X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם נסכם: אז עדיפה בעיניך הנהגה כושלת, עיוורת, כשאחד מהם "טיפש", והשני - עננה פלילית מלווה אותו באשר ילך. מה אני אגיד לך אמנון, נסראללה מת עליך
▪  ▪  ▪

כמו רבים, גם אני קראתי את מאמרך "והטיפש הזה הוא שלי" (Ynet / 27.8.06). קראתי ונדהמתי. אני בטוח, שאילו חיברו אותך לפוליגרף, והיית נשאל: האם אתה חושב את עצמך לדמוקרט? היית משיב בחיוב, והמכונה היתה מאשרת, שאמת בפיך. אבל אתה לא, אמנון. מפני שאזרח עם אוריינטציה דמוקרטית מובהקת, לא פוסל, ולא נבהל מחילופי שלטון. אין דבר כזה דמוקרטיה בלי חילופי שלטון.
אילו זה היה תלוי בך (וביורם קניוק, ועידן לנדן), חילופי שלטון בישראל לעולם לא היו מתרחשים. (דוגמא:) בזכות טיפוסים כמוך, השמאל שהביא עלינו את אסון יום הכיפורים ב- 73, ניצח בבחירות ב- 74. שים לב מה יש לך לומר על ההנהגה הנוכחית: "גם אני לא צריך ועדת חקירה ממלכתית, כדי לדעת שכשלו". ואם יש מי מקוראיך, שתהה לסיבות הכישלון, יש לך הסבר: מדובר ב"צוות הלוקה בעיוורון".
עכשיו נחבר את שתי הקביעות שלך, ונקבל "צוות הלוקה בעיוורון", עם רקורד מוכח של "כישלון". מילים שלך. על הראשון (אולמרט) לא אמרת שהוא מושחת, למרות שאתה יודע, אבל על השני קבעת שהוא "טיפש". וזה האיש שעזרת בשיווקו. אם נסכם: אז עדיפה בעיניך הנהגה כושלת, עיוורת, כשאחד מהם "טיפש", והשני - עננה פלילית מלווה אותו באשר ילך. מה אני אגיד לך אמנון, נסראללה מת עליך.
ואם יש מבין הקוראים כאלה שהגבות שלהם מזדקפות, אתה מספק הסבר: האלטרנטיבה. סילוק ההנהגה העיוורת, הכושלת, והמושחתת, עלול להביא עלינו (תחזיקו חזק!) את נתניהו וליברמן. לקיחת אחריות בעיניך, בנסיבות האלה - אסורה. תעודת הביטוח של האחראים לכישלון היא: נתניהו וליברמן. "לא בלב שלם אני עושה את זה", אתה כותב, "ולא מאהבת מרדכי". אמנון היקר, אתה איש שונא שגאה בשנאתו, ומטפח אותה, משל היתה ערוגת פרחים נדירים.
אני מניח שלא תחלוק עלי אם אגיד, שאלוהים מחלק את האיכות, במנות משתנות. אולי ההנהגה הנוכחית, פחות איכותית מהמנהיגים שאתה שונא? חשבת על זה? נניח שבעוד שנה-שנתיים, מדינת ישראל תיכנס לעימות נוסף עם החיזבאללה והסורים - הרי זה מה שאנחנו שומעים - ונניח שאת הסיבוב הבא ינהיגו מי שאתה מכנה "הצוות הלוקה בעיוורון". מה תגיד אם יתרגש עלינו אסון גדול יותר? לא ידעתי?! תמכתי ב"הנהגה עיוורת", בגלל שאני שונא את ביבי?
אילו השנאה לא היתה מדריכה אותך, קרוב לוודאי שהיית מכבד את מי שהזהיר מפני הסכנות, וצדק, ומכבד פחות את מי שמכר לנו אשליות סוציאליסטיות - וטעה. יתכן אפילו שהיית כותב מאמר שהכותרת שלו היתה: "סליחה ביבי". ולו בשל ההתנפלות העדרית עליו, בגין הניסיון שלו לעורר אותנו מאשליות מדיניות. אני מניח שגם אתה - כמו רבים - צרחת בסלון הפרטי שלך, כשדיוקנו של ביבי נשקף מהמרקע: "אל תהלך עלינו אימים".
בנית לך בדמיונך, מזרח-תיכון אדום. סוציאליסטי. כתבת על זה מחזה בכיכובם של עמיר פרץ ואהוד אולמרט. לפי הטקסט, אחרי שחוק אלף דולר שכר מינימום היה עובר, אולמרט היה צריך לעקור מבתיהם עוד עשרות אלפי יהודים. חבל שנסראללה, חאלד משעל ומחמוד א-זהאר, חירבשו לך את ההצגה. תמיד אלה מקלקלים. היית בטוח שיעדיפו להתרווח בכורסאות המרופדות ביציעים, וייהנו מהמחזה. מה שלא הפנמת הוא, שהם שחקני אימפרוביזציה. וטקסטים כתובים מעוררים אצלם שאט נפש. רצית אדום סוציאליסטי והם נתנו לך אדום מזרח תיכוני.
מה שעצוב כאן, הוא הכישלון שלך בחיזוי המציאות. ומי שלא מאבחן במדויק את המציאות, לעולם יציע תרופה לא מתאימה. הכישלון הזה, במיוחד אחרי קריסת אוסלו, היה צריך להעיק עליך, והמועקה היתה גוזרת עליך קצת צניעות.
בניגוד לך, שותפך למאמץ השיווק של פרץ (גם הוא מחזאי כמוך) יהושע סובול, הודה שהתפכח. בראיון שנתן ליואב גרינברג, אמר: "המציאות טפחה על פני, ואני מקווה שהיא טפחה על פניהם של רבים מעמיתי למחנה השמאל" (ידיעות-אחרונות / 27.7.06). אני מניח שהוא התכוון גם אליך. ועוד מאותו ראיון: "אני מוצא שדעותי היו מבוססות על משאלות לב" (בימין קוראים לזה אשליות).
ואם אצל סובול, משאלות לב גיבשו את הטעות, הרי שאצלך השנאה לימין דפקה לך את ה"אנטי וירוס". חבל, אנחנו אוהבים לראות את התוכנית שלך בערוץ 10. ואם עוד פעם תציג נוכלים, ומושחתים- נדע שה"אתרוג" אולמרט (בזכות ביבי ואיווט), נהנה אצלך מחסינות. והוא בכלל ערבה.

