X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנו הנשים, יש יותר מיופי חיצוני, יש לנו נשמה, ובזה כל אחת נראית שונה. היופי שלנו בא לידי ביטוי, ביצירת שירים וסיפורים, באומנות, בהגות, בפילסופיה, בניסיון של החיים
▪  ▪  ▪

מי קבע שאישה צריכה להיראות יפה, המודל יהיה כמו כל דוגמנית כלשהי ולא אציין שם. כל אישה ולא חשוב הגיל רוצה להיראות יפה. כך תיראה בעיני הגבר כפי שצריך להיראות, האישה המושלמת. אך האם הסטנדרט אמור להיות גם קבוע באותה מידה כלפי הגבר הישראלי הממוצע. האם הוא לא צריך להיראות יפה במידות ישרות ללא, בטן , ללא כרס, חטוב במלוא גופו. נאה משכמו ומעלה, כדי למצוא חן בעיני האישה?
שהרי אלוהים ברא את הגבר והאישה כדי שיבלו ביחד בנעימים. אפילו את החיות ברא זוגות זוגות וכך הם נכנסו לתיבת נוח, כדי לשרוד את המבול.
אבל כיום אישה צריכה לעבור מהפך מקצה לקצה, מהפך שאין דוגמתו ולא די רק בלבוש. היום יש ניתוחי פלסטיק שמגשימים את החלום של כל אישה, בכל גיל להראות כמעט מושלמת, הנסיכה האמיתית. רק אז את לבושה בסיליקון, זה כבר לא האני האמיתי שבך.
ואין סוף לדמיון. מתחילים עם השפתיים, כיום את צריכה לעשות ניתוח בשפתיים, ולהופיע עם שפתיים עבות, מי קבע שכך האישה נראית חושנית? תוכנית המודל של הדוגמניות, שזאת דרכן להיות יפה. בגלל הטלוויזיה, הגברים והנשים מזילים ריר.
במצריים שזאת ארץ לא כל כך תרבותית רוב הנשים שמנות, יותר ממלאות. אום כלתום למשל, זמרת ראשית של מצרים, זאת ששרה את השיר הידוע "אנטה עומרי". היא שמנה, ואף אחד לא מעיז לציין זאת בפניה. ראיתי אותה בהופעה בטלוויזיה, הופעה נטו של שעה, רוב הגברים באולם הריעו לה.
ולמרות הכל רוב הנשים בארץ נוטת ללכת לאימפריית השיפוצים בע"מ. גם אני הייתי עושה אותו דבר כמוהן, לו רק יכולתי. בנתיים ערכתי רשימה דמיונית במוחי מה לשפץ.
אילו רק יכולתי לעשות זאת, הייתי משפצת את הראייה, או נזכרתי בדבר, אולי גם אפשר להשתיל עיניים כחולות? חזה קטן, אתן מגדילות את החזה ולא חושבות כמה קילו אתן סוחבות על גביכן.
אז השאלה, האם זאת פנטזיה, אשליה שתעשיות היופי מוכרים לנו ברגע זה. האם את הוזה, או שזאת תהיה הגשמת חלום במילניום הבא. במקום גוף טבעי שאליו נולדת יהיה לך גוף של סיליקון!!! ברם היש משהו יותר חשוב מיופי אצל האישה. חוץ מיופי אותו כל המשוררים ממהרים לשבח, באישה יש יופי פנימי, אותו אף אחד לא מציין.
בנו הנשים, יש יותר מיופי חיצוני, יש לנו נשמה, ובזה כל אחת נראית שונה. היופי שלנו בא לידי ביטוי, ביצירת שירים וסיפורים, באומנות, בהגות, בפילסופיה, בניסיון של החיים. בשמירת המסורת של בישולים והחגים שעוברים מדור לדור, בשמירת ערכי המשפחה.
כל אישה יכולה להיות פוליטיקאית טובה, כמו קונדוליזה רייס למשל. בזה כל אישה היא דיווה בפני עצמה. "לא הבל היופי ולא הבל החן" אמר קוהלת.
חשבו בנות, מה יותר חשוב, היופי החיצוני או היופי הפנימי. ראו את היופי האמיתי הפנימי שלכן. מוככה יתייחסו אליכן, בכל תשומת הלב. צריך לשנות את החשיבה של האופנה!

תאריך:  03/10/2006   |   עודכן:  03/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ארץ הסיליקון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הערה לעורך התגובות...
פדרבוש, ארץ נהדרת  |  3/10/06 08:49
2
יופי ואופי יכולים ללכת יחדיו
קארין1  |  3/10/06 09:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרי הלפרין
הלילה בא לי בחלום סולם, סולם הניצב לקרקע ובקושי מגיע למטר וחצי, הוא היה שבור הסולם, ולא היו עליו מלאכים, אלא היה מלא ערכים, "סולם הערכים" קראתי לו, והערכים לא עלו בכלל הם רק ירדו וכשלו, ירדו והתנפצו אל הקרקע
שלמה אידן
ניסיון העבר הוכיח, כי עסקות שבויים עולות לנו במחיר כבד מנשוא; ההנהגה מתעלמת מהגיון בסיסי ומלקחי העבר. הנהגה הרוקחת עסקות עם מרצחים היא הנהגה פושעת. עם המוכן להשלים עם ביצוע הפשע נגדו - הוא עם מטומטם
רונן ליבוביץ
"האנשים האלה מופקרים וחסרי אחריות", ממשיכה ותוקפת ח"כ גלאון את מנהיגי המדינה בריאיון מיוחד לקראת יום הכיפורים    יו"ר סיעת מרצ גם קוראת להחזיר את הגולן ולא לזלזל בהצהרות מדמשק    כמו כן, היא מקיימת אבחנה מעניינת בין חברי הכנסת ליברמן ובשארה    לבסוף, בנימה אישית, אומרת כי "לא משהו בישראל בשנת 2006"
עו"ד יוסי דר
גורי גרוסמן
לעיתים נדירות מגיע רגע של אמת, בו נאמרים הדברים הללו מפורשות מפי הגבורה, מפיו של הנחתום המעיד על עיסתו, כמו וידויו המפתיע של אחד מבכירי הגילדה, עורך הארץ דייויד לנדאו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il