X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נסראללה ממולח, גם הוא קלט כי מדינת ישראל מתנהלת על-ידי יועצי תקשורת, אדלרים וארדים, שכל מטרתם להנציח את שרידותה של חבורת האולמרטים היהירה והמטופשת שבראשות ממשלת ישראל
▪  ▪  ▪

ראינו בטלוויזיה את העצרת למען שחרור השבויים בכיכר העיריה בתל אביב. לאחר יומיים של מאמץ תקשורתי, שכלל פרסומים במדיה על כל צורותיה, שלטי ענק בצמתים הראשיים והכרזות הזדהות, נחלה העצרת הצלחה.
השתתפו 40,000 איש, אבל לא משנה הכמות, צריך להבין כי מדובר כאן בספין של יועצי תקשורת מבית היוצר של "ניצחנו במלחמה", כפי שטען ראש הממשלה בשבוע הראשון של המלחמה.
לעצרת יש שתי מטרות, הראשונה להסיט את האש המוטחת בראש הממשלה אולמרט וקוראת לו להסתלק, השנייה היא להכשיר את דעת הקהל לשחרור מספר גדול של מחבלים בתמורה לחטופים.
למה אם כך יצאנו למלחמה? אפשר היה לערוך את העצרת כבר לפני חודשיים, להביא נואמים וזמרים ולבצע חילופי שבויים כבר אז. לא היה צורך להכריז כי המלחמה היא כדי לשחרר את החטופים ולשלם ב- 180 הרוגים ובאלפי פצועים ובנזק אדיר לרכוש.
אם היתה קצת תבונה בקודקודם של פרץ, חלוץ, אולמרט וחבורתם, והיו רוצים להצטייר כמנצחים, גיבורים וגם חכמים, אזי בנאום הניצחון של נסראללה בפני ההמונים בבינת ג'בייל לאחר שחרור השבויים, היו מורים לחיל האויר לשלוח מזלט טורף קטן או מטוס f-16 גדול, ישר אל בימת הניצחון שעליה נאם השהיד נסראללה. ותעלוזנה הבתולות.
כל מי שבחר בבחירות האלה "קדימה" חייב להפנים כי בחר למעשה משרדי פרסום ועיצוב דעת קהל. לא ממשלה.
נאום החארטה של נסראללה
לכל שואבי ההנאה מהנאום של נסראללה, נא לצנן את ההתרגשות. נסראללה ממולח, גם הוא קלט כי מדינת ישראל מתנהלת על-ידי יועצי תקשורת, אדלרים וארדים, שכל מטרתם להנציח את שרידותה של חבורת האולמרטים היהירה והמטופשת שבראשות ממשלת ישראל.
מקומו של נסראללה מובטח. הוא לא זקוק לשם שרידותו לספינים נוסח אדלר הוא מייצר אותם אצלנו. איך אמר חלוץ? נדע כשננצח... ומשום מה אף אחד בישראל לא מרגיש שממש ניצחנו.
בעקבות הנאום, מקווה נסראללה לקבל שקט תעשייתי, זוהי ליטרת בשר חסרת משמעות מבחינתו אך לא תסולא בפז מבחינת האולמרטים. בחסות ה"תבוסה" שלו, יצליח לשקם את חיל הטילים שלו, להזרים כוחות חיזבאללה לדרום, לשקם את צבאו בשקט ולהתכונן לעימות הבא.
נאום התבוסה הוא המנוף של נסראללה למלחמת לבנון השלישית. בחסות הנאום של נסראללה ימכרו לנו את אולמרט כפופאי, את עליזה כאוליב, ובאותה נשימה את פרץ כפלוטו, ואת חלוץ כסופרמן.
כמה חבל שבישראל שולטת כיום ממשלה שמוכרת לנו תבוסה בטעם ניצחון, כמו שמוכרים במבה בטעם ברביקיו או מילקי בטעם תות שדה.

תאריך:  03/09/2006   |   עודכן:  03/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציניות במיטבה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מי מימן את העצרת?
איציק ב  |  3/09/06 09:58
2
שטויות במיץ עגבניות. אתה טועה בגדול
יהודה דרורי  |  3/09/06 12:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אילן נשרי
בשעה שכולנו הפכנו לפרשנים ויודעי דבר, מבינים יותר או לפעמים הרבה יותר, אולי הגיעה השעה שננסה והפעם אולי קצת אחרת ולא ממעמד של המומחים היודעים הכל, להקשיב, לדבר ובעזרתו של הבורא, נבין יותר לעומק ובאופן הרבה יותר רציני ויסודי אם ניתן, או אולי כבר לא, את השכנים בסביבה
דורי גרוסמן
ניר קורן, מלוחמי חטיבת אלכנסדרוני שלחם בלבנון, מאשים את ראשי מערכת הביטחון ברשלנות פושעת בהיערכות למלחמה    מזהיר מפני אי התגייסות אנשי המילואים, אם לא יחול שינוי משמעותי בצה"ל
יואב לוין
יש לומר זאת בקול רם: האנשים במדינה הזו מבינים רק שני דברים: כוח וכסף. כסף אין לנו לעניים ולשכבות הביניים. אולי סוף כל סוף יהיה לנו - להמונים - כוח! אין לנו יותר מה להפסיד, אלא את האזיקים שעל ידינו. האם אפשרי להיפגש בכיכר "בשש אחרי המלחמה"?!    כמה הגיגים על דוח העוני
עו"ד יוסי דר
אריה אבנרי
מכתב שלישי אל ראש הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il