X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו עם של אומללים, שפשוט צריך לרחם עליו. פעם היו שונאים אותנו כי היינו חכמים מדי. אפילו עלילות דם גזעניות ואנטישמיות העלילו עלינו - רק שניפול. כעת, עם הקידמה והתרבות החדשה שלנו כיהודים בארץ אבותינו - הגיע הזמן שהעולם יבין כי איננו זקוקים לשום דבר אחר מלבד הרחמים
▪  ▪  ▪

מישהו יודע מה הקשר בין נועה חביב, נינט, ג'קו, אולמרט, שיטרית, מופז, פרץ, קצב, ו"כוכבים" רבים אחרים בארץ?! למה להעמיס עליכם על החלק האחורי של ראשכם. הנה לפניכם פתרון החידה: הם מצליחנים בארץ של שוטים אומללים.
לפני שכל המומחים לענייני לשון ותרבות יפעילו את קשתם כדי לשלוח בי את חץ התרעלה - אספר בדיוק למה אני מתכוון.
ראו את המסכנה נועה חביב העצורה במשטרת הודו. לא כפרה?! היש מישהו שחושד בה כי באה להודו עם מחסנית ובה כדורים, ללא כלי הנשק - כדי לבצע בה פיגוע?! אפילו ההודים אינם מעלים אופציה כזו. אבל מכאן ועד להימנע מלעצור אותה? בוודאי שימוצו עימה כל ההליכים המשפטיים. חוקים הרי קיימים כדי שנישמע להם. השלטון בהודו אמור לבצע את לשון החוק. אז אל לנו לגלגל עיניים, להביע רגשות זעם, ואולי אפילו להאשים את משטרת הודו באנטישמיות. אבל מה לעשות שאין יודעים בהודו את הסיבה האמיתית לתופעת המחסנית בתרמיל הטיול.
אנחנו עם של אומללים, שפשוט צריך לרחם עליו. פעם היו שונאים אותנו כי היינו חכמים מדי. אפילו עלילות דם גזעניות ואנטישמיות העלילו עלינו - רק שניפול. כעת, עם הקידמה והתרבות החדשה שלנו כיהודים בארץ אבותינו - הגיע הזמן שהעולם יבין כי איננו זקוקים לשום דבר אחר מלבד הרחמים.
כי למה הייתה צריכה נועה חביב לבדוק חו"ח את התרמיל שאחיה החזיר אך לא מכבר מהמילואים? האם לא קל יותר להתנהג כמטומטם חסר אחריות, ולמלא את התרמיל בלי להתייחס אם יש בו מחסנית, טבעת יהלום, או... עקרב?! למה לבדוק? מה קרה?
האם מישהו בדק את תופעת "כוכב נולד"? מישהו בדק מדוע מספר אנשים גרפו לכיסם מיליוני שקלים, ואחרים מוחאים להם כפיים - כאילו ובזה מתחילה ונגמרת התרבות הישראלית? מישהו מבין את התופעה שנינט מחייכת... וגורפת עוד מיליון שקל לכיס? מישהו מבין את הסיבה שג'קו, אדם הזוי לחלוטין - נבחר אחרי קמפיין עטור כספים - להיות המלך העונתי הבלתי מעורער של מדינת ישראל?
מישהו יכול לעשות משהו בעניינו של ראש הממשלה אולמרט, שאחרי שסקר קבע כי יש לו רק 7% תומכים... הוא מאמין שאין בילתו?! מישהו יכול לנתח "דמוקרטיה" כזו?! לא שלא ידענו. לא שלא צפינו. אבל מה זה משנה?! למי איכפת?!
מישהו יכול להבין את מוסד הנשיאות הזה בישראל שאף אחד לא הבין משמעותו לאורך השנים... למרות העלויות הגבוהות באחזקתו... וכיצד קצב "המורם מעם" הזה, התעסק במשך שנים עם צעירות... פלילי או לא?! אבל ליילל בפנינו כי מקיזים את דמו... שיש לו אישה... שיש לו ילדים... שיש לו נכדים... זה האישו. מה איכפת לו שהרס את המוסד המיותר הזה, שהיו שראו בו איזשהו נדבך סמלי נחוץ וחשוב לתרבותנו?!
מישהו נתן דעתו לשרי התחבורה המנופחים תרתי משמע שהוצבו לסרוגין על בטיחות חיינו במלחמה בתאונות הדרכים - ותמיד עסקו אך ורק במניפולציות צבאיות, מדיניות, והישרדותיות?! מישהו ביקש מהם דין וחשבון על עלויותיהם במשרד זה?! בוודאי שלא. כולם נתנו לטלנובלה הזו עם אינסוף פרקים טרגיים להימשך - ובכל הזדמנות... שאלו את "שרי התחבורה" על המצב הביטחוני בגבול ישראל לבנון... ישראל סוריה... ישראל...