תאריך:  03/09/2006   |   עודכן:  03/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מאמר תשובה לאמנון לוי
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לבזבז 640 מילה כתשובה לאמנון לוי ? ל"ת
לכלכת בגדול  |  3/09/06 10:34
2
מילים כדורבנות - כל הכבוד ל"ת
קורא ותיק  |  3/09/06 11:49
3
מי זה בכלל אמנוןלוי ולמה לכתוב עליו ל"ת
נעמן  |  3/09/06 11:49
4
נרי כפסבדו-דמוקרט ופרחח פוליטי מצוי
גדעון אבי-גיא  |  3/09/06 12:08
5
תגובה לגדעון אבי גיא
איציק לופדיה  |  3/09/06 13:07
 
- העם הוא זה שבוחר בחכי"ם--ובממשלה ל"ת
כל 5 שנים לא כל יום  |  3/09/06 18:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבי גולדרייך
נסראללה ממולח, גם הוא קלט כי מדינת ישראל מתנהלת על-ידי יועצי תקשורת, אדלרים וארדים, שכל מטרתם להנציח את שרידותה של חבורת האולמרטים היהירה והמטופשת שבראשות ממשלת ישראל
אילן נשרי
בשעה שכולנו הפכנו לפרשנים ויודעי דבר, מבינים יותר או לפעמים הרבה יותר, אולי הגיעה השעה שננסה והפעם אולי קצת אחרת ולא ממעמד של המומחים היודעים הכל, להקשיב, לדבר ובעזרתו של הבורא, נבין יותר לעומק ובאופן הרבה יותר רציני ויסודי אם ניתן, או אולי כבר לא, את השכנים בסביבה
דורי גרוסמן
ניר קורן, מלוחמי חטיבת אלכנסדרוני שלחם בלבנון, מאשים את ראשי מערכת הביטחון ברשלנות פושעת בהיערכות למלחמה    מזהיר מפני אי התגייסות אנשי המילואים, אם לא יחול שינוי משמעותי בצה"ל
יואב לוין
יש לומר זאת בקול רם: האנשים במדינה הזו מבינים רק שני דברים: כוח וכסף. כסף אין לנו לעניים ולשכבות הביניים. אולי סוף כל סוף יהיה לנו - להמונים - כוח! אין לנו יותר מה להפסיד, אלא את האזיקים שעל ידינו. האם אפשרי להיפגש בכיכר "בשש אחרי המלחמה"?!    כמה הגיגים על דוח העוני
עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il