפרדה גזעית בין דתיים לחילוניים, בין חרדים לדתיים, בין אגודה ובין החרדים הלא מפלגתיים, בין ערבים לבין שאינם ערבים.
יולי, קצינת החן שלנו מאום חשיבה, קרה לך משהו, קרה לך משהו מאד מאד מאכזב מאז היית חלק בלתי נפרד מהמחאה על סיאוב השלטון, על השחיתות, על החלטות בלתי מוסריות, ואנחנו עומדים ותמהים, גם אחרון המוהיקנים התקרנף ונותרנו יתומים.

תאריך:  01/09/2006   |   עודכן:  01/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיולי תמיר לאחד בספטמבר
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יולי ספטמבר רגישה לסיאוב הזולת בלבד ל"ת
הניה  |  1/09/06 16:39
2
מקוה שאחרי הבחירות גב' תמיר תחזור
מזרחן  |  1/09/06 18:43
 
- מקווה שתפסיק לקשקש ל"ת
מערבן  |  1/09/06 20:46
 
- אין יותר מרכז פרס לשלום, הלך פייפן
אפרי הלפרין  |  2/09/06 06:46
3
שרת החינוך שלא עושה כלום למען חינוך ל"ת
ארתור שרמן  |  2/09/06 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
היינו משיבים לאויבינו באותה שפה שהם מדברים. היינו מכריזים שחיזבאללה (מפלגת אללה) זה בעצם חיזבאשייטאן (מפלגת השטן) ונאסראללה הוא, לאמיתו של דבר נאסראשייטאן. היינו מספרים את זה לקהל ההתייחסות שלו ומזהירים אותם מפני הסכנה שהאיש הזה יוביל אותם בדרך השטן, דרך המוות והחורבן
שמואל קופר
אם ארגוני הטרור מצליחים לחטוף חייל, אין הדבר שונה מהצלחה להרוג חייל. צריך להצטער על מותו וללמוד לקחים כיצד למנוע מוות נוסף במקרה והוא נגרם כתוצאה מטעות. באותה מידה צריך להצטער על חטיפת חייל וללמוד את הלקחים, אבל בשום פנים ואופן לא לצאת מן הכלים בצורה לא נורמלית ולשלם מחיר שערורייתי
יניב רוזנאי
סוגיית עונש המוות היא סוגייה שמעוררת הדים בכל העולם. נראה כי הגיעה העת לדיון ציבורי מקיף גם אצלנו, עם הצעת החוקה של ועדת חוקה, חוק ומשפט
נרי אבנרי
תדע כל אם עברייה: מול אינטרס של פוליטיקאי - כל האינטרסים בטלים! מותר לשקר, לרמות, לגנוב מאוצר המדינה, לצ'פר חברים - בעצם, מותר הכול. במקרה הכי גרוע, יהיה מי שיחקור, אח"כ יעביר את התיק ליועץ המשפטי, ואם זה לא ביבי, חוקרי המשטרה משחקים אותה חלזונות. ואם ממש לדייק, אז "חיל-זונות"
פרופ' משה שטרנפלד
מדוע יש "קריזים" וכיצד ניתן למזער את תופעות הלוואי של הגמילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il