אז עם בענייני ביטחון ישראל עסקינן, בפנים וכלפי חוץ - למה ספוגים אנו בכל כך הרבה ועדות חקירה?! לא ועדות למען. סתם ועדות תעסוקה לפנסיונרים שלעולם אינם מאבדים את התקווה לקבל עוד חשיפה - ועדיף עם כמה ג'ובות בכיס...
כי... מי נותן לחיזבאללה להניף דגליו ס"מ מהגבול עם ישראל, לידות אבנים על חיילי צה"ל - והעניין החמור הזה מלווה בבריחת החיילים שלנו ללא תגובה?! לא. אין המדובר באירועים שהתרחשו לאורך שש שנים עלובות, בהעלמת עין ושכל של כל מנהיגינו! אנחנו מדברים על מצב שהיה אתמול, באמצע ספטמבר 2006, חודשיים וחצי אחרי המלחמה הנוראית בלבנון... אחרי 160 הרוגים מיותרים... אחרי שחצי מדינה הופגזה ע"י טילים... והכל אחרי שלא השכלנו להבין כי החטיפה בשנת 2000 תתרחש שוב... וכך היה !!
אז גם היום... אחרי קישקושים של ראש הממשלה לכל רשתות הטלוויזיה... ערוץ 1... ערוץ 2... ערוץ 10... אחרי שטויות מתערבלות באלף מילים, שאומרת שרת החוץ בעצרת האומות המאוחדות, מתרחשת מציאות הזויה ומטורפת לחלוטין: החיזבאללה יורק עלינו, צוחק עלינו, ממשיך לאיים, ממשיך להתגרות, ואנחנו כאילו לא קיימים?!
פעם קראו לזה טימטום. יתכן שלא ידענו לבחור את מנהיגינו. אולי אפילו היינו אדישים. מאוד יתכן כי אפילו דאגנו רק לעגל הזהב. אבל למה לא לקרוא לילד בשמו: אנחנו בסה"כ אומללים!!
נמשיך לטפל בבעיות הפנים שלנו - בדיוק כפי שלא טיפלנו בעבר. נגיע לבחירות מוקדמות נוספות - כשאותם פרצופים עלובים יחייכו אלינו עם מלוא "טוב ליבם"... ונבחר בהם... כי "חייבים ללכת לבחור"...
נגיע לעוד עימות עם אחינו הסובבים אותנו (ובתוכנו) - והשאלה לא תהייה כיצד זה יסתיים... אלא אם נצליח שוב לשרוד את המחדל הנוראי הבא.
נמשיך לצאת לטיולים בסיני - עם או בלי התרעות. לחו"ל - בלי לבדוק אם יש באמתחתנו כדורי רובה ואקדח... ונצא לשביתות רעב - כשאף מנהיג ישראלי לא יספור אותנו ממטר בזמן שהוא מבלה במסיבות הקוקטייל שלו עם נאמניו מלכחי פינכתו.
לא אומללים?! האמת. לא אומללים?!

תאריך:  25/09/2006   |   עודכן:  25/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האומללים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ניסים, רק בשביל המאמר הזה
מעריץ חדש  |  25/09/06 16:37
2
הכותב צודק לחלוטין זה העם לא ההנהגה
מפוכח  |  25/09/06 17:46
3
יותר מדויק: אנחנו עם של מטומטמים
מזרחן  |  25/09/06 19:25
4
פארטאצ'יה אהובתי ל"ת
קישון  |  25/09/06 23:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' דני גור
ההתעסקות הזו בחיפוש אשמים וההתייחסות לנושאים משניים כמו הימ"חים היא חלק מהסימפטומים המאפיינים התמוטטות של החוסן הפנימי של ציביליזציה בהתפוררותה. בטרם הגיעה לגיל 60 מדינת ישראל כבר דקדנטית
דניאל (דני) כהן
בהתאם להלכה והמנהג היהודיים, על שרי הממשלה לנצל את הימים האלו בין ראש השנה ליום הכיפורים, כדי לבקש סליחה ומחילה ולפעול לתיקון תוצאות הצבעתם. לפעול ללא לאות על-מנת להפסיק את הקיצוץ על הקצבאות ולהטיל מיסוי על אגמי ההון של אליטות ההון. הממשלה שואבת מבארות ונחלים חרבים במקום להשתמש במקורות זמינים
גורי גרוסמן
לאחר שטעמו מהתפוח בדבש, ולאחר שכרסם מלאה במטעמי החג, נפל להם האסימון, רעיון מבריק הבהב במוחם הקודח. מו"מ סודי עם סעודיה, לקידום השלום במזרח התיכון. זוהי אג'נדה מעולה, חדשה ועטופה בצלופן, הראויה לכל האתרוגאים באשר הם, נמצאה תרופת הפלא שתייצב את כסאו המתנדנד של ראש הממשלה
ד"ר יובל ברנדשטטר
אמא של נועם איבדה את בנה. הוא נעקד על מזבח השמאל, ושם מת, מוות סתמי ומיותר
רו"ח טארק דיביני
ברשימה זו נביא דוגמאות נפוצות של הוצאות אופייניות לשכירים ואת הטיפול המיסויי בהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il