X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בזמן תקיעת השופר, היינו כולנו נשמה אחת. רחש לא נשמע. ציפור לא צייצה. שלושת אלפים איש עמדו בדממה מוחלטת שעות ארוכות
▪  ▪  ▪

את ראש השנה הזה חגגנו הפעם בשיקגו. שלושת אלפים איש שהתקבצו ובאו מכל רחבי העולם – בין השאר ממאלאווי שבאפריקה, מקולומביה ומקסיקו, מצרפת, גרמניה, הולנד, כל רחבי ארצות הברית וקנדה וכמובן מישראל. התקבצות של נשמות מכל פינה שעל פני הגלובוס, שבאו להתפלל ולבקש על גורל העולם.
היו בהם גם דמויות מפורסמות מאוד, שתמונותיהם מעטרות את הטלוויזיה ואת שערי עיתוני העולם חדשות לבקרים, אך כאן הם ישבו כאחד האדם, בלי לבלוט כלל, וביצעו את עבודתם הרוחנית בשקט, ביסודיות, באהבה ובנכונות.
כבר במטוסים הרבים שבהם טסנו הורגשה התכונה, והדיילים באו ושאלו בתמיהה מהולה בהערצה: "מהו הספר הזה שאתם קוראים בו? האם זה ספר קדוש?"
הם התכוונו כמובן לספר הזוהר, שאיש מאתנו אינו עוזב את הבית בלעדיו. את שעות הטיסה הארוכות אנו מנצלים כדי לקרוא בו ולהתכונן לראש השנה, כדי שהכוונות שנעשה בזמן תקיעת השופר תהיינה נכונות, כדי שנוכל למחוק את העוונות שצברנו ולמלא במקומם אנרגיה חיובית של אהבת חינם.
המלון הממוקם על גדות אגם מישיגן היה גדול ומפואר, וכל אחד מאתנו התמקם בחדרו לשעות מספר, עד שתגיע השעה הגדולה. הפעם חגגנו את ראש השנה בצורה שונה במקצת – תוך שילוב של סדנאות שעזרו לאנשים לבדוק בתוך עצמם ולראות מה בדיוק הם צריכים לתקן, אלו רגשות תקעו אותם בשנה הקודמת, אותם הם צריכים לכוון למחוק בזמן תקיעת השופר.
היו אנשים שקמו וחלקו את מצוקותיהם בפני הרבים, בצורה אמיצה מעוררת התפעלות. האנשים שבקהל ישבו ובכו, מכיון שהמצוקות היו כה רבות, וכה משותפות לכולנו. מי מאתנו לא חווה בימי חייו, בילדותו או בבחרותו או מאוחר יותר, סוג זה או אחר של כאב נפשי שנבע מסיבות שונות.
לאחר מכן, בזמן תקיעת השופר, היינו כולנו נשמה אחת. רחש לא נשמע. ציפור לא צייצה. שלושת אלפים איש עמדו בדממה מוחלטת שעות ארוכות, מקשיבים בדריכות, בשקיקה, בעיניים עצומות, לתקיעות השופר, מאה ואחת תקיעות, שכל אחת מהן מכוונת למחוק סוג אחר של עוון.
הרגלים לא כאבו, העיניים לא צרבו, הראש עבד, הלב פעם, וכולנו השקענו את כל יישותנו ברצון העצום לשנות את גורל העולם אחת ולתמיד, בתשוקה לעזור לרב שתקע בשופר לבצע את מלאכתו בצורה הטובה ביותר בכך שנהיה באחדות, בנשמה אחת.
התעלות הנפש היתה עצומה, וכל אחד מאתנו יצא בהרגשה שהפעם נפתח איזה פתח ביקום, פתח שדרכו תוכלנה תפילותינו לחדור השמיימה, ושבאמצעותו תורעפנה עלינו ועל כל העולם ברכות הבורא.

תאריך:  27/09/2006   |   עודכן:  28/09/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
צבא מנצח אינו נסוג מעמדותיו שלפני המלחמה. הוא גם אינו נוטה להחזיר שטחים שכבש תמורת הבטחות-שווא
רפי לאופרט
מבחנו של מנהל, כמבחנו של מפקד, הוא במבחן התוצאה, בעמידה ביעדים; במלחמת לבנון השנייה כשלו בניהול ובפיקוד הן הדרג המדיני הבכיר והן הדרג הצבאי הבכיר. התוצאה המתבקשת: עליהם לפרוש ולהניח לאחרים לתקן את הנזקים שגרמו
שלמה בלס
מבארכ רואה איפוא את הגרעין כמנוף לשדרוגה מחדש של מצרים כמעצמה אזורית - הצהרותיהם של מנהיגי מצרים על הצורך באנרגיה גרעינית משקפות את עמדותיהן של מדינות רבות ומהוות עדות, כי אי אפשר יהיה לעצור את מדינות העולם השלישי מלהיכנס לתחום הגרעין ומכאן כל התסריטים אפשריים"
ד"ר יובל ברנדשטטר
רכבת ההשמדה כבר בתנועה. האם נהג הקטר מבחין בכך? או שהוא עסוק בעסקות נדל"ן!
יהונתן דחוח-הלוי
האיומים החוזרים ונשנים של אבו מאזן להכריז על פיזור הפרלמנט אינן אלא איומי סרק - החמאס לא תשתף פעולה עם כללי המשחק של אבו מאזן הנתפסים בעיניה כניסיון "לגנוב את הישגיה בקלפי" והיא מאיימת במלחמת אזרחים – המתיחות בין החמאס ל'פתח' יוצר שלטון של שיתוק לאומי מתמשך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il