X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא היתה ואין גם עכשיו תחושה נעימה של חג. אין "רון בלב ושיר בפה". משהו עכור, נוגה, חמצמץ, משהו שהותירה כאן המלחמה "האחרונה", נותר באוויר
▪  ▪  ▪

לא "סמסתי" SNS לאנשים, קרובים ורחוקים, באשר הם. שלחתי מייל לאחדים. איחלתי להם שנה טובה ומתוקה. ליותר קרובים הוספתי איור: שופר, או צנצנת דבש, רבעי תפוח קלוף. לשניים-שלושה שלחתי "שנות טובות" בדואר. לכעשרים אנשים טלפנתי ואיחלתי להם שנה טובה על פה. מתי מעט. מעט מאוד.
אנשים לא מעטים שאלו אותי אם שלחתי SMS או אם קיבלתי (אולי, אני לא יודע לזהות SMS...), כאילו עצם העיסוק בשליחתו או בקבלתו הם אות וסימן לחגיגתי את ראש השנה.
היו שהשתאו ואף הביעו את פליאתם על העדר השימוש שלי בטכניקת משלוח האיחול. "אתה יוצא דופן", הטיח בי מישהו, שיידע אותי בעובדה, שמיליוני הודעות-טקסט נשלחות במהלך החג.
קניתי כחמש-עשרה מתנות, תרמתי שמן או קולה או שימורים לחמש עמותות של חסד. עמדתי בתור לקופות בשלוש רשתות שיווק, השלמתי קניות-של-חסד בחמישה מרכולים שכונתיים. טיפה בים, בודדים בעם.
לא היתה ואין גם עכשיו תחושה נעימה של חג. אין "רון בלב ושיר בפה". משהו עכור, נוגה, חמצמץ, משהו שהותירה כאן המלחמה "האחרונה", נותר באוויר, באווירה, כמו הד-ריח של אבק שריפה שטרם נמוג. משהו עצוב: רוח סתיו, ללא יופיה.
אילו התכוונו מיליוני שולחי הודעות טקסט והמקבלים אותן להיות, באמת ובתמים, דוגמה - גם אם לא בהכרח מופת - לאיחוליהם לשנה החדשה, המקום שבו אנו חיים היה מקום נפלא, גן-עדני. הוא אינו כזה. הוא לא יהיה כזה. גם משום ש"מה הן המלים אם לא שתיקה"; גם משום שמעטים בלבד חשים וחושבים, כי מימוש האיחולים מחייב גם אותם לקום ולעשות מעשה, להתאמץ כדי להיות טובים יותר, אנושיים יותר; גם משום שעד שאלמד לאחל לכל בית ישראל הודעת טקסט בנוסח "שנה טובה? זה תלוי גם בך!" ואשלח אותה למיליוני המאוחלים SMS יחלפו עוד אי-אלו שנים...
ואף על-פי כן - שנה טובה!!!

תאריך:  23/09/2006   |   עודכן:  23/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
המילואימניקים המוחים לא מאמינים לוועדת וינוגרד. היועץ המשפטי מני מזוז לא משכנע בהגנתו על העמדת השר חיים רמון לדין. אמן סוג ג' שזה עתה נולד, משמיץ את המדינה, ח"כים ערביים נוסעים למדינות אויב ומזדהים עם אויבינו ואוכפי החוק שותקים. לא פלא שיש המאמינים בממשלה ומדינה אלטרנטיבית
אריק באך
עו"ד יוסי דר
יוסי עבדי
יהונתן דחוח-הלוי
אבו מאזן חוזר ומבטיח שממשלת האחדות הלאומית בהנהגת החמאס תתמתן ותכיר בישראל - האם מדובר בתפנית אסטרטגית במדיניות החמאס או בהבטחות ללא כיסוי אשר נועדו להסיר את המצור המדיני והכלכלי מהרשות הפלשתינית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il