X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
משום מה מרשים לעצמם הרבה מחברי הכנסת הערביים דברים שחברי כנסת יהודיים לא היו מרשים לעצמם. יש הבדל בין להעביר ביקורת לגיטימית על התנהלויות שונות, ועל שגיאות שעושים חדשות לבקרים, ובין לעשות בעליל דברים הפוגעים בבטחון המדינה
▪  ▪  ▪

שוב ושוב אנו מתבשרים על פעילויות שונות של חברי כנסת ערביים, פעילויות העוברות על חוקי המדינה, התבטאויות מלאות שטנה והסתה, ונשאלת השאלה: איזה עוד מדינה מתוקנת היתה מאפשרת לנבחרי ציבור להביע דעות ולעשות פעולות הפוגעות בבטחון המדינה במקרה הטוב, והמערערות את הבסיס לקיום המדינה במקרה הרע?
מה שמרשים לעצמם הח"כים הערביים הוא ממש בלתי נתפס. הם נבחרו לכהן בכנסת של מדינת ישראל, אך הם פועלים ומדברים כאוייבים מובהקים של המדינה, כאלה השואפים לראות בחורבנה.
הם מקבלים משכורת מקופת המדינה, הטבות שונות ומשונות הממומנות מכספינו, כספי משלמי המסים, והם מייצגים את הציבור הערבי, שלא כולו מלא שנאה ושטנה, ולא כולו שואף לראות בחורבן המדינה. הרבה מאזרחיה הערביים של המדינה היו רוצים לחיות כאן בשלום ובאחווה מתוך כיבוד הדדי של החוק הישראלי.
משום מה מרשים לעצמם הרבה מחברי הכנסת הערביים דברים שחברי כנסת יהודיים לא היו מרשים לעצמם. יש הבדל בין להעביר ביקורת לגיטימית על התנהלויות שונות, ועל שגיאות שעושים חדשות לבקרים, ובין לעשות בעליל דברים הפוגעים בבטחון המדינה ולבקר מדינות אוייבות כאילו היו הן ידידות של ישראל.
ידוע לכל כי סוריה היא מקור כל הרעה, שלוחה של אירן, וכל מטרתה היא להשמיד אותנו. ולמרות כל זאת, מרשים לעצמם חברי הכנסת לנסוע לשם כאילו מאום לא קרה, כאילו אין השתלטות של סוריה על לבנון, כאילו לא אפשרה סוריה לחיזבאללה להצטייד בתחמושת וליצור מדינת טרור רק בכדי לפגוע בנו, כאילו לא הסתיימה זה מכבר מלחמה עקובה מדם.
הגיע הזמן שנבחרי הציבור הערבי יחליטו מהי הנאמנות שלהם. איני יודעת אם הם נשבעים אמונים למדינה כאשר הם נבחרים. אם הם נשבעים אמונים, עליהם לקיים את השבועה הזו ולא להפר אותה.
אם הם אינם נשבעים, יש פה פגם חמור, וצריך לחייב אותם להישבע למדינה בכנסת שלה הם מכהנים, ולהתחייב לשמור לה אמונים, ולא לכל גוף אחר.
העובדה שהלאום שלהם הוא ערבי אינה מאפשרת להם לבגוד במדינת ישראל. מובן שצריך לתת לאזרחים הערביים של מדינה ישראל זכויות כמו לכל אזרח אחר. אין כאן כל שאלה, ואם יש כשל בעניין הזה ויש הפרה של זכויותיהם, צריכים הח"כים הערביים לפעול בעניין בכל החומרה ולייצג נאמנה את הציבור שבחר בהם. אבל מכאן ועד הפרת החוק ועד הסתה, המרחק רב מאוד.

תאריך:  10/09/2006   |   עודכן:  11/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאמנות כפולה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הממשלה מטורפת שהיא מסכימה להתנהגות
ז'וז'ו  |  11/09/06 09:20
2
זו אינה נאמנות, ובטח לא כפולה ! ל"ת
איינשטיין  |  11/09/06 11:05
3
היתכן שהשנאה, ההסתה והפרת החוק...
חנני  |  11/09/06 12:00
4
אין אכיפה ואין זריזות בתגובה
אריה דרוקמן   |  11/09/06 13:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
המבוטח נענה לבקשת חברת הביטוח והלך לבדיקת פוליגרף, אולם ללא הסכמה לכך שתוצאות הבדיקה תכרענה את גורל תביעתו. האם רשאית חברת הביטוח להגיש את תוצאות הבדיקה לבית המשפט כחלק מראיות ההגנה? את התשובה נותנת השופטת מיכל ברק נבו, מבית משפט השלום בתל אביב
מוטי פלד
המסקנה שלי, נושא מאגרי המידע הוא חומר נפץ חברתי שעלול להתפוצץ לנו בפרצוף מוקדם מכפי שאנו חושבים, לכאורה איש אינו מתייחס לחוקים הנוקשים כביכול על איסור שימוש במאגרי מידע, ככל שידוע לי (וישכילו אותי יודעי דבר) איש עדיין לא נענש ענישה קשה ומרתיעה בגלל שימוש לא חוקי במאגרי מידע
הרב אורי עמוס שרקי
דווקא הנפילה המוסרית הגדולה והכשלון הצבאי, הביאו להעלאתה של השאלה המוסרית על שדה הדיון הצבורי. מהו מוסר יהודי? האם יש לנו מסר עבור האנושות? השאלות האלו מתחילות להיות נידונות באופן צבורי, ולא עוד אלא שהן הופכות להיות חלק מן החקירה של המלחמה הזו
טל רבינוביץ'
הפכנו למפונקים במלחמה מפונקת מול "צְבא" החיזבאללה הקטן אשר לא ממש איים על קיומנו, ולא ממש יכול לנו, לא ממש החריב אצלנו, ונדמה לי שאפילו לא ממש איים לפלוש... ובכל זאת העורף שרוי "בטראומה", והעורף סובל מ"חרדה", העורף זקוק "לתרפיה" והעורף "בטיפול"
דודו אלהרר
טוב יעשו גם המשטרה וגם הפרקליטות אם יצניעו את הפרשייה הזאת לעת עתה, ויניחו לנשיא המכהן כיום לפרוש מן החיים הציבוריים בכבוד הראוי לַנשיא המכהן כיום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il