X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ממלאי התפקידים הממלכתיים והציבוריים חייבים לראות בביצוע תפקידם שליחות לאומית עבור הכלל ולכן אנו מצווים לעשות הכל על-מנת שהמוכשרים והמתאימים ביותר (ויש כאלה) ימנו עם הנהגת המדינה
▪  ▪  ▪

ההישגים המרשימים אליהם הגענו מאז הקמת המדינה במספר תחומים, כמו בתחום הרפואה, החקלאות, הטכנולוגיה התקשורת ועוד, כנראה שאין להם אח ורע בשום מדינה אחרת בעולם, בודאי לא במדינות בנות גילנו.
התהילה לה זוכים חברות ונציגים ישראלים בקרב עמי העולם בזכות הצלחותיהם, מחממת את לבנו המתמלא כל פעם מחדש בגאווה של "הם משלנו". אכן, הגענו במהלך תקופה קצרה לתוצרים ראויים לציון ולהערכה רבה!
לצערנו כי רב, לא בכל אנחנו יכולים להתגאות.
אין אנו יכולים להתפאר ובודאי לא לחלק מחמאות (בלשון המעטה) לחלקם של מנהיגנו בהקשר להתנהלות וההתנהגות המיוחסת להם, לכאורה. נהפוך הוא, התחושות שמציפות אותנו חדשות לבקרים בכל הנוגע לחלקם, ממלאים אותנו "בשאט נפש" ובעברית צחה פחות, בגועל נפש.
אלה מתוכם שבמסגרת תפקידם היו אמורים לשרת אותנו, שבפועל כבר מזמן לא "סופרים אותנו" ובמקום למלא את משימתם הם עושים שימוש בכוח שניתן להם על-מנת לעשות כבתוך שלהם.
האם אין גבול לבושה? עד להיכן בדיוק עוד יובילו אותנו? האם לא הגיעו מים עד נפש עד שנצעק כולנו בצעקה גדולה: מספיק!! האם לא נחצו כבר כל הקווים האדומים?! הרי במידה וכך ימשיכו להתנהל ולנהל את המדינה, היכן נמצא כולנו לא בעוד כמה שנות דור אלא בעוד כמה שנים ספורות?! (במידה ואנחנו לא בוגרי חיל הים או אפילו לא השתתפנו בקורס שחייה מתקדמת).
בניסיון לתהות מהן הסיבות לתרבות השלטונית הקלוקלת כל כך, אי אפשר שלא להגיע לתובנה הפשוטה כי המתאימים והראויים לשרת את העם (ויש כאלה) אינם מוכנים להיכנס ל"ביצה הפוליטית" ולכן אלה המכהנים (חלקם לפחות) אינם מתאימים, אך ממשיכים להלחם על-מנת "להיות שם" וסיבותיהם איתם.
ואולי התשובה נמצאת אי שם בניסיון להבנת עברנו? הרי עד הקמת המדינה ישבנו כמיעוט בתפוצות שונות ומשונות סביב הגלובוס ולכן לא היינו צריכים להתנסות בניהול אופרציות כמו למשל, מדינה.
אחד מידידי הקרובים הנמנה עם צמרת המשטרה, סיפר לי פעם כי אביו ניצול השואה שעלה לארץ אחרי שחווה את הזוועות במלחמת העולם השניה, זו שהביאה למעשה להקמת המדינה, אמר לו במספר הזדמנויות כי אסור היה לתת ליהודים לנהל מדינה משלהם, "זה לא יצליח", טען האב, "הם פשוט יאכלו זה את זה".
אין כל ספק כי בין היושבים בארץ המובטחת ישנם מתאימים ואפילו מתאימים מאוד, לנהל את המדינה שנחשבת (ואולי בצדק) לאחת מהמדינות הקשות בעולם "לניהול". אותם מוכשרים כבר הוכיחו במעשיהם ובתוצאות אליהם הוליכו ארגונים בסדר גודל עולמי כי הם ראויים. הם מוערכים ובעלי ערכים, ממוקדים בהשגת המטרות, אינם זקוקים למנעמי השלטון (את הונם האישי כבר עשו), אין הם חייבים לאף אחד כלום ולכן קטן הסיכוי שמשהו או מישהו יצליח להסית אותם מהדרך להובלת השינויים המתבקשים להשגת ומימוש היעדים הלאומיים החשובים, העומדים לפתחה של המדינה.
אז היכן הם? ומדוע הם לא מתייצבים ולמרות כל הקשיים הצפויים להם, תופסים את המושכות ומוציאים אותנו לדרך שתוביל לעתיד טוב יותר לנו ולדורות הבאים?!
הפערים הבלתי מובנים בין היכולות המרשימות בקרב בני ציון מצד אחד, לבין הערכים שאינם עוד ולתרבות השלטונית שמתאימה למדינות העולם השלישי אשר מוליכה אותנו להרס עצמי מהצד השני, הם בלתי נתפסים!
כבר לפני שנים ביצע אגדת הזמר המקומי אריק איינשטיין את השיר "יושב מול הנייר" שמילות הפזמון מתארות יותר מכל את מצבנו הנוכחי ומלוות את התחושות המקננות אצל רבים מאיתנו שנים ארוכות: "הו ארצי מולדתי את הולכת פייפן, שברת לי את הלב לחתיכות קטנות"...
יש לפנות לאותם מועמדים ראויים שיקבלו עליהם בהקדם את האתגר להובלת השינוי, למען עתיד כולנו.

תאריך:  20/09/2006   |   עודכן:  20/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יש עוד סיכוי
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אכן יש למנות אנשים ישרים ומקצועיים, ל"ת
יהודי גאה,  |  20/09/06 19:58
2
אכן יש למנות אנשים ישרים ומקצועיים,
יהודי גאה,  |  20/09/06 20:01
3
צודק במאה אחוז
yonaku  |  20/09/06 22:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם ברוד
כשניתנת לנו הזדמנות להעלות לפני יוצר הכול את משאלות ליבנו, אנו מצביעים על מקור כל ייסורינו ומבקשים את הבקשה הגדולה, שתביא עמה את שאר המשאלות
יהונתן דחוח-הלוי
תנועת החמאס אינה הופכת בהדרגה למפלגה פוליטית - מארגון טרור,הייתה החמאס למפלגת השלטון המוסיפה להחזיק בידיה זרועות טרור - הכרה ישראלית בממשלת האחדות הפלשתינית, וללא הכרה מפורשת בזכות קיומה של מדינת ישראל, עלולה להעמיד את ישראל באתגר ביטחוני ומדיני חמור שבעתיים בעתיד
גרשון אקשטיין
לא ידוע לי אם נקבעו הנהלים המגדירים את יחסי הגומלין בין היועץ המשפטי לבין מבקר המדינה. אך מן הראוי שמבקר המדינה לא יעסוק בענייני חוק ומשפט, ואילו היועץ המשפטי לממשלה לא יעסוק בביקורת
יוסי אש
לפני החגים אנו צפויים למתקפת שיווק אגרסיבית ומתוחכמת שתכליתה להגביר את פעילותינו הצרכנית. חשוב מאד לזכור ששום דבר לא ניתן בחינם, וגם אם דוחים לנו את התשלום בחודשיים, או פורסים את ההוצאה לחמישה תשלומים, הרי בסופו של יום התשלום יגיע
רועי גולדשלגר
האיחוד של גרמניה המערבית הפורחת והעשירה עם גרמניה המזרחית הענייה והקומוניסטית, הוביל לצרות צרורות במערב גרמניה. גרמניה המזרחית הפכה לנטל קשה ביותר על גרמניה המערבית, האבטלה העצומה, המרירות מהתקופה הקומוניסטית, חוסר המערביות ועוד ועוד הובילו את גרמניה המאוחדת למשבר אמון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